onsdag, maj 27, 2020

Årsopgørelsen 2019

Daily Rush Debat Off-topic Årsopgørelsen 2019

• Forfatter
    Emne

kenkari
    Bruger
    5.138 indlæg

Nå..

Så er det lige om hjørnet vi kan se om der skal blødes eller om man kan trække vejret igen.

Hvad siger I til det? Er det Lotteri for de fleste, eller har I styr på det?

Stay Loyal - Forget Royal

Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 96 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Mikaa
    Bruger
    3.205 indlæg

266 kr. tilbage. Jeg havde ramt den ret godt. Det er jo sådan set let nok at rette forskudsopgørelsen løbende når der på lønsedlen står “i alt i år” saldo på bruttolønnen 😁

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  Mikaa. Årsag: Clarification

Nickell
    Bruger
    4.184 indlæg

Jeg troede, at jeg tog føringen i år, når det gælder om at være så tæt på 0,- som muligt, men nummer #64 tager den i år.

Jeg skal af med 25,- og konen får 1.600,- retur.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  Nickell.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

Skat.dk vil ikke virke hos mig trods det ugudelige tidspunkt, så jeg må nok bare vente et par dage og se hvad resultatet er.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

pixel
    Bruger
    367 indlæg

Havde samme problem steadl.
    Prøvede firefox, og derefter virkede det efter 2 gang.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

#79 – fik samme fejl på Firefox, men må prøve igen i aften.

Edit: Okay, jeg aner ikke hvorfor vores internet opfører sig sådan her, men vi kan tilgå skat.dk via vores mobiler, men ikke via vores wifi… Hmm..

Anyway, jeg skal have penge tilbage, men de mangler informationer om salg af nogle værdipapirer, åbenbart. Vi har skiftet bank og solgt i den forbindelse, troede det blev indberettet automatisk. Fedt, så skal jeg ud og lede efter de oplysninger.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  Steadi.

anden145
    Bruger
    680 indlæg

Skulle betale ca 15.000 – men havde så ikke registreret kørselsfradrag… så det ender med, jeg skal betale ca 1.000 kr… Det er OK – havde frygtet det værre…

Paxdk
    Bruger
    1.997 indlæg

Lige under 2,5K tilbage. Ikke nær så meget som sidste år, men er da fint tilfreds ikke desto mindre.

"Smokey my friend, you're entering a world of pain..." -Walter Sobchak.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

Jeg kan stadig ikke komme på skat.dk… ifølge Reddit er siden geoblocked til DK (indtil i dag?), så det var da interessant at finde ud af, at min internettrafik åbenbart render rundt omkring

mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.920 indlæg

4135 til mig og 1742 til konen. Så det var helt fint

Anglia
    Bruger
    254 indlæg

En knytter på 28k.

Jeg vil gerne arbejd noget med mensker eller os noget med hyptonisering, det ligner der massere job. Sys man skal spare på miljøet.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.656 indlæg

#85 HAHAHHaaahahah din taber!! Så kan du lære d.. **** Instant karma****

Jeg skal betale 2500 kr

knekker
    Bruger
    1.671 indlæg

#83 jeg har heller ikke kunne tilgaa skat fra udlandet, har du et link til den reddit traad? Mon det har noget at goere med at de forsoeger at holde scammers fra at kunne tilgaa skat.dk saa de kan replikere siden med formaal at scamme folk som os der gerne vil logge ind og se vores aarsopgoerelse.

-dut-
    Bruger
    2.691 indlæg

1200 tilbage.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

#87 – Værsgo, https://www.reddit.com/r/Denmark/comments/ffa0ie/skatdk_fra_udlandet/.

Det er dog rygter, ingen links til artikler derinde.

MiNo
    Bruger
    2.490 indlæg

Hmm … normalt har jeg været efter folk som brugt Skat som ‘opsparing’ fordi det jo bare er for dumt. Men … nu hvor vi har negative renter, så er det måske ret smart for folk uden gæld, som eller skal betale deres bank for at have penge stående.

Konceptet om negative renter er bare for underlig. Få penge for at låne…..

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 96 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.