lørdag, maj 25, 2019

AMD’s “Next Horizon”

Daily Rush Debat Hardware Hardware AMD’s “Next Horizon”

Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 95 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #76

    Deadmeat
    Bruger
    6.145 indlæg
    Online

    #74: @qoz sidder med en i7 3770k lige nu og det er endda en opgradering på min nuværende platform fra i5 2500k oprindeligt. Men spiller rigtig meget Battlefield 5 og døjer med en seriøs CPU bottleneck her. Så noget mere powah er ved at være ønskeligt 😎

    "Whose kitty litter box did I just shit in?"

    #77

    Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg
    Offline
    #78

    knekker
    Bruger
    1.498 indlæg
    Offline

    En skam hvis rygterne er sande og 16 core versionerne først kommer slut 2019 December måned, bare fordi AMD gerne vil vente og se hvad Intel kommer med i forhold til icelake.

    #79

    Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg
    Offline
    #80

    DualityV2
    Bruger
    4 indlæg
    Offline

    Skal bare lidt Benchmarks på fadet snart, far er sulten!

    My Steam Profile (from SteamDB)

      [*]Worth: 4158€ (1188€ with sales)
      [*]Games owned: 329
      [*]Games played: 209 (63%)
      [*]Hours on record: 2,031.9h
    #81

    knekker
    Bruger
    1.498 indlæg
    Offline

    #80 velkommen til =)

    #82

    DualityV2
    Bruger
    4 indlæg
    Offline

    #81 Takker

    My Steam Profile (from SteamDB)

      [*]Worth: 4158€ (1188€ with sales)
      [*]Games owned: 329
      [*]Games played: 209 (63%)
      [*]Hours on record: 2,031.9h
    #83

    Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg
    Offline
    #84

    Nioxic
    Bruger
    17.474 indlæg
    Offline

    #83 raytracing har eksisteret i over 20 år…

    http://www.reddit.com/r/random/

    #85

    qoz
    Bruger
    2.676 indlæg
    Offline

    #84
    20 år ? Hehe.
    Så du siger det er opfundet i 1999?
    Jeg kodede en simpel Raytraced tenderer i 1997 med nogle kugler og firkanter.

    Selve rendering konceptet har eksisteret i mange flere år. Tilbage i 70erne vil jeg tro.

    Og i game engines har man brugt Rays til flere ting i mange år. Men ikke 100% Raytraced.

    Ren raytracing laver game engines ikke endnu. De bruger Rays til at optimere lys/skygger. En slags hybrid.

    Så det er lidt fuzzy at sige, at en engine nu kan raytracing. Man kunne kalde det Raytraced Illumination.

    • Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  qoz.
    #86

    Had
    Bruger
    2.793 indlæg
    Offline

    #83
    Det er som om Cryengine vil sende et budskab. RTX off

    Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance

    #87

    Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg
    Offline
    #88

    Noztra
    Bruger
    1.591 indlæg
    Offline
    #89

    Mr_Wizard
    Bruger
    1.058 indlæg
    Offline

    #88 Har ikke lige læst ret meget af dit link…….men vil bare lige gøre opmærksom på, at der nærmer sig en vis dato, og jeg vil personligt ikke stole for meget på “pludselige rygter” eller andre nyheder der lover et eller andet “groundbreaking” de kommende dage! ;-P

    #90

    knekker
    Bruger
    1.498 indlæg
    Offline

    #89 Navi 20 kommer foerst ud i 2020, saa det er ikke en dato vi naermere inden laenge.

Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.