lørdag, maj 25, 2019

Allan Snackbar 2018 går igang nu

Daily Rush Debat Politik Allan Snackbar 2018 går igang nu

• Forfatter
    Emne

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

Så er ISIS leder ude med opfordring til terror med biler, stikvåben og bomber.

Og nu er den første rotte så gået i fælden omkring Paris…. kunne de dog ikke bare leve fredeligt hele lortet.

Gad godt se jorden uden had, krig og religion og bare fuld fokus på uddannelse, viden og kærlighed til os selv og planeten.

Kan godt være Elon har ret i at vi bør indtage Mars så vi kan starte på en frisk.

Jeg tænker iøvrigt hvad kunne løsningen være? Skal man skubbe alle tilhængere væk og så lukke porten, og så lade dem sejle fuldkomment i deres egen sø og så få sat USA i lænker så de ikke kommer og vil udbrede demokrati

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

• Dette indlæg blev ændret for 8 måneder, 1 uge siden af  BruneBanan.
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Krael
    Bruger
    2.353 indlæg

Jeg kan komme i tanke om en historisk knap man kan trykke på og så er eventyrligt mange af verdens problemer løst.

Afskaf religion og erstat den med tolerance.

Deadmeat
    Bruger
    6.146 indlæg

#0: Din overskrift er så sort, at jeg ikke engang ved hvad jeg skal skrive her.

EDIT: aaah nu fatter jeg den 😜 for hurtig på aftrækkeren.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Denne kommentar blev ændret for 9 måneder siden af  Deadmeat.

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

#1 Ja jeg tror også det er løsningen snart, det her virker ikke.

#2 Det var godt

Canis_Lupus: "Troll-profil, smut hjem til din troll-farm i Rusland og hav et godt liv i din boble. Jeg er færdige med at spilde sekunderne på dig."

StultusX2
    Bruger
    4.739 indlæg

HVIS vi absolut skal ha’ religion!?

…burde vi alle konvertere til Det Flyvende Spaghettimonster

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

#4 Den er jeg med på eller også at vi bare via videnskaben fik svar på noget mere end vi ved, således vi kunne smide guder på porten.

Eksempelvis at man finder liv på en anden planet/måne i vores solsystem ville jo få de fleste religioner til at falde til jorden.

“Gud skabte …:” wroooong motherfucker, mennesket skabte guder som reaktion på de ikke kunne forklare ting… eksempelvis lyn og torden, vand, regn, luft, sol osv…. alt har en gud fordi mennesket bare ikke vidste bedre. Engang var lysene om natten på himlen jo også huller i osteklokken.

Brænd det lort.

Kondomet
    Bruger
    327 indlæg

Religion Adherents Percentage
    Christianity 2.4 billion 33%
    Islam 1.8 billion 24.1%
    Secular/Nonreligious/Agnostic/Atheist ≤1.2 billion 16%
    Hinduism 1.15 billion 15%

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_religious_populations

Bemærk sekulærstaterne – herunder Tyrkiet, Sverige, Norge(Danmark er ikke på listen – hvilket gøre at kirken har mere magt herhjemme, end f.eks i forhold til i Sverige og Norge).

https://en.wikipedia.org/wiki/Secular_state

Kondomet
    Bruger
    327 indlæg

Det vides at der er 30K tilhængere af grupperingen ud af 1.8 milliarder mennesker.

Jeg ville personligt være mere bekymret for skoleskyderier eller en nazist som kører biler ind i menneskeforsamling.

Edit: Milliarder på dansk og ikke billioner…

VampiricEye
    Bruger
    24.483 indlæg

#7 Hold da op, jeg vidste slet ikke, at der var ca. 235 gange flere muslimer, end der er mennesker på jorden. Islam må være mere udbredt, end jeg troede.:)

Nintendoredaktør

Kondomet
    Bruger
    327 indlæg

#8 LOL!

Jeg retter det lige:)

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

#6 Det er bare synd at de tæller religiøse på den måde som alle skulle leve et religiøst liv… størstedelen af verden lever uden guder nu.

Heldigvis for det.

knekker
    Bruger
    1.498 indlæg

Det der med at bebo mars, synes jeg ikke giver saerlig meget mening, da planeten er ubeboeligt, det er jo lige saa praktisk som at bebo maanen som ogsaa er totalt oede for nogen former for livstegn.
    Jorden ER den eneste planet vi har, det er derfor vigtig at vi faar rettet op paa den skade som vi er igang med at lave.

FedeJoergen
    Bruger
    671 indlæg

#11 Nej for Mars har en dagslængde på 24 timer og 37 minutter, så det minder meget om jorden – det sjove er så at en person på 100 kg ville veje 38 kg

Et år er så en hel del længere, mener det er på knapt 650 dage.

Polerne har også is, og der er fundet en sø på størrelse med halvdelen af alt ferskvand på jorden, så der er immervæk muligheder.

MortZ
    Bruger
    6.963 indlæg

“Angrebet” i Paris var en psykisk syg mand, der slog sin søster og mor ihjel. ISIS tog selvfølgelig skylden, fordi hvorfor ikke. Han skulle dog have været sympatisør, men det franske antiterrorkorps er ikke interesseret i at betragte det som en terrorhandling.
    Fra Jyllands-posten

Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren, the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.

Emilsa
    Bruger
    10.838 indlæg

#13 – Det er vel efterhånden sådan at hvis man brænder sig på kaffen, så står en terrorgruppe klar til at tage skylden…

#11 – enig, men omvendt så kan teknologi vi udvikler for at kunne bebo andre planeter vise sig uundværlige i genopretningen af det cluster fuck vi har gang i hernede…

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

• Denne kommentar blev ændret for 9 måneder siden af  Emilsa.

knekker
    Bruger
    1.498 indlæg

#14 helt enig, det ville vaere godt at faa gang i noget udvikling af teknologi til brug i beboelse af andre planeter. Men i saa fald, hvorfor ikke bygge en lille koloni paa Maanen i stedet, transport distancen imellem jorden og maanen er jo todsalt noget mindre end mars.
    Naar det er sagt, hvis de faar gang i en koloni paa maanen, saa er der allerede nu idioter som synes det er en skide god ide hvis vi begynder at udhule maanen for metaler og mineraler med henblik paa salg paa jorden. Det lyder som en katastrofe der venter paa at ske, saa maaske er det bedst hvis de blot holder sig til Mars, hvis de fucker mars op, saa har det en lang mindre effekt paa jorden i forhold til hvis maanen braekkede over i 2.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.