lørdag, oktober 24, 2020

Årsopgørelsen 2019

Daily Rush Debat Off-topic Årsopgørelsen 2019

• Forfatter
    Emne

kenkari
    Bruger
    5.278 indlæg

Nå..

Så er det lige om hjørnet vi kan se om der skal blødes eller om man kan trække vejret igen.

Hvad siger I til det? Er det Lotteri for de fleste, eller har I styr på det?

Stay Loyal - Forget Royal

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 96 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Elocon
    Bruger
    2.054 indlæg

Jeg skal betale 3241,-

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

Fisker
    Bruger
    12.444 indlæg

Som sædvanlig kun omkring en tusse, indtil jeg ser de igen har ignoreret at jeg har lagt min kørsel ind i forskudsopgørelsen. Så blev det pludselig 7k…

Sanjo
    Bruger
    842 indlæg

Derfor anbefaler jeg ingen at køre en opsparing igennem skat. Du skulle have sat dem en på en konto..

Aben
    Bruger
    1.429 indlæg

#63 resultatet er jo det samme. Hvis pengene stod på en konto skulle de jo bare betales oven i det nuværende beløb.

Jeg skulle også af med penge i år. Jeg nøjedes dog med at skulle betale 3,- kr, så jeg er godt tilfreds.

Schalde
    Bruger
    6.153 indlæg

#63 om de står i skat eller på din løn konto er vel lige vidt. Det er mere hvis man bruger pengene til investering i aktier det et er bedre

I could agree with you, but then we'd both be wrong

LilleNicho
    Bruger
    1.184 indlæg

13.500 tilbage til mig og lige godt halvdelen til lillemor. Så det gik hen og blev en helt fin weekend…

Mit var mere eller mindre kalkuleret, da banken har været lidt uskarpe i oplysninger af rentefradrag. Konens kunne ligeså godt have været med omvendt fortegn.

No point mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

En lille smule kø, men det gik fint med at game mens man ventede. Ca. 25k tilbage. Jeg kan se den primære årsag er fordi jeg glemte at registrere, at jeg trådte tilbage fra en bestyrelse sidste sommer, og så har mit rentefradrag ikke været helt up to date.

Men kan derimod også se, at jeg lige skal have registreret kvartals gaverne fra mine banker. Forsøgte at registrere dem ved årsskiftet via SKATs kundeservice, men skattemedarbejderen sagde, at jeg skulle vente til årsopgørelsen kom.

Oooh happy day.. \o/

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Spoock
    Bruger
    1.531 indlæg

6.300 tilbage, så det er fint. Skal lige have studeret hvorfor det var så højt. Plejer at lande på en 2.000 kr.

CDM
    Bruger
    1.655 indlæg

13 af de lange tilbage, og havde regnet med et skattesmæk pga. Jobskifte, så det er sq dejligt :D.

Nu skal jeg have fundet ud af hvilket VR system jeg vil købe :D!

Not having a profile on DR is like invading russia in the winter!

Retarded_wookie
    Bruger
    568 indlæg

Af med 9k.

Troede ellers jeg var på den sikre side, men synes det er vanskeligt at holde styr på med en del investeringer.

Gad sgu godt have bedre styr på det. Jeg må prøve at sætte mig bedre ind i det.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

nEmo
    Bruger
    3.760 indlæg

Skal betale 9100 tilbage. Men kan se det bunder i en fejl hvor mit gamle job har indrapporteret at jeg arbejdet for dem i maj og fået løn – hvilket jeg ikke har.

Læring fra det – tjek altid alt igennem, selv om I måske skal have lidt tilbage, så kan der være fejl.

And isn't it ironic, don't you think?

Jacques
    Bruger
    10.336 indlæg

Lige under 10K.

Bye with a warmly hugs

medisterKongen
    Bruger
    1.274 indlæg

3900 tilbage

Husk at koge din medister inden den steges

NightBreaker
    Bruger
    6.924 indlæg

1610kr tilbage.

goffer
    Bruger
    456 indlæg

Skulle betale 2800, endte med at få 2700 retur efter jeg havde rettet kørsel og børnepenge

PSN: Goffer-DK

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 96 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.