torsdag, november 21, 2019

Anno 1800

Daily Rush Debat Platform PC Anno 1800

• Forfatter
    Emne

guilt-machine
    Bruger
    999 indlæg

Anno 1800 skulle gerne udkomme her til vinter. Er der nogle Rushere der glæder sig?

Personligt har jeg brugt rigtig mange timer på 1404 og 2070. 2205 har jeg kun kørt ét scenarie på Der var et eller andet i opskriften på spillet jeg ikke var vild med. Er pt ved at hente det ned igen, for at give det et forsøg mere i ventetiden.

Kan se at der er kommet nogle dev/gameplay videoer ud, som jeg lige må få set ved lejlighed. Er der nogle herinde der er ajour med hvordan det bliver? Nytænkning? Mere af samme skuffe?

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 84 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Thendur
    Medlem
    9.606 indlæg

1404, samt “Venice” expansion er godt nok sjovt – så mere i den boldgade, tak

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Octo
    Bruger
    1.153 indlæg

De der ude-i-fremtiden Anno’er fangede mig aldrig.

Anno 1404, 1503, 1602, 1701 har alle være top dollar, så glæder mig til at de går tilbage i tid igen. Vidste ikke de var igang med en 1800 – lækkert.

Jacques
    Bruger
    9.983 indlæg

Ja, glæder mig, men min pc er gået ned. Lårt.

Bye with a warmly hugs

Noize
    Bruger
    4.403 indlæg

kunne bedst lide 1701 og 1404, resten har ikke sagt mig så meget. Afventer og ser om det nye bliver som fornævnte.

OliverDK
    Bruger
    189 indlæg

Som andre – spillene efter Anno 1404 og sat i fremtiden fangede mig ikke. De manglede for midt vedkommende den charme der var i spillene før. Af hvad jeg har set af Anno 1800 så ser det grafisk flot ud, men kigger jeg nærmere, så ligner det meget blot et reskin af formlen uden noget reel spændende fornyelse. Så kan jeg ligeså godt spille Anno 1404 (Venice) igen og sparer de penge. MEN vi får se når reviews og let’s plays dukker op, kan jo være jeg bliver overrasket.

guilt-machine
    Bruger
    999 indlæg

#2+4 Jeg har aldrig prøvet 1503, 1602. Kan se på gameplay videoer at de har nogle år på bagen. 1701 ser “nyere” ud. Kan de noget som 1404+venice ikke kan?

snowball42
    Bruger
    1.137 indlæg

#6 jeg blev lige nødt til at slå op hvornår 1602 og 1503 var fra. Henholdvis 1998 og 2003. 1701 er fra 2006 og 1404 fra 2009. Jeg vil give dig ret i at der alligevel er noget af et spring fra de første.

Nioxic
    Bruger
    17.653 indlæg

jeg er ikke en fan af ubisoft.. faktisk så.. hader jeg dem ret meget, så jeg køber det nok ikke.

men det ser ellers spændende ud.

http://www.reddit.com/r/random/

Octo
    Bruger
    1.153 indlæg

#6 og #7
    De to første var gode dengang, men det er nok kun gamle rotter, som pga. nostalgi synes de er sjove spille nu.

Så hold jer til 1701 og 1404

medisterKongen
    Bruger
    1.174 indlæg

Ubisoft sælger Anno 1602 for 2,5 €. Spændende med Anno 1800, jeg har altid været lidt en sucker for de tidlige udgaver.

Husk at koge din medister inden den steges

Tarash
    Bruger
    820 indlæg

uff bliver godt, 1404 + venice nok det anno spil jeg har brugt absolut mest tid på, så afsindig godt så bliver da lækkert med en retur til de lidt ældre dage!

"ware u giet dat sygyl?" you can say "QUIET HEATHEN! This sigil was bestoweth upon thy banner by the launch site." and they'll be all like "oooooh... wuz thattt?" and then you slay them and take their ear.

Elleve
    Bruger
    3.826 indlæg

Kommer helt sikkert til at vente på Reviews denne gang efter 2205 fadæsen. Jo det er flot, men alt for cookie cutter generisk og simpelt i sin opbygning i forhold til de ældre udgivelser. Var dum nok til at købe det på udgivelses datoen og har kun spillet en enkelt kampagne. Har ingen trang til at prøve det igen.

Så jeg er forsigtig pessimistisk omkring 1800. De skal virkelig uppe deres game for at gøre mig interesseret.

"You are the owner and operator of your own brain"

guilt-machine
    Bruger
    999 indlæg

Første gameplay jeg har set. Lyder til at de går tilbage til opskriften på 1404+1701.

Dog med mere management: Hvor man før skulle progresse med alle borgere, skal man nu sørge for at have nogle “low classes” da miner, fiskeri etc. ikke vil have beskæftigelse. Spændede! Krydser fingre!

youtube gamescom gameplay

Noize
    Bruger
    4.403 indlæg

#13 sjovt at tænke på som samfundet begynder at vende efter IT/DATA revolutionen er ovre.
    Idag tjener en fisker en del mere end en nuyddannet bachalor kontor keyboard slave (insert fancy engrish IT titel her) i et eller andet fesent 50 medarbejder firma som der er 10.000 lign andre af :
    Folk der ikke gider bevæge sig og ikke er virkelig high IQ inden for Forskning, iværksætter, opfinder, folk kommer til at være kassedamer drones inden for IT. Det er bare en mail eller et taste job de behandler i stedet for at køre mælken gennem stregkoden.
    Indrømmet så kan jeg lide trenden. Folk der gider at tage ud i en fiske kutter skal belønnes, det er ikke den udklædning vi har på til dagligt der afgøre vores sociale status.
    Må sku sige at jeg ser frem til den dag hvor tømmeren, musikeren og læren kigger ned på ham som sidder i hans trained monkey outfit med den kedelige skjorte og sjæle dræbende keyboard monkey arbejde som bør give kassedame løn.

(når det var lige et sidespring) ser frem til et Anno tilbage i tiden igen.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 2 måneder siden af  Noize.

guilt-machine
    Bruger
    999 indlæg

#14 Enig, social status skal ikke vurderes udfra profession Det var blot en reference til mechanics i spillet! intet andet

Men synes nu stadig at social status vurderes udfra profession i stor grad, det er da stadig noget man bliver spurgt efter som noget af det første: Nå, hvad laver du så? Egentligt kunne det også være ret interessant: Nå, hvad laver du så, ved siden af dit arbejde! Det kan også være det afhænger meget af hvor man befinder jeg i landet!

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 84 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.