fredag, april 19, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    989 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Tarash
    Bruger
    810 indlæg

#30 Kan han selv teste nu @sofacyklen har nappet et invite, jeg har 1 invite tilbage

"ware u giet dat sygyl?" you can say "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." and they'll be all like "oooooh... wuz thattt?" and then you slay them and take their ear.

nocture
    Bruger
    1.633 indlæg

#29 Nu fik jeg det lige kort prøvet. Jeg ligger stabilt på 60 fps, men falder til 30-40 når der pannes rundt.

"Joypads i fps-spil er ligesom at pille bussemænd med boksehandsker på" - Ymer

Sofacyklen
    Bruger
    232 indlæg

For satan det er godt! Hold da op!

#32: Jeg er selv stabilt på 45 med GPU usage på 99-100% heh

-zybr
    Bruger
    2.904 indlæg

#31 stadig invite tilbage? vil godt prøve det så:)

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Tarash
    Bruger
    810 indlæg

@zybr ja har jeg, skriv mig en privatbesked med noget uplay brugernavn så jeg kan add dig til friends

"ware u giet dat sygyl?" you can say "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." and they'll be all like "oooooh... wuz thattt?" and then you slay them and take their ear.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  Tarash.

-zybr
    Bruger
    2.904 indlæg

#35 done

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Deadmeat
    Bruger
    6.088 indlæg

@nocture OK tak for lige at teste performance. Dog er din spand jo ikke helt gennemsnitlig, så må nok indstille mit på at skrue en del med med mit GTX 1070.

Er der fornuftigt med indstillinger til grafikken?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Tarash
    Bruger
    810 indlæg

Anno 1800 settings

@deadmeat lige et billede af mine settings i Anno 1800, jeg føler ikke der er nogen lag som sådan, jeg oplever lidt slowdown ved viewpanning men ellers kører det faktisk fint på mit lidt ældre gtx970

Det er i øvrigt alle de settings de er at pille ved om grafikken i spillet, den scrollbar ude til højre er vist bare til pynt i den kategori

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  Tarash.

Deadmeat
    Bruger
    6.088 indlæg

@tarash, fedt, tak for screenshot! Det ser da ret fornuftigt ud med settings taget i betragtning af at det er et RTS spil. Jeg får nu nok nogen udfordringer eftersom jeg skal trække spillet i 3440×1440 😏

Sofacyklen
    Bruger
    232 indlæg

#39: Håber du har et 2080 Ti så!
    Nu mere byggeri du har fået bygget jo mere ta’r det på FPS’en… logik, I know men damn nogle tæsk mit mit 1080 Ti får her! Haha!

Sad til kl 04:00 i nat og gamede løs Er mit første anno spil ever og damn.. man skal godt nok tænke sig om og ikke bare gå amok med at bygge løs til højre og venstre.. så fucker man sig selv op for vildt

Glæder mig VIRKELIG til full release! Hold da kæft alle de timer der ryger afsted med sådan et spil her.. det var den søndag omg

nocture
    Bruger
    1.633 indlæg

#40 Jeg tror min største erkendelse i spillet er ikke at opgradere huse til næste niveau før man er godt klar på det
    Jeg ved faktisk ikke om der er auto upgrade i det nye, men i tidligere var det en kæmpe fælde

"Joypads i fps-spil er ligesom at pille bussemænd med boksehandsker på" - Ymer

Shinzon
    Bruger
    1.448 indlæg

#41 man skal selv Upgrade dem nu er jeg kommet igennem den her ” beta ” man kan kun upgrade 1 gang så er den låst der efter men jeg fik da trade lidt med de andre før jeg nakket dem alle

Tarash
    Bruger
    810 indlæg

#42 Er vel teknisk set 2 upgrades, først til workers derefter til Artisans det 4. og sidste tier af bygninger osv er locked i betaen

Deadmeat
    Bruger
    6.088 indlæg

#41: I anno 1404 fik jeg i hvert fald pludselig travlt da auto upgrade gik lidt for hurtigt 😬 Godt at man kan regulere og stoppe det med skatte slideren så.

-zybr
    Bruger
    2.904 indlæg

#44 man kan godt slå auto upgrade fra uden at justere skatten, det gøres på markedet.

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.