tirsdag, marts 26, 2019

Assassin’s Creed: Odyssey – 169,- til konsol

Daily Rush Debat Spil Assassin’s Creed: Odyssey – 169,- til konsol

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    983 indlæg

Hos Elmutanten, har selv lige hapset den. God jul!

Viser 5 kommentarer - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Deadmeat
    Bruger
    6.025 indlæg

Til trods for den sædvanlige tyndslidte Ubisoft spilformel, så er Odyssey et ganske underholdende og vellavet spil. Så hvis man kan se igennem gameplay copy-paste fra tidligere Ubi spil, så er der mange timers underholdning i vente.

Historien og karaktererne er interessante og den verden de har skabt er ganske fantastisk. Men for mig er det ikke mindst det utroligt vellykkede kamp system og det fede mix af stealth og direkte kamp der får mig til liiiige at tage én mission mere, selvom jeg nok burde være gået i seng for en time siden 😄

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

guilt-machine
    Bruger
    983 indlæg

Det er også det jeg har hørt. Eftersom at jeg ikke har spillet noget fra serien siden black flag, så tænker jeg at det nok skal blive underholdende

Assman
    Bruger
    1.039 indlæg

Tak for tippet!! Det er bestilt, så nu har jeg noget fornuftigt at tage mig til når først RDR2 er completed på 100% 😆

So, Lone Star, now you see that evil will always triumph because good is dumb.

Anathema
    Bruger
    1.669 indlæg

Fedt, tak for det! Det er sgu et godt tilbud

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 4 uger siden af  Anathema.

KazcoN
    Bruger
    1.089 indlæg

Kan da lige oplyse at det fortsat kan købes til PC, til 185,- på playgames.dk

Always treat your kite like you treat your woman. Get inside her five times a day and take her to heaven and back.

Viser 5 kommentarer - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.