mandag, august 19, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    994 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 9 kommentarer - 76 til 84 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

johbe
    Bruger
    9.416 indlæg

#75 Ikke længere. Nej

Same shit, different day.

anden145
    Bruger
    635 indlæg

#75 Ikke længere. Nej

Æv…

Deadmeat
    Bruger
    6.273 indlæg

@anden145 @johbe, jeg har set Anno 1800 til 360 DKK hos Playgames.dk og Greenmangaming.com i dag, men begge steder er udgået fra koder.

Til gengæld kan man købe spillet direkte fra Ubisofts uPlay store til samme pris, hvis man har 100 af deres ‘U’ coins opsparet på sin Ubi profil. Så kan man nemlig indløse 100 U til en 20 % rabatkode og vupti så koster spillet også 360 DKK hos dem. Har selv lige købt spillet på den måde.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

anden145
    Bruger
    635 indlæg

Tak for det tip
    Jeg skrev en mail til PlayGames og spurgte om de fik flere koder. Jeg fik følgende svar:

Hej Anders,

Sådan som tingene ser ud lige nu, regner vi ikke med at få det på lager, da det ville gå imod Ubisofts eksklusivitetsaftale med Epic Games.

Med venlig hilsen

Christian

Ved ikke helt hvad jeg mener om det svar. Første gang jeg har hørt om det… men jeg ville ikke afvise at det kan være tilfældet, at Ubisoft og Epic Games ikke vil have at 3. part sælger nøgler.

johbe
    Bruger
    9.416 indlæg

Du ved ikke hvad du mener om det svar?

Det er nu en gang et faktum, at EPIC sidder benhårdt på deres eksklusiv titler.

anden145
    Bruger
    635 indlæg

Jo jo! Ro på. Jeg tror nærmere jeg mente at jeg var lidt overrasket over svaret…

Deadmeat
    Bruger
    6.273 indlæg

#79 #80: bottom line: køb det direkte hos Ubi med den nævnte rabat, og så behøver I slet ikke EPIC launcheren.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

johbe
    Bruger
    9.416 indlæg

Forsøgte ikke at være andet end rolig. Beklager hvis det fremstod som dette. Ville blot gøre det klart at EPIC holder disse titler under lås og slå, så der nok ikke er nogen chance for at købe andre steder end hos dem, og UBI store, med deres titler.

anden145
    Bruger
    635 indlæg

Damn. Tak for svaret, anyway… Sorry jeg lige misforstod dig.
    Kan lige tjekke om jeg har 100 point hos UbiSoft.

Viser 9 kommentarer - 76 til 84 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.