fredag, september 20, 2019

Bærbar – omkring 5.000,-

Daily Rush Debat Hardware Hardware Bærbar – omkring 5.000,-

• Forfatter
    Emne

JD-79
    Bruger
    933 indlæg

Først og fremmest har jeg forsøgt at søge de sidst nye emner i forummet, men de fleste af disse omhandler langt dyrere maskiner.

Jeg (eller rettere en af mine venner) skal bruge en bærbar, som skal kunne spille Battlefield Bad Company 2 og helst i nogenlunde opløsning. Kan det overhovedet lade sig gøre indenfor ovenstående prisleje?

På forhånd tak for eventuelle kloge indput…

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

5k er vidst at stramme den, men tro 6.5k vil være fint.. vi kan lige kigge på det

DarkHill
    Bruger
    13.446 indlæg

bad company2 på en bærbar til 5k?

just no.. orker ikke søge skrammelkasserne igennem for at tjekke, men tvivler seriøst på det er en vej man gør gå.

/ DarkHill

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

JD-79
    Bruger
    933 indlæg

# Det er vist lidt i overkanten, men jeg har også sagt til ham, at han nok må punge ud med lidt mere end de 5000,-

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4180178

6k, så kan han være ret fint med, på en maskine hvis storebror har fået 5 stjerner i sine bruger-anmeldelser

Jeppe_8D
    Bruger
    400 indlæg

Jeg bruger lige dette topic i stedet for at oprette et nyt med samme navn.

Jeg er også på udkig efter en bærbar til de 5k ca, den skal bruges primært til skole, film og måske lidt let gaming. Hvis der er nogen der har nogle ideer til hvad man skal kigge efter ville jeg være taknemmelig.

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

#6 mit bud står igen så Det er en lille let maskine, som er bygget ret fornuftigt.. keyboardet og skærmen er dog bullshit, men det kommer man jo ikke udenom på en maskine til de penge

opsummering fra en anmeldelse:
    Pro

+ Good case stability
    + Good performance data
    + Good battery life
    + Low emissions
    + Big hard disk

Contra

– Yielding keyboard
    – Reflective, contrast poor display
    – Meager connectivity

Jeppe_8D
    Bruger
    400 indlæg

Ok, det virker jo som en fornuftig maskine. Har dog en eller anden ide om at Acer har et dårligt ry? Er det en forkert opfattelse?

Mit budget er også en lille smule stramt, så hvis du har et bud til en tættere på de 5k ville det være super.

Giant_Hamster
    Bruger
    2.988 indlæg

#8 Acer er lige så skod som HP.

Jeg synes at kunne huske at de bærbare, der går mindst i stykker er LG og Lenovo.

Men hvorfor købe en bærbar til at spille på, jeg forstår det ikke…

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

#8 tjo, jeg forbinder acer med elendig byggekvalitet.. men det ser jo ikke ud til at være tilfældet med timeline serien!

Hvis du er frisk på at droppe gaming potentialet, så er den her super lækker i prisklasse:
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=710520

#9 mener det er asus, og lenovo der statistisk ligger bedst

Jeppe_8D
    Bruger
    400 indlæg

Mange tak #10, det ligner jo en fantastisk computer til prisen, læste lige lidt forum posts rundt omkring, og tror sq det bliver sådan en jeg anskaffer mig..

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

#11 tror også det er en fantastisk skolemaskine.. når ikke det må være en mac til 9k

ozzie
    Bruger
    1.615 indlæg

#10 & #12 min kæreste har lige købt den og den virker rigtig fin. God batteritid, men intet DVD-drev
    Det eneste jeg kan sætte en finger på er tastaturet der virker lidt billigt og gelé agtigt. Altså det giver sig meget.

g210 GPU’en også sagtens trække lidt ældre spil.

MrMathias
    Bruger
    13.148 indlæg

#13 jeg synes det er en super god ide, at droppe dvd drevet! jeg ville nok have brugt penge på en ekstern nu, hvis min computer ikke havde, men jeg bruger sku højst det drev 5 gange årligt

OnePostOnly
    Bruger
    4.945 indlæg

#6 hold dig fra Acer, jeg ville smide pengene efter en Asus UL50VT den bruger jeg selv til skole.

Den er let og holder strøm længe, den har numpad hvis man køber 15″ hvilket er et plus for mig.

Den kører WoW og MW2 fint.

Edit: så ikke at #10 linkede til den.bare i 13″ jeg ville klart snuppe den l 15,6″

"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.