fredag, juli 19, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    991 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

SturmW-Ghost
    Bruger
    11.989 indlæg

Så gik Anno 1800 også over til Epic.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

-zybr
    Bruger
    2.910 indlæg

ffs, ser mega frem til Anno 1800!

Man kan dog stadig købe det indtil 16 april og får stadig opdateringer igennem steam derefter. Man kan bare ikke købe hele spillet efter 16 april.

Men så er det ikke engang på uplay derefter heller? det kan jeg ikke lige finde ud af

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

Hvorfor går folk så meget banjo over Epic. Om det er den ene eller anden launcher… Spillet er jo det samme. Se det som en god gerning at købe fra Epic: der ryger flere af dine penge direkte i lommerne på udvikleren, frem for launcher ejeren

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Stryfe
    Bruger
    528 indlæg

Bare køb det på Uplay i stedet så, da det er Ubisoft der ejer udvikleren. Så skulle der ikke være noget problem med hvilken platform det er på, hvis man vil have at sine penge går til dem som laver spillet.

Jeg giver ikke meget for alle spil på en launcher problematik, det er et program ligesom alle andre man installere på sin pc. Jeg glæder mig bare til at spillet udkommer!

anden145
    Bruger
    634 indlæg

Det findes da stadig på Steam…
    Men kun frem til 16. April (så det skal forudbestilles, eller købes på release-dagen)

Brianhenneberg
    Bruger
    47 indlæg

Jeg så en gennemgang af Anno 1800 forleden og hvis jeg skulle gå i gang med et spil i den genre skulle det være det. Det ser fedt ud. Jeg husker den slags spil fra min barndom og ungdom og fik mange timer til at gå med det. Jeg fandt dog 1602 frem for nylig for at give it a go igen, men jeg må nok sande at jeg har ændret mig. Jeg kommer ikke til at spille Anno 1800 fordi den slags spil simpelthen føles som arbejde. Jeg synes jeg har nok der skal laves i virkeligheden til at jeg også gider holde styr på fiktive beholdninger af træ og sager og tage hensyn til fiktive menneskers velbefindende. Det er bare nogle typer spil jeg har spillet for meget gennem tiden, så jeg ikke magter dem mere. City buildere, Sims-spil, real time strategi spil, RPG og efterhånden også open world first person shooters. Tænk sig at være gaming noob og starte ud med de spil der findes nu. Anno 1800 f.eks. Hvis det er det første spil i den genre man spiller. Det må være fedt. Men mig selv, mit hoved bliver så hurtigt træt af den slags spil/arbejde

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

Headsup til interesserede: Der kører open beta fra d. 12 -14., hvis man vil teste spillet lidt af inden evt. køb. Betaen kan hentes via uPlay og Epic launchers.

SturmW-Ghost
    Bruger
    11.989 indlæg

Jeg har virkelig haft svært ved at bestemme mig, men jeg er stået af hypetoget efter at have set en del videoer på youtube.
    Kan være jeg hopper på om et par år til et juleudsalg.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

#53: nu kan du da prøve det gratis for en stund 😉 De skulle efter sigende have taget de bedste elementer fra Anno 1404 og bragt over i 1800, så jeg er forsigtig optimist. Skal prøve for første gang senere i aften.

Nioxic
    Bruger
    17.548 indlæg

#54 men er det ikke mega kringlet?

jeg spillede anno 2070 og jeg fattede stort set intet af hvad spillet gik ud på (Ca. 12 timer spillet, på steam)

http://www.reddit.com/r/random/

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Nioxic.

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

#55: Altså svaret afhænger vel af øjnene der ser, men jeg opfatter ikke Anno 1404 som specielt hardcore RTS. Spillet er netop ret intuitivt og single player kampagnen har integreret tutorial i missionerne, som blender fint sammen. Hvis de har gjort det på samme måde og til samme niveau i Anno 1800 så er jeg fortrøstningsfuld.

-zybr
    Bruger
    2.910 indlæg

Jeg må indrømme jeg har preordered og ser fremt il at spille. Fik prøvet betaen og synes det gav et godt “Anno”-feel.

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Stryfe
    Bruger
    528 indlæg

Jeg har også preordered og er max klar til at give den gas her den 16. April.

Får nok gamet noget mere af open beta’en her i løbet af weekenden.

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

Har lige prøvet betaen 1.5 times tid her til aften – Giver gode minder om Anno 1404 helt bestemt Til gengæld er der noget fishy omkring grafik og performance. Oplever tilbagevendende at både CPU og GPU ikke er udnyttet i nærheden af 100 %. Samtidig får jeg af og til håbløse fps – ned til 30-35 stykker. Håber der blot er tale om manglende optimering.

Sofacyklen
    Bruger
    221 indlæg

#59: 7700k + 1080 Ti og ligger på 50/50 usage på CPU og GFX. Kører med 60-70 FPS overall med alt på max.

Der er nye Nvidia drivers til Anno btw.

EDIT:
    100% GFX usage. FPS’en sviger dog fra 40-70fps.

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.