mandag, oktober 21, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    995 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

johbe
    Bruger
    9.427 indlæg

TIl info så streamer Lirik spillet på Twitch nu.

Ser rigtig fedt ud.

Same shit, different day.

guilt-machine
    Bruger
    995 indlæg

#16 Tak for heads up

Enig, det ser godt ud!

Deadmeat
    Bruger
    6.364 indlæg

Er selv lige startet op med Anno serien med 1404 – rigtig sjovt spil indtil videre. Der ser ud til at være lignende lovende takter med Anno 1800 så vil se frem til at læse og se nogen anmeldelser.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

guilt-machine
    Bruger
    995 indlæg

#18 Dejligt spil, enjoy! Gør sig godt med en god kop kaffe!

Ser ud til at man kan sætte blueprints i 1800, for bygninger man vil placere på et senere tidspunkt?

-zybr
    Bruger
    2.925 indlæg

Håber anno 1800 bliver godt. anno 2050 var egentlig fint, men 1404 var bedst. anno 2250 har jeg gudskelov aldrig prøvet.

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Jacques
    Bruger
    9.966 indlæg

#20, du mener Anno 2070, ik?

Bye with a warmly hugs

nocture
    Bruger
    1.633 indlæg

Nu har jeg selv fået spillet closed beta det sidste døgns tid, og umiddelbart en rigtig fin efterfølger. Skal klart have det fulde spil

"Joypads i fps-spil er ligesom at pille bussemænd med boksehandsker på" - Ymer

Deadmeat
    Bruger
    6.364 indlæg

#22: Hvordan ser det ud med performance i forhold til hardware på PC? Kan du trække det og med hvad?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Tarash
    Bruger
    820 indlæg

Jeg er i den beta der kører indtil d.4 nu her, er lidt sent men hvis der er nogen der ønsker beta access har jeg 3 invites at ligge i min uplay

"ware u giet dat sygyl?" you can say "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." and they'll be all like "oooooh... wuz thattt?" and then you slay them and take their ear.

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 2 uger siden af  Tarash.

guilt-machine
    Bruger
    995 indlæg

#24 Meget gerne, har sendt dig en PM

Tarash
    Bruger
    820 indlæg

2 Invites mere, @guilt-machine har nappet 1 ud af de 3

"ware u giet dat sygyl?" you can say "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." and they'll be all like "oooooh... wuz thattt?" and then you slay them and take their ear.

guilt-machine
    Bruger
    995 indlæg

#26 Tak igen

Og om 25 min skal jeg ikke forstyrres, medmindre Trump og Putin affyrer fra deres nukleare arsenal

nocture
    Bruger
    1.633 indlæg

#23 Grafikken er pæn absolut, men jeg er lidt skuffet over performance, det er trods alt ikke Battlefield V. Syntes jeg oplever en del drops i fps når man panner i mappet. Står man stille er det fint.

Jeg kører alt på absolut ultra high med en AMD Ryzen 7 2700X, 32 GB ram, ASUS GeForce 2080 Ti Strix ved 1440p, så jeg vil nu også mene jeg burde kunne gøre det uden problemer. Jeg satser lidt på at en NVIDIA driver opdatering og nogle sidste optimeringer på spillet inden release fikser det

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 2 uger siden af  nocture.

Sofacyklen
    Bruger
    221 indlæg

#28: Hvad er du på i FPS ca. med det setup?

nocture
    Bruger
    1.633 indlæg

#29 Jeg må være dig svar skyldig til imorgen, jeg har ikke lige spillet med counter på

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.