mandag, juni 24, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    989 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Deadmeat
    Bruger
    6.165 indlæg

#60: @sofacyklen hvis din CPU og GPU kun er loadet til 50 % hver, så har du enten fps limiter på, eller også har du samme problem som mig med performance.

Ideeelt skulle GPU gerne være udnyttet til 100 % hele tiden, da der ellers er andre flaskehalse i systemet – eller som her, er der nok nærmere tale om et eller andet optimeringsproblem.

EDIT: Andre rapporter samme problemer. I denne forum tråd rapporterer en bruger præcis samme 50/50 performance problem med 1080 Ti som @sofacyklen. Håber de får det fikset til den endelige udgave.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Sofacyklen
    Bruger
    234 indlæg

#61: Beklager, var ikke helt spot on:
    https://imgur.com/a/iUHOgPg

Deadmeat
    Bruger
    6.165 indlæg

#62: Jeg kan se et screenshot, men ikke umoddelbart noget performance? Hvilket sted på billedet skal jeg kigge?

Sofacyklen
    Bruger
    234 indlæg

#63: Nederst i venstre hjørne.

guilt-machine
    Bruger
    989 indlæg

#52 Øv, det gik min næse forbi!

Hvordan ser det ud med billigste pris?
    Jeg har fundet det på cdkeys.com det er standard version, uplay, 356,- dkk.

edit: stavebøf

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  guilt-machine.

Deadmeat
    Bruger
    6.165 indlæg

#61: @sofacyklen billedet har en opløsning på 640×360 så det er umuligt at læse 😉 Men jeg tager dig på ordet.

#65: @guilt-machine du kan stadig nå at prøve betaen i dag.

guilt-machine
    Bruger
    989 indlæg

#66 Korrekt, den er også downloaded og kaffen står klar!

knaseren
    Bruger
    6.611 indlæg

synes at have læst at hvis man køber anno 1800 på steam , når du starter spillet vil steam launch Uplay klient hvor du så kan starte spillet derfra.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Deadmeat
    Bruger
    6.165 indlæg

#68: vil tro a uplay launcheren starter uanset om du har købt spillet på Steam eller Epic?

Har lige gennemført kampagnen i betaen, som er den første spæde bid af single player kampagnen. Hvis man har spillet Anno 1404 så føler man sig hjemme meget hurtigt. Alle de gode ting fra dét spil er brugt som base, og så er der bygget videre. Flere UI ting er forbedret kraftigt, mens enkelte ting virker en smule klodsede. Forhåbentligt er det poleret færdig, når spillet launcher.

Alt i alt er jeg fortrøstningsfuld og vil forvente ret pæne og måske endda flotte anmeldelser! Performance problemerne er dog så markante på min PC, at jeg lige vil se de indledende reaktioner inden jeg investerer…

knaseren
    Bruger
    6.611 indlæg

når man scroller rundt på kortet synes jeg også det hakkede lidt. ellers var det ganske ok.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

julemand101
    Bruger
    316 indlæg

Overrasket over hvor godt spillet kørte på min i5-2500/GTX970 på high i 2560×1440 (har ikke lige nogle præcise FPS tal). Havde ellers lidt afskrevet spillet da jeg ikke tænkte det ville fungere ret godt men det var fint med den åbne beta så jeg kunne få testet spillet af. Som alle ANNO spil så forsvandt timerne ret hurtigt… så spillet er hermed blevet preloaded og jeg er klar!

Sofacyklen
    Bruger
    234 indlæg

Released på Steam få min siden! Weehoooooo

Nioxic
    Bruger
    17.511 indlæg

Der står på steam at det er “discontinued on steam after april 16th”

fordi det bliver exclusive på en anden “PC store”

alle tidligere salg vil have adgang til spillet og fremtidige opdateringer og DLC igennem steam.

Så mit spørgsmål er selvfølgelig…

skal man snuppe spillet på steam, nu man har chancen?

jeg er på ingen måde fan af at have flere stores installeret, hvis jeg kan blive fri. Så ved jeg godt at det nok kræver Uplay at åbne op, men DET’ en lille detalje jeg nok godt kan leve med.

Hvad synes i?

http://www.reddit.com/r/random/

zim-
    Bruger
    1.653 indlæg

Nu siger du jo selv det kræver uPlay for at åbne, så hvad er det lige du vinder ved at købe på det steam nu?

Desuden, så skal det nok komme på steam igen efter et par måneder.

Sometimes, when I'm alone I google myself

anden145
    Bruger
    629 indlæg

Ingen danske key-shops man kan købe fra?!

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.