lørdag, maj 30, 2020

Årsopgørelsen 2019

Daily Rush Debat Off-topic Årsopgørelsen 2019

• Forfatter
    Emne

kenkari
    Bruger
    5.140 indlæg

Nå..

Så er det lige om hjørnet vi kan se om der skal blødes eller om man kan trække vejret igen.

Hvad siger I til det? Er det Lotteri for de fleste, eller har I styr på det?

Stay Loyal - Forget Royal

Viser 6 kommentarer - 91 til 96 (af 96 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

knekker
    Bruger
    1.677 indlæg

#89 takker

MiNo
    Bruger
    2.501 indlæg

#19 (svar til mig selv) mit gæt holdt ikke, smækket blev på 18.900 ish og med konens ca 900 retur ender vi på trælse 18.000 kr. (edit: 600 var renter man ikke betale, hvis man betaler nu..)

Håber fandeme de har styr på deres lort, fordi denne gang kan jeg ikke selv overskue opgørelsen. Jeg har rettet kørselsfradrag så det passer – og må vist bare håbe på at alt andet er indberettet korrekt.

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  MiNo.

Festival_H
    Bruger
    4.471 indlæg

Hold da kæft! Jeg har levet under en sten. Et eller andet i mig sagde ‘slap af, det er jo først til april at man kan se noget’ så det har bare føjet hen over mig at man har kunne hente det…
    Så jeg loggede fint ind idag uden kø og tænkte at jeg var den første der havde opdaget at der endelig var åbent!
    3600 tilbage. Det er fint nok. De rammer godt i den nye Chris Hogan style økonomi jeg er ved at opbygge.

Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

Jeg skal vist nok have 1400-ish kroner tilbage, men fordi jeg har solgt nogle aktier, som jeg har haft før 2010, så skal jeg indberette købspriserne…

Det er jeg ikke liiiiige kommet i gang med at finde, så nok ikke nogle penge til mig lige med det samme.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

TheAviator
    Bruger
    667 indlæg

1750 kr. tilbage.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

mortendb
    Bruger
    365 indlæg

#92 og andre
    Bemærk at skat har en kedelig tendens til at fjerne ens kørselsfradrag eller glemme der for perioder. Det er ellers sjovt da de jo fint har styr på hvor man har arbejdet og hvem der har udbetalt løn.

Viser 6 kommentarer - 91 til 96 (af 96 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.