onsdag, januar 27, 2021

Altibox 299kr tv-pakke og gratis inet?

Daily Rush Debat Film & TV Altibox 299kr tv-pakke og gratis inet?

• Forfatter
    Emne

Red-poL
    Bruger
    305 indlæg

Hej jeg er kommet over på stofa fra waoo. Jeg kan ikke få andet end dr 1 og tv 2 frem når jeg søger på 346mhz 6900 ks 64qam 0000 id. Deres support er langsom og kan huske at stofa ikke havde det bedste ry tilbage i tiden. Vil spørge om jeg kan søge på andre frekvenser?

Jeg har så fået et brev i postkassen fra Altibox der har tv pakke til 299 for basic, med gratis 150/150 inet de første 12 måneder.

Nogen der har prøvet Altibox?

• Dette indlæg blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  Red-poL.
Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Esmun
    Bruger
    1.018 indlæg

Vi had lige skiftet for en måneds tid siden, og jeg er godt tilfreds. De leverer 300/300 som lovet.

Men jeg er lidt træt af deres Google Nest Router fordi den ikke helt passer ind i mit gamle setup, men det er sådan set ikke deres skyld.

Kirov Reporting

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  Esmun.

Heschen
    Bruger
    1.909 indlæg

Når du får nogle kanaler men ikke alle, så er det 100% opsætning af dit TV der er problemet. Det er det samme signal der kommer ud af stikket hos dig som alle andre der også har Stofa og hvis kanalerne skulle være nede eller mangle, så ville det gælde for ALLE.

Kan du ikke vælge Stofa fra listen på dit TV når du laver en autosøgning?, så laver den alt arbejdet for dig

Ellers kig her: https://stofa.dk/tv/kanalsoegning/vejledning

What LOL champ do you hate the most? - and why is it Teemo?

NightBreaker
    Bruger
    7.125 indlæg

#3 det kommer an på om det er kabel eller fiber.

#0 der virker billigt nok. De første med. Men ellers er der youtv.dk det er faktisk billigere efter de 12mrd vel og mærke.

Heschen
    Bruger
    1.909 indlæg

#3 Har ingen forskel, hvis han bruger antennekabel i fiberboksen som er det eneste som vil kræve en kanalsøgning, så er det 100% ens for alle.

Du kan sammenligne det med hvordan du sætter din PC op derhjemme, det er total ligegyldig om du får nettet ude fra via coax eller fiber

What LOL champ do you hate the most? - and why is it Teemo?

NightBreaker
    Bruger
    7.125 indlæg

youtv.dk er online stream TV. Der er flere der er begyndt at køre det igennem internet over fiber nu. Så kommer an på hvad boks der er og opsætning.

Mart33N
    Bruger
    3.262 indlæg

Jeg har arbejdet sammen med folkene hos Altibox og hvis det på nogen måde betyder noget kan jeg kun sige, at det var hæderlige og helt nede på jorden mennesker der kærede sig om deres produkt og ydelser.

Google

Red-poL
    Bruger
    305 indlæg

Faktisk det eneste der står på listen er 450mhz fra yousee. Men der kan jeg ikke finde noget signal. Det er en kammerats tv, der ikke har internet. Jeg har selv den store pakke herhjemme. Med waoo og internet. Men ligesom mit tv gik hendes ud da der blev skiftet til stofas 346mhz frekvens. Hun kan bare kun få 4 kanaler frem. Så jeg tror det bliver Altibox så jeg kan streame webtv når jeg er der. Ligenu bliver webtv bare nogle firkanter da jeg ikke har kraftigt nok internet på telefonen.

KlausB
    Bruger
    991 indlæg

Jeg har Altibox og det er en blandet fornøjelse.
    Vi har altid set TV via deres app og videre til Chromecast.
    I Februar var appen nede (Hele måndeden) og vi havde lige 3 uger her i Oktober/November hvor den også var nede.
    Appen virker ikke på min nye iPhone 12 og svaret fra Altibox er at telefonen er defekt….
    (Appen vil ikke registrerer jeg er derhjemme. Når jeg logger ind beder den mig smide andre enheder af da jeg maks må have 10 registrerede enheder. Problemet er at denne funktion har Altibox slet ikke).
    Dog virker den på min iPad så jeg kan caste fra den. Nogle gange svigter deres Web-Tv via browser også.
    Jeg kender dog flere som benytter deres tv boks og det kører uden problemer.

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn...

Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.