torsdag, februar 27, 2020

Blizzcon 2018

Daily Rush Debat Spil Blizzcon 2018

• Forfatter
    Emne

Nass
    Bruger
    1.912 indlæg

Jeg kan ikke se at vi har en tråd, jeg laver lige en.

Indtil videre
    WoW Classic kommer sommer 2019
    Ny hero i Overwatch
    Warcraft 3 RoC bliver remastered: “Warcraft 3: Reforged”

Hell, it's about time

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 88 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Vento
    Bruger
    3.435 indlæg

Daaaaamn!

At bruge Blizzcon til at annoncere et mobile Diablo spil, som det næste Diablo produkt, efter Diablo 3 har kørt på lavt blus i laaaang tid. Kæft et fejltrin!

Hellere komme galt afsted, end slet ikke komme afsted.

Invader
    Bruger
    2.475 indlæg

Set i dette lys er Diablo 3 slet ikke så dårlig

3nickma
    Bruger
    4.322 indlæg

Så lige en kendt D3 streamer på Twitch (kan ikke lige huske navnet), som sammenlignede Diablo Immortal med Crusaders of Light, hvor han skreg af grin over, at DI jo nærmest bare var et reskin af COL.

Kunne helt klart sagtens se sammenligningen, og begge spil er udviklet i samarbejde med NetEase, så go figure

Jeg var faktisk selv ret overbevist om, at Blizzard ville prøve at gøre sig gældende på det veldigt lukrative mobil marked med Diablo, og den vogn er de så hoppet med på nu.

Det hardcore community er vrede over dette, men når dagen er omme vil Blizzard helt sikkert vælte sig i penge fra casual markedet, der trods alt er langt større og mere indbringende.

Hyldig
    Bruger
    2.621 indlæg

Shit de er også båtnakkede…. Det er primært nørderne som følger med i Blizzcon, hvorfor fanden vælger de at annonce Diablo Mobile her? En hver kunne sku ha forudset den reaktion på Blizzcon…
    Det skulle de bare ha annonceret på et hvilket som helst andet tidspunkt.
    Men ok, de havde selvfølgelig heller ikke andet spændende at annoncere.

Forstår udemærket hvorfor de laver spillet….

RadeonXRay
    Bruger
    113 indlæg

Efter min mening kunne Blizzard nemt have undgået al den negative kritik ved blot hurtigt efter og have annonceret Diablo Immortal, bare lige brugt 2-3 sekunder på enten at annoncere Diablo 2 HD (hvilket jeg nu ser som værende det næste i rækken af HD’remakes, så snart de er færdige med Warcraft 3: Reforged) eller sagt “aaaaand we are also working on something else… bam 30 sekunders Diablo 4 CGI teaser-annoncering”, så havde alle fakler og hø-tyve været blevet pakket væk og alle havde sagt “alright, i det mindste arbejder de på et traditionelt diablo til PC/konsol vedsiden af”

Jeg ved godt at Blizzard gik ud for 1-2 uger siden og manede til besindelse mht. Diablo, men de har fandme selv gravet det her hul. Det var såååå tydeligt og se på Wyatt at han må have vidst, at den her annoncering blev svær og sluge for fansne. Hell, jeg tror de ville have sluppet bedre afsted med det her, hvis de havde annonceret det inden Blizzcon eller til Apple’s seneste konference, ligesom Nintendo gjorde med Mario Runner i 2016.

Jeg synes det er fedt at udviklere prøver noget nyt, men jeg er enig med #34. Du har knapt 30k af dine mest die-hard fans i salen og så annoncere du, at dit næste spil i en vel-respekteret og højt elsket serie, der i forvejen kæmper med at vinde nogen fans tilbage efter Diablo 3 + ROS, ikke er til PC eller konsol, men mobile og med touch-controls.
    Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage til da Microsoft annoncerede Xbox One og talte “TV, TV, TV”, men helt glemte at måden man traditionelt sælger sin konsol er ved at få de Hardcore-fans på sin side først, lade deres (forhåbentlig) positive “word-of-mouth” sprede sig og derefter går efter det bredere publikum. Det er det helt forkerte publikum at gøre det her for.

Hvis man troede at D3 var lavet for please Casual-folket, så ved jeg ikke hvilket ord man skal lede efter i ordbogen for at beskrive Immortal.

• Bliver udviklet sammen med Net Ease, der er notoriske for free-to-play-spil med Micro Transactions.
    • 12+ skills til hver karakter, hvoraf man kan have 5 equiped… Hvad har man i D3, 25-30 hver?
    • De var OK med Hardcore i D3, et Online-only spil på PC, hvor en Disconnect kunne betyde enden for ens karakter. Men når de så bliver spurgt om Immortal vil have en Hardcore-mode, så er svaret at det ved de ikke endnu, fordi de tror/mener ikke at brugere af mobile-spil er trygge ved sådan noget gameplay…
    • De sagde det selv på Q&A: Vi vil gerne lave et produkt, så vi kan få flere spillere til Diablo serien og Blizzard familien!

Det eneste (men meget, MEGET lidt) positive jeg kan se i det her er, at i det mindste er det ikke hele Diablo-holdet der arbejder på det her projekt… Omvendt bliver det udviklet i samarbejde med Net Ease… Fuck…

Skal jeg prøve det når det kommer? Helt sikkert.
    Tror jeg det kan tilfredsstille min Diablo-tørst? Tvivler kraftigt.
    Er det her verdens ende? Ork nej Men jeg er skuffet.
    Bliver det her en cash-cow for Blizzard? Uden tvivl, specielt i Asien.

Og lige en sidste ting, inden jeg må ud og på lokummet for at lade mit kogende-pis:

[Spoilers for dem der ikke har gennemført Diablo 3 + ROS]

Jeg har det normalt ok at Lore bliver retcon, hvis det kan forsvares ordentligt og giver mening… Men det giver F*cking ingen mening, at hvis Immortal finder sted mellem Diablo 2 LOD og Diablo 3, at man (hvis vi kan tage CGI-traileren for gode vare) kan/skal kæmpe mod Diablo, der bliver fanget i “The Black Soulstone” af Adria, efter han blev besejret i Diablo 2!

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 3 måneder siden af  RadeonXRay.

Sofacyklen
    Bruger
    221 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=RtSmAwpVHsA

And its going wild! –> 5K likes vs. 143K dislikes

Me: The next Diablo game can’t be worse than 3.
    ActivisionBlizz: Hold mah beer!

Congratulations Blizzard, you made Fallout 76 looks good!

Deadmeat
    Bruger
    6.660 indlæg

#35: Nu har jeg ikke lige tjekket igen, men synes Blizzard sagde at Immortal historien foregår imellem D2 og D2 LOD hvis det ændrer noget?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Kimozabi
    Bruger
    24.575 indlæg

#36:
    Hvad sker der med alle de kommentarer?

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Deadmeat
    Bruger
    6.660 indlæg

#38: Det er da det fedeste med kommentarerne til videoen! Ser ud til at en bruger skrev en 100 % sober farvel hilsen til Blizzard, som så bliver censureret derinde.

Skal lige love for, at det har givet bagslag. Lige nu genposter alle hans besked inklusiv notits om at den oprindelige blev censureret.

De har i hvert fald formået at pisse deres hardcore fans af på en måde jeg aldrig havde troet mulig. Havde vitterligt troet at lektien var lært med D3 blamagen.

Nå men Blizzard har så truffet et klart valg, i forhold til, hvad deres fanbase skal være fremover. Forhåbentlig lærer de på de på den dyre måde, at det ikke er smart at skide på ens egen fanbase på den måde.

Bunzai
    Bruger
    5.314 indlæg

#12 – David Brevik har udtalt, at det vil være meget svært at lave en remaster af Diablo 2. Så skal de udvikle spillet helt fra bunden, hvilket nok ikke er så sandsynligt. Who knows, måske Blizzard kan hyre nogen der kan lave en remaster af det.

S_Phoenix
    Bruger
    3.435 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=U_uGSWLkS6A&fbclid=IwAR0AZ8ZHbD8a9CbIoecv131s_nwRGnS-cyNRufV1yHahnDW1aXpgqRuQ0ps

Hahahahahaha…

Farvel Blizzard.
    I var de største … engang.

RIP Blizzard
    8/2-91 – 2/11-2018
    Lost, but not forgotten.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 3 måneder siden af  S_Phoenix.

RadeonXRay
    Bruger
    113 indlæg

Immortal foregår efter Tyrael smadre “The corrupted World Stone” i slutningen af “Lord Of Destruction”.
    Jeg er spændt på og se, hvilke historier de vil fortælle i de omkring 20 år i mellem LoD og D3, men hvis de vil gøre selve Diablo til en boss, så har de fandme tabt sutten.
    Eneste undskyldning de muligvis ville kunne slippe afsted med, ville være hvis de er en “illusion” af Diablo og ikke ham/hende fysisk… men den er stadig tynd!

Deadmeat
    Bruger
    6.660 indlæg

Man møder Dekard Cain I det nye spil også: “Stay a while and pay to listen”

wahaha! 😂 (sakset fra kommentarerne til cinematic trailer på YT).

#42: ok tak for udredningen

todd24
    Bruger
    688 indlæg

ehh.. husker jeg sagde noget med at de ville udgive et mobilt diablo spil.. well.. blizzard skider igen på deres fans.. jeg tror det her var kisten i sømmet for mig.. diablo 3 blev kritiseret synder og sammen da det blev udgivet, selv brevik var ude med riven efter spiludviklerne bag d3.. wow bfa har man bare fjernet fullscreen uden nogen grund, og nu får vi så et mobilt diablo spil som plaster på såret.. nej tak.. slut med blizzard.. de er out of touch med deres fans

JVA
    Bruger
    1.265 indlæg

Kan se at nogle spiljournalister har været ude og give Trump skylden for at mange ikke kan lide annonceringen af dette mobilspil. Det er langt ude.

Pak mig ind i min færøske trøje,
    mit olietøj og min sydvest,
    og drik jer en bajer
    den dag, jeg ta'r fra jer
    til det sted, hvor der aldrig er regn eller blæst.

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 88 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.