onsdag, oktober 18, 2017

Adgang til Sagem 3890 Ruter fra YouSee??

Daily Rush Debat Hardware Hardware Adgang til Sagem 3890 Ruter fra YouSee??

• Forfatter
    Emne

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

Hey.
    Der har lige været et par Yousee tekninker forbi idag der satte nye stik op og gav mig en nyere ruter.

Og jeg er på nettet og det køre rigtig godt.
    Men jeg køre fast en Ark server hvor jeg skal forwarde porte.

Men kan ikke få adgang til ruteren fra min main computer.
    Men bruger jeg helt samme ip ti lat få adgang til den fra mit mediecenter/server så virker det fint???

http://192.168.0.1/

Nogen der har en forklaring på dette?

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

• Dette indlæg blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  kongkim.
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

NightBreaker
    Bruger
    6.066 indlæg

Hvad siger din Ipconfig ?

Aben
    Bruger
    1.274 indlæg

Har du andre routere på netværket? Hvis jeg husker rigtig, så var de gamle Yousee Netgear modem/routers på subdomænet xxx.xxx.1.xxx og de nye Sagem kører pr. default som du siger med xxx.xxx.0.xxx. Hvis din computer kører igennem en anden router på xxx.xxx.1.xxx kan du sikkert ikke få adgang til modemmet.

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

#1 Ipconfig siger Default Gateway: 192.168.0.1

#2 Nope har kun den her ene. og det underlige er jeg kan komme på routeren fra mit mediecenter som er styret via TW. via http://192.168.0.1/

Det irritere mig bare jeg skal over mit MC. for at få adgang

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

Heschen
    Bruger
    1.571 indlæg

Nu til noget meget mere vigtigt, hvad er det for en ARK server du har??

What LOL champ do you hate the most? - and why is it Teemo?

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

#4 Haha custom server med mods på Vi er en 4 stykker der spiller på den på Ragnerok mappet. Men vi er næsten i Tek nivo og ligger serveren ned når den nye ex pakke kommer her sidst på måneden og sætter en ny server op vis det er

MadsAG
    Bruger
    4.526 indlæg

Uden fast/egen IP kommer du ikke til at portforwarde alligevel, så hvis du ikke har tilkøbt det, så er det nødvendigt. (Med mindre Yousee stadig levere internet uden CGN)

• Denne kommentar blev ændret for 1 uge siden af  MadsAG.

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

#6 Also det hele virker og serveren køre med fast ip
    Det er bare det at jeg ikke kan tilgå routeren fra min main computer jeg ikke fatter en hat af :S Men at det virker fra den anden computer af.

astroturf
    Bruger
    458 indlæg

Prøv evt : ipconfig /release og derefter ipconfig /renew

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

#8 Virket desværre heller ikke.

Krisp
    Bruger
    4.710 indlæg

Hvordan er deres Sagem router ifht. Wifi?

Jeg har selv overvejet om man skulle få en, da den jeg har nu kører ikke 5 ghz. Det er en lidt ældre sag.

Men er det ikke noget med at man skal betale ekstra for at få en ny router fra YouSee?

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Mr_Ed
    Bruger
    528 indlæg

Jeg har nu været yousee kunde i 4 år. Jeg har haft udskiftet router 6-7 gange i al den tid. Lige pt har jeg samme router som op, den har kørt perfekt i små 4 måneder men er begyndt at drille på det seneste. Nu kræver den daglig genstart for at undgå udfald på 5ghz. Det er noget bras

Xbox Live Gamertag: EdinH

Krisp
    Bruger
    4.710 indlæg

#11: Ja ok, så skal jeg måske holde mig fra at opgradere. Jeg har sat en access point til ved siden af min nuværende Yousee router, som kører wifi istedet og det kører ok. Men den kører kun 2.4 ghz.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Fisker
    Bruger
    11.187 indlæg

Ved ikke med WiFi men min døde efter et par måneder og så pga fed timing med ferie, samt nogle gode stalling tactics hos Yousee så måtte jeg vente en uges tid med at få internet igen.

Den nye har haft et par småudfald her de seneste par uger, men ser lige tiden an inden jeg ringer igen.

kongkim
    Bruger
    15.205 indlæg

Bruger ikke rigtig selv Wifi på den. Andet end en lille smule på telefonen og det har da kørt ok indtil ny
    Men det er jo også kun over meget kort tid hah.

mcpeterc
    Bruger
    370 indlæg

Du skal kontakte yousee og bestille en offentlig IP

Dansk stream: www.twitch.tv/specops_tv

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.