onsdag, oktober 21, 2020

AOC CU34G2X + ny RTX 3080 computer

Daily Rush Debat Hardware Hardware AOC CU34G2X + ny RTX 3080 computer

• Dette indlæg indeholder 10 kommentarer, har 6 deltagere og blev senest opdateret af  nEmo for 1 måned siden.
  • Forfatter
    Emne

chanix
    Bruger
    394 indlæg

Hej derude,

Jeg har sparet sammen i nogen tid og ventet på de nye GPU´er fra Nvidia førend jeg ville lave en upgrade..

Hvad tænker i om et miks af:

Skærm: AOC CU34G2X
    Computer: https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Predator-gaming-stationaer

Samlet lander det på ca. 20 klik, hvilket nok er 3-4 over min forventning.. Jeg har et gammelt system med 970´er GPU, lille bitte 21″ 1080´ skærm og har ikke kastet penge i det i en del år efterhånden.

Formål med investeringen:
    Konen er startet selvstændig som fotograf, hvorfor en større arbejdsplads på skærmen er essentiel. Derudover hyggespiller jeg når tiden tillader det.. Jeg er primært til MOBO/ RTS, men ynder da også engang battlefield indimellem, men jeg er ikke den store fps spiller..

Derudover ser jeg det som en mulighed for at lave en decent hjemmearbejdsplads med en USB hub, hvor arbejds computeren kan kobles til, da skærmen desværre ikke har USB-C.

Hvad tænker i? Jeg vil gerne 34´ og curved.

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

cycron
    Bruger
    830 indlæg

Hvorfor vil du ikke vente nogle uger og se hvad AMD har i ærmet?

chanix
    Bruger
    394 indlæg

Hvis man er ærlig, så ville AMD have leaket mere information hvis de var reelle konkurrenter til 3080.. Derefter kan man jo spørge, hvorfor ikke vente på næste udgave af CPU…

Jeg har ventet.. længe.. Nu skal det være.. gode råd? Alternativer?

cycron
    Bruger
    830 indlæg

Jeg forstår ikke din logik. Men det er jo dine penge, så fred være med det

chanix
    Bruger
    394 indlæg

Fair nok .. Tak for “input”

VxChemical
    Bruger
    3.372 indlæg

Jeg har haft nok PIS med AMB i gamle dage til jeg ikke tør købe et nyt kort. Før de har været foran i et par generationer.

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

Deadmeat
    Bruger
    7.409 indlæg

Nu stak det så heller ikke mere af med RTX 3080 performance end at AMD stadig har en chance for at være med.

#0: er du afklaret med at du køber et vanvittigt strømslugende varmeapparat med sådan et kort? Hvis du har et relativt lille kontor/gamerhule, så forbered dig på at det bliver hyggevarmt. Kortet bruger 325 W eller så i fuld belastning!

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Tequilashot
    Bruger
    4.813 indlæg

Typisk at folk spørg om “input” til nyt it men har allerede besluttet sig.
    Held og lykke med at finde en sælger der har 3080 hjemme.

Den første pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 på i dos 5.

Deadmeat
    Bruger
    7.409 indlæg

#7: det må vel være OK lige at sanity checkke sin beslutning herinde. Hvis nu pludselig alle så siger at det er en forfærdelig idé fordi der f.eks. kommer et hurtigere grafikkort til halv pris lige om lidt, så kan man jo stadig ombestemme sig

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Tequilashot
    Bruger
    4.813 indlæg

#8 ahh det kræver logisk sans og fornuft.
    Hvorfor også lige vente og se hvad amd kommer med af cpu men næh næh.

Den første pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 på i dos 5.

nEmo
    Bruger
    3.759 indlæg

Hvis konen er selvstændig kan det vel købes via hendes firma uden moms, hvis det vel og mærke er en maskine til hendes arbejde?

Så sparer du da lidt penge der.

And isn't it ironic, don't you think?

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.