tirsdag, maj 26, 2020

500 USD for en PS5 Cirka 4300 kr den danske pris

Daily Rush Debat Hardware Konsoller 500 USD for en PS5 Cirka 4300 kr den danske pris

• Forfatter
    Emne

Canis_Lupus
    Bruger
    2.656 indlæg

Hej folkens.
    De fleste tech sites snakker om at
    PlayStation 5 , med alt dens hardware, men en høj sandsynlighed kommer til at ende på mindst cirka 500 USD.
    Dvs. Cirka mindst 4300 kr. i den Europæiske pris.
    Og her snakker vi om et salg af en konsol med tab, (sådan har det altid været) i starten.

Hvad et jeres holdning til det?
    Xbox one X Series kommer nok også til at ligge der op efter i pris.

Og hvad så hvis de så begynder At kræve
    650kr for et nyt spil til de maskiner, er i ok med det?

Viser 8 kommentarer - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Timberjim
    Bruger
    3.777 indlæg

Jeg er ligeglad med, hvad den koster – køber ved launch. Men jeg håber noget så inderligt på, at de ikke er gået på kompromis med køling denne gang. PS4 Pro larmer alt alt for meget under 4K gaming i mange titler.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Timberjim.

Kallekun
    Bruger
    3.892 indlæg

Min larmer ikke, den står frit frem med godt med luft omkring. Tidligere stod min i et tv møbel, hvor den sugede sin egen varme luft ind, og så gik den amok.

Står den med fri luft omkring?

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Schalde
    Bruger
    5.942 indlæg

PS4

Er det her en skidt placering for sin PS4? Vil det være bedre at stille den lodret istedet?

I could agree with you, but then we'd both be wrong

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Schalde.
    • Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Schalde.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

#18 – som jeg husker PS4 Pro’ens opbygning, så trækker den luft ind fra en af siderne. Det er ikke meget plads i siderne den har på sin nuværende placering. Tænker alm. PS4 er nogenlunde ens opbygget.

Jeg har stillet min lodret, men det er mest fordi den har mindst grim sådan. Bruger ikke den officielle stander, men har bare vendt den.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Schalde
    Bruger
    5.942 indlæg

#19 ja den har et lille hul i den ene side, den du mener?? Kan godt være den bare skal ud af reolen, vil ikke gøre nogen forskel at vende den. Må teste det

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Kasper Kål
    Bruger
    3.186 indlæg

Digital Foundrys har en fin analyse af hvorfor de nye konsoller (måske) bliver dyrere, hvis det skulle have nogen interesse.

The Profile Formerly Known As kring17a

knaseren
    Bruger
    6.738 indlæg

havde ellers gættet på ps5 ville udkomme sammen med launch titel gta6.
    edit: men det passer nok bedre med ps6+gta6 bundle

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - Predator Z321QU - 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO - Fractal define XL

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  knaseren.

Steadi
    Bruger
    5.393 indlæg

#20 – jeg søgte vist efter en oversigt over playstationen og hvor den tog luft ind og ud. Kan ikke huske hvordan være indrettet

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 8 kommentarer - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.