onsdag, februar 21, 2018

Asus pg279Q til 4999,-

Daily Rush Debat Hardware Hardware Asus pg279Q til 4999,-

• Forfatter
    Emne

Elocon
    Bruger
    1.510 indlæg

Asus pg279q

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

FunteX
    Bruger
    7.451 indlæg

Double . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Elocon
    Bruger
    1.510 indlæg

#15– flyttede alle mine halv gamle pc dele over i et phanteks eclipse p400 kabinet.
    Og det funker da fint. Ærger mig bare over at jeg ikke købte s versionen, den var dog heller ikke på tilbud

FunteX
    Bruger
    7.451 indlæg

#16 Det er paa ingen maade funktionaliteten, blot designet jeg ikke bryder mig saa meget om . . .

knaseren
    Bruger
    6.352 indlæg

er her nogen på DR som vil linke et billede af jeres IPS skærme og vise hvor meget glow/bleed i har og hvad man bør acceptere og ikke acceptere? håber det er ok at gøre det i denne tråd.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Elocon
    Bruger
    1.510 indlæg

Er det muligt at tilføje billeder i kommentar feltet ?

FunteX
    Bruger
    7.451 indlæg

#18 Det varierer altid meget selv blandt skaerme af den samme model, det er lidt et lotteri . . . =(

qoz
    Bruger
    2.535 indlæg

Du kan ikke rigtigt bruge billederne til noget.

Jeg købte en som jeg sendte tilbage pga. bleed nede i højre hjørne.
    Købte en senere som jeg beholdte.

Min test var dette..

Startede et spil (Prey) med mørke steder (skygger) og lyse steder i billedet.
    Bevægede så musen rundt og placerede det samme mørke sted på forskellige steder på skærmen.

Den første skærm jeg havde, der blev det mørke markant lysere i det nederste hjørne. Det var ikke samme uniforme lys/mørke. Sendte retur.

Nummer 2 (den jeg har nu) var der ikke disse problemer. Det mørke område så ens ud ligegyldigt hvor på skkærmen det var.

Der er stadig IPS glow (det kommer man ikke udenom på IPS) men det er ikke bleed specielle steder.

knaseren
    Bruger
    6.352 indlæg

plejer at teste med en sort youtube video

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

CDM
    Bruger
    1.553 indlæg

Acer Predator XB271HBMI 27″ PC skærm til 3500 kr. er det billigt?

Not having a profile on DR is like invading russia in the winter!

knaseren
    Bruger
    6.352 indlæg

så fik jeg min pg279q idag. kan ikke helt blive enig med mig selv om dens bleeding er acceptabel eller ikke

Aben
    Bruger
    1.291 indlæg

Hvis du ikke kan blive enig med dig selv, så returner den. Jeg havde det på præcist samme måde, men tænkte at jeg blev vant til det. Det er jeg stadig ikke blevet efter 3 år med 278’eren

• Denne kommentar blev ændret for 2 dage, 1 time siden af  Aben.

Bunzai
    Bruger
    5.261 indlæg

#25 – 278 er da TN panel.

Aben
    Bruger
    1.291 indlæg

Ja, men skulle TN paneler ikke have kunne have bleed? På min skærm er hele bunden lyst op under mørke billeder.

Bunzai
    Bruger
    5.261 indlæg

#27 – I hvilken henseende er det relevant i en IPS-diskussion?

Aben
    Bruger
    1.291 indlæg

Det er ikke TN vs IPS. Det er bare min erfaring med bleeding, og hvor irriterende jeg har fundet det. #24 skriver at han er i tvivl omkring mængden af bleed. Jeg deler min egen erfaring med bleed på min egen skærm og hvordan jeg fortrød ikke at have byttet den. Panelet er i den sammenhæng jo ligegyldig.

• Denne kommentar blev ændret for 1 dag, 21 timer siden af  Aben.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.