mandag, maj 20, 2019

Årsopgørelsen 2018.

Daily Rush Debat Off-topic Årsopgørelsen 2018.

• Dette indlæg indeholder 107 kommentarer, har 59 deltagere og blev senest opdateret af  HQX for 2 måneder siden.
  • Forfatter
    Emne

Ghidora
    Bruger
    8.185 indlæg

Kan det passe der ikke allerede er en tråd?

Regner med at de går i luften i morgen!

Hvad er jeres forventninger?

Ghidora84

Viser 15 kommentarer - 91 til 105 (af 107 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.835 indlæg

#90 husk at du betaler 2.2% i rente hver måned denne gang

får 210 kr tilbage og konen skal betale 2000 hvilket var forventet da vi betalte vores boliglån ud 3 måneder inden året var slut så grundet manglende rente afdrag. Så vi havde for en gang skyld regnet helt rigtigt.

Lucky
    Bruger
    3.275 indlæg

#89 – tog en time og 3 viderestillinger til jeg fandt en der kunne hjælpe. Lavet manuel pensions indbetaling i starten af 2017 og det havde den så taget som grundlag siden…rettet op nu til næste forskudsopgørelse

Ad nauseam

Paxdk
    Bruger
    1.879 indlæg

Får som regel nogle penge tilbage fra Skat, men denne gang et højere beløb end hvad jeg er vant til; lige under 6,5K – bestemt ikke det værste! Får besøg af en ven fra udlandet til maj og der skal nogle af de penge da bruges på restaurantbesøg o.lign.

"Smokey my friend, you're entering a world of pain..." -Walter Sobchak.

DasJux
    Bruger
    1.290 indlæg

3053,- tilbage mener jeg det var.

Min søster og hendes mandstod til gengæld og skulle betale sammenlagt 60.000,- tilbage!!!

Det var så også en fejl, fordi de er flyttet til Grønland og noget åbenbart gik galt hos skat i den forbindelse

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

NightBreaker
    Bruger
    6.421 indlæg

minus 190kr, ret godt efter jeg nået at ret midt i december fra mit udregn 6K minus til kun 190kr.

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

Nogen der har lagt mærke til at Skat stjæler ørene? De runder nedaf, hvert fald når man skal have penge…

hausner
    Moderator
    17.114 indlæg

Ja det giver ingen mening når pengene alligevel ikke skal udbetales kontant. Og de runder jo ikke ned når man skal betale redtgæld

Planter er fascinerende

gumshot
    Bruger
    214 indlæg

#96 Det er da lige til forsiden på EkstraBladet Endnu en Britta historie, når det er fra så mange danskere der tages penge.

https://finans.dk/erhverv/ECE9445246/skat-runder-altid-ned-aldrig-op/

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  gumshot.

pouljo
    Bruger
    1.060 indlæg

Hej

Har renterudgifter på ca 16500 kr ud af 2 lån på ca 120000 kr i Bank norweigan?
    Hvor meget vil det lune på årsopgørelsen? Får allerede ca 2000 kr udbetalt.

UPDATE:
    I stedet for ca 2000 kr udbetalt, så nu får jeg 7544 kr udbetalt. Ja tak

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.000 indlæg

Tjekkede lige de skattesager jeg sad med i den her uge. Der har Skattestyrelsen i alle rundet ned. (SKAT døde 1. Juli 2018).

I en udbytte sag på 10 mio+ fordelt over 5 indkomstår har vedkommende faktisk “tjent” hele 3.78 kr. sort 😂

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

#100 Så skal vi blot have nogle som skylder Skattestyrelsen penge til at kun indbetale det hele beløb med henvisning til deres egen praksis.

Eller er det lidt for åndssvagt at få sit hus på tvang for 78 øre?

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.000 indlæg

Ekstra fed nyhed: https://www.dr.dk/nyheder/penge/skat-henter-syv-milliarder-hjem-en-million-skyldnere-kan-vente-rykkerbrev

Modregning til alle skyldnerne \o/

Forhåbentlig er der en bagatelgrænse. Men kildeskattelovens regler gør nok at ørebeløb kun vil være relevant hvis du kun indbetaler et afdrag med et ørebeløb, for det opkræves ikke i ørebeløb.
    Renterne kan så måske gøre at der snakkes ørebeløb.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

ice_boy
    Moderator
    13.566 indlæg

#102 Sgu helt fint at gælden bliver modregnet!

ice_boy
    Moderator
    13.566 indlæg

Sammenlagt lige over 5000kr retur her i hytten

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.000 indlæg

Apropo ikke betalte skatter m.v.

Det må have været sindssygt svært for dommeren i Skifteretten at holde masken da han skulle opløse CVR: 32301606 ved konkurs.

Nogengange mistænker man at der bliver røget den fede i Erhversstyrelsen som godkender selskabers navne haha.

Viser 15 kommentarer - 91 til 105 (af 107 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.