lørdag, september 26, 2020

Apple Media Event – WWDC 2020

Daily Rush Debat Platform iOS Apple Media Event – WWDC 2020

• Forfatter
    Emne

3nickma
    Bruger
    4.393 indlæg

Så er det i morgen aften kl. 19 dansk tid, at Apple afholder deres årlige WWDC event.

Grundet Corona virussen bliver dette deres første udelukkende online event. Er spændt på at se hvordan de griber det an uden et begejstret publikum

Der går rygter om, at der muligvis bliver fremvist lidt ny hardware, på denne ellers typiske software event.

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Steadi
    Bruger
    5.613 indlæg

Så får vi lige et kig på “Foundation”, fedt.

Edit:
    Jeg tror ikke, at der nogensinde kommer en ny udgave af ATV

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.

GrillBiller
    Bruger
    2.731 indlæg

Så… Live tiles ..er fedt nu… Bare fordi det er Apple?

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

Ghostav
    Bruger
    3.381 indlæg

Spild af tid.

Nass
    Bruger
    2.089 indlæg

#18 Er du softwareudvikler på programmer til Apple-styresystemer?

Hell, it's about time

Steadi
    Bruger
    5.613 indlæg

#17 – De er vel fede i den forstand, at de nu kommer på iOS?`

Personligt er jeg med på, at Apple sjældent er direkte nyskabende på iOS, men deres ændringer er tit ret lækre og finpudsede, så jeg klarer det.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Fisker
    Bruger
    12.360 indlæg

#19 Er Tim Cook’s kommentarer om konkurrenterne relevant for udvikling af programmer til Apple’s styresystemer?

Steadi
    Bruger
    5.613 indlæg

En ting, som jeg virkelig godt kunne tænke mig var, at Apple også smed deres programmer ud til Windows.

Jeg ved hvorfor, at de nok aldrig kommer til at gøre det, men jeg skiftede fx fra Apple Podcasts til Spotify af den primære grund, at Spotify kunne anvendes på de platforme, som jeg bruger i løbet af dagen.

RadeonXRay
    Bruger
    123 indlæg

Jeg fordøjer stadig dagens nyheder… Ellers en fin keynote

og gode nyheder #6, Youtube 4K kommer til Apple TV i tvOS14 !
    https://www.macrumors.com/2020/06/22/tvos-14-youtube-videos-in-4k/

Steadi
    Bruger
    5.613 indlæg

#23 – Fedt med Youtube, tak! Så ender det nok med at blive en dyr keynote alligevel)

Edit:
    Som ejer af en *original* iPhone SE, så må jeg sige, at jeg er imponeret over, at jeg også får iOS 14 med i denne omgang. Det er vel 5 års opdateringer, når iOS 15 engang udkommer – og som jeg ikke har forhåbninger om at få med.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.

Ghostav
    Bruger
    3.381 indlæg

Lad mig omformulere. Spild af min tid. Jeg venter på den nye iMac, og i den forbindelse var eventet for mig en skuffelse. Hvis andre har svært ved at få armene ned, glæder jeg mig på jeres vegne. 😉

aloC
    Moderator
    8.971 indlæg

Den bedste nyhed er sgu da at AirPods nu automatisk kan swappe mellem dine devices uden at du skal re-connecte dem hver gang du kommer tilbage til computeren efter at have brugt dem på mobilen!

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

Nass
    Bruger
    2.089 indlæg

#21 Øhhhhhh JA, fordi han overbeviser UDVIKLERNE om, at KUNDERNE kommer til at være på HANS platform.

Kan du se det nu?

Hell, it's about time

Fisker
    Bruger
    12.360 indlæg

#27 Spændende hjernegymnastik, men nej, som “softwareudvikler på programmer til Apple-styresystemer” er det ikke relevant for sådan en udvikler at kunderne kommer til at være på “hans” platform, og desværre også forkert

Mart33N
    Bruger
    3.227 indlæg

Det er åbenbart meget amerikansk konstant at måle sig op imod (og nedgøre) sine konkurrenter. Noget vi ikke har historik for herhjemme, heldigvis.

Deres evindelige mundlort ved disse event og politiske korrekte bullshit er til at kaste op over.

Google

Nass
    Bruger
    2.089 indlæg

#28 hvorfor siger de det så???? Er Xcode og Universal relevante for forbrugere? Pffft

Hell, it's about time

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.