søndag, august 18, 2019

Bet365 er en joke…

Daily Rush Debat Off-topic Bet365 er en joke…

• Forfatter
    Emne

Omnifilm
    Bruger
    5.245 indlæg

Jeg kan ikke engang huske hvorfor jeg lavede en konto sidste sommer. Sikkert noget VM noget… endte med at indbetale 100kr men fik dem aldrig brugt.

Fik så en mail at fordi min konto var inaktiv så ville de begynde at tage 2 pund om måneden. Nå men så lukker jeg da bare lortet…

Det er ikke så ligetil. Jeg havde aldrig rigtig brugt det, så havde glemt koden. Så skulle jeg bruge et sikkerheds nummer for at lave en ny kode, det kunne jeg heller ikke huske. Fat i chat kundeservice… oplyse alt muligt.
    Endte med at få adgang igen, efter jeg også lige skulle bruge Nemid osv. Ind og slette kontoen…. nå, det kan man ikke selv. Fat i kundeservice igen… denne gang via mail.

Jeg ender med at sidde og 3-dobbelt bekræfte overfor en medarbejder at jeg virkelig vil slette kontoen… og fandme om de så ikke også insistere på at vide om det er pga et spilleproblem inden de ville lukke den helt.
    Bad dem om at stoppe med vanviddet…. fik så en mail mere…. vi skal altså lige bekræfte at det ikke er pga et spilleproblem….. /facepalm.

De gør sgu hvad de kan for at holde folk fast, hold da kæft.

Så meget bøvl for så lidt!! Sidder stadig og venter på svar på min senest mail hvor da så bekræfter at det ikke er pga. et spilleproblem.

Så nej, kan ikke anbefale Bet365…

Viser 14 kommentarer - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Drixx
    Bruger
    2.734 indlæg

Men har du et spilleproblem? :p

Et helt almindeligt fyr

-dut-
    Bruger
    2.375 indlæg

#1 det kunne godt lyde sådan, vi skal da lige have det bekræftet

Omnifilm
    Bruger
    5.245 indlæg

LOL! xD ej… nu svare de så tilbage… at de godt vil bekræfte at kontoen blir lukket…. så snart jeg logger ud?! Jeg er logget ud….. igår… omg.

Og ville så logge ind for at logge ud…. har allerde glemt mit password. Og ens konto blir så låst efte 3 forsøg… det kræver et opjald til kundeservice… på et engelsk nummer.

Fuck mand.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  Omnifilm.

VampiricEye
    Bruger
    24.580 indlæg

Jeg er da ked af at høre, at du har et spilleproblem.:(

Nintendoredaktør

Emilsa
    Bruger
    10.683 indlæg

kan man ikke bare true med noget gdpr halløj… når man skal have genstridige firmaer til at slette ens oplysninger

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

Nickell
    Bruger
    3.966 indlæg

Mr. Green betting var efter mig, indtil jeg sprang ud som ludoman. Så fik jeg fred…

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

kenkari
    Bruger
    4.981 indlæg

#5; GDPR er en EU opfindelse. Bet365 er har hovedsæde på Malta. Held og lykke.

Stay Loyal - Forget Royal

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

#7 Ikke bare er Malta medlem af EU, men selv hvis det ikke var skulle det stadigvæk følge reglerne hvis de gerne vil fortsætte med at lave forretning her, samme årsag til at mange amerikanske sider blot blokerer for EU-lande.

Jeg løftede selv flaget for et amerikansk firma der brugte min e-mail uden samtykke, og det var endda før GDPR trådte i kraft, jeg sagde blot at om et par måneder så ville jeg skrive til dem igen og så ville de skulle forholde sig til at GDPR.

Dagen efter fik jeg bekræftelse fra deres advokater og it-chef at de ville sikre sig at jeg blev fjernet fra deres systemer

Thormam
    Bruger
    4.022 indlæg

Lyder til at ca. halvdelen af dine problemer stammer fra at du glemmer dine koder haha. skriv dem dog ned eller brug et kodeformat du kan huske.
    derfor stadig provokerende at de bliver ved at prikke til dit gambling problem

Kwanza
    Bruger
    5.380 indlæg

#3 Ej, du er da også lidt en klovn, hvis du med det samme glemmer det nye kodeord, du lige har lavet.

Det sagt, så forstår jeg ikke, hvorfor det overhovedet er relevant, om det er pga ludomani. Hvis man siger ja, må man så ikke lukke den eller hvad…

papphar
    Bruger
    49 indlæg

Jeg har haft Bet365 i 2-3 år, med meget begrænset aktivitet. Er aldrig blevet trukket for andet end de 100kr jeg indbetalte for at kunne se deres fodbold streaming.

R3CoR
    Bruger
    2.483 indlæg

Du kunne også bare lade dem charge administration beløbet indtil din konto ikke har flere penge, så lukker den automatisk ned

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  R3CoR.

Tarzan
    Bruger
    1.907 indlæg

Spillerproblem. Det er vel ikke sådan “spil” der involverer en hånd og en anden legemsdel? Det må du lige bekræfte!

Der er 24 timer i et døgn, der er 24 bajere i en ramme ... det KAN ikke være et tilfælde!!

OnePostOnly
    Bruger
    4.945 indlæg

Hvis du har et problem, så kan jeg anbefale Maria Bingo. Her kan du spille i flere timer for næsten ingen penge.
    På den måde har du råd til at ernære dit misbrug hele måneden.

"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.

Viser 14 kommentarer - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.