søndag, maj 26, 2019

Allan Snackbar 2018 går igang nu

Daily Rush Debat Politik Allan Snackbar 2018 går igang nu

• Forfatter
    Emne

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

Så er ISIS leder ude med opfordring til terror med biler, stikvåben og bomber.

Og nu er den første rotte så gået i fælden omkring Paris…. kunne de dog ikke bare leve fredeligt hele lortet.

Gad godt se jorden uden had, krig og religion og bare fuld fokus på uddannelse, viden og kærlighed til os selv og planeten.

Kan godt være Elon har ret i at vi bør indtage Mars så vi kan starte på en frisk.

Jeg tænker iøvrigt hvad kunne løsningen være? Skal man skubbe alle tilhængere væk og så lukke porten, og så lade dem sejle fuldkomment i deres egen sø og så få sat USA i lænker så de ikke kommer og vil udbrede demokrati

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

• Dette indlæg blev ændret for 8 måneder, 1 uge siden af  BruneBanan.
Viser 10 kommentarer - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Kondomet
    Bruger
    327 indlæg

Jeg tror det bliver lige på deadline inden atomkrigen. Tror ærligtalt ikke vi har tid nok.

En gruppe af 65 mennesker forlader jorden, så vores race kan overleve, i et desperat forsøg. Det hele ender så i noget incest/indavl og slet ikke så elegant som i film, hvor evolutionen umiddelbart også afsluttes.

Emilsa
    Bruger
    10.838 indlæg

#15 – En månekoloni er vel et springbræt til en omfattende kolonialisering af Mars og resten af Solstystemet.
    Vi skal alligevel høste pænt mange ressourcer på månen før vi har udhulet den, til den tid er vi nok sandsynligvis godt igang med at konstruere en dysonsphere omkring solen og vi har anyways udviklet os i retning af hovedsageligvis at eksistere i virtual reality og undtagelsesvis interfacer direkte med den virkelige verden i form af en massiv sværm af sammenklumpede (allestedsnærværende) nanorobotter som materialiserer os når vi går IRL… IRL er for vores robotslaver der ikke er beviste om vores eksistens.

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

• Denne kommentar blev ændret for 9 måneder siden af  Emilsa.

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

#16 Nej plot twist – det bliver to mennesker på hvert rumskib, de kaldes Adam og Eva og har fået gener udviklet så deres afkom kan få børn med hinanden uden at få nakkefolder osv.

#17 Det behøver ikke være en månekoloni, SpaceX får deres BFR raket der kan fragte en hulens masse til Mars nogenlunde billigt, og med fundet af den mængde vand på Mars, så kan man leve der og lave raketbrændstof til returnering af raketter, så lettere at springe månen over.

Engang om nogle tusinder af år, så har vi også fået svar på mere og så kan det måske være at vi ikke engang finder det relevant at udforske mere af universet, men blot kolonisere planeter der kan sørge for menneskets overlevelse.

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

Jacques
    Bruger
    9.919 indlæg

Allan Snackbar?

Bye with a warmly hugs

LiberNull
    Bruger
    5.102 indlæg

Hvis du vil have en planet uden had og krig, så skal du have planet uden mennesker.

Hvor der er mennesker… er der også lort.

Har også en bekendt som tror alt bliver dejligt, hvis alle de fremmede bare bliver sendt hjem igen og blah blah.
    Men han skal nok finde noget nyt at brokke sig over, når at han så endelig finder ud af at sende de fremmede hjem, ikke kommer fixe hans miserable eksistens.

Og der findes kun tre løsninger (ifølge den vise kone i Blackadder sæson 2 afsnit 1).

1. Kill Bob
    2. Kill yourself
    3. Kill everybody in the whole world

Die Hard... an autoerotic asphyxiation thriller.

Jacques
    Bruger
    9.919 indlæg

#20, har du set “Misantropen”?

Bye with a warmly hugs

JVA
    Bruger
    1.262 indlæg

Det var da godt nok en negativ smøre.

Robespierre havde ret.

Romby
    Bruger
    1.043 indlæg

#22 men det er jo rigtigt. mennesker har altid kaempet og draebt hinanden. Det er vores natur.

Fox
    Bruger
    3.611 indlæg

#0 jeg er faktisk spændt på hvordan (jeg ved godt der går mange år) de tackler religion når de først har settled Mars ? Forestil dig et ramaskrig i USA hvis det kun er ateister eller KUN kristne der må være der…..det bliver bare v 2.0

Sometimes you gotta rise above your morales

LiberNull
    Bruger
    5.102 indlæg

Nej, men det lyder som film (går jeg ud fra at det er) som jeg vil sætte pris på.

Og jeg vil så sige, at hvis man tror at hvis man tager alle ateisteske, antikapitalistiske mennesker og flytter til Mars. At man så helt automatisk har det perfekte samfund… så har man nok brug for at tage de lyserøde briller af.

Die Hard... an autoerotic asphyxiation thriller.

Viser 10 kommentarer - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.