onsdag, november 20, 2019

Bærbar – omkring 5.000,-

Daily Rush Debat Hardware Hardware Bærbar – omkring 5.000,-

• Forfatter
    Emne

JD-79
    Bruger
    936 indlæg

Først og fremmest har jeg forsøgt at søge de sidst nye emner i forummet, men de fleste af disse omhandler langt dyrere maskiner.

Jeg (eller rettere en af mine venner) skal bruge en bærbar, som skal kunne spille Battlefield Bad Company 2 og helst i nogenlunde opløsning. Kan det overhovedet lade sig gøre indenfor ovenstående prisleje?

På forhånd tak for eventuelle kloge indput…

Viser 5 kommentarer - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

#15 jeg ville til gengæld aldrig tage en 15″ igen

jeg gik fra en 15 til 13, og der er en verden til forskel.. selvom der ikke er skide meget plads på skærmen, så er det bare en perfekt størrelse til en arbejdsmaskine

Giant_Hamster
    Bruger
    2.988 indlæg

Jeg har lige købt en Asus Eee 1215N, med 2GB DDR3 og ION2, fed maskine. Man kan ikke spille spil på den, i hvert fald ikke specielt godt, men som studiebærbar er 12″ sgu lækkert. Og så holder den op til 6timer batteri.

Fl0jelsjakke
    Bruger
    1.662 indlæg

Ikke hvis du arbejder som programmør

OnePostOnly
    Bruger
    4.945 indlæg

#16 Ja, det er klart smag og behag. Jeg kunne ikke undvære mit numpad og min store skærm.

Summasummarum En Asus UL30/50/80Vt ville være et godt bud på en god skole maskine, som også kan klare mindre tunge spil.

"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.

telum
    Bruger
    935 indlæg

hvis du arbejder som programmør har du en dock og en eller flere skærme…

"In your face space coyote!" - Homer

Viser 5 kommentarer - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.