Til indholdet

30 DOOM III: The Legacy screenshots

De fire foregående DOOM III billeder var kun en appetitvækker for hvad der nu ligger og venter på dig. Activision og id Software har endelig firgivet den ventede DOOM III: The Legacy E3 trailer og vi har ved samme lejlighed taget hele 30 friske screenshots. Sæt dig tilbage i stolen og nyd id Softwares seneste kreation og lad de 30 billeder skræmme fra vid og sans. Traileren kommer i to forskellige versioner, alt efter hvor kraftig en Internet-forbindelse du har. Vi har selvfølgelig begge film klar her på Daily Rush.

Kommentarer

BeanLuck
Bruger
563 indlæg
#1 - | 23-05-2002 00:05
Oh .. My .. God
sYnCHAoZ
Bruger
11973 indlæg
#2 - | 23-05-2002 00:16
0\\'nag3
MeTaLc0RE - playin' it sYnCHAoZ style!
Heidtmann
Bruger
266 indlæg
#3 :D | 23-05-2002 00:20
Jeg glæder mig ret meget til D!!! kommer. Jeg håber virkeligt at det bliver najs multiplayer... Multiplayer er det vigtigste!

Den grafik er fuldstændig overvældende... Nogle af de monstre ser ud som dukker i en stopmotion tegnefilm, kunne være sejt hvis monsterne lignede stopmotion figurer:D
DAoC
Bruger
121 indlæg
#4 - | 23-05-2002 00:20
WOW, filmen var lidt pixlet ellers , wow!
QuakeIII : The Lagecy kommer til at owne for vildt >:)
Caledonia
Bruger
980 indlæg
#5 - | 23-05-2002 00:26
QuickTime Player virker jo ikke på windows eller på XP eller what ever.. kan kun høre lyden :(((((((
DarkHill
Bruger
13577 indlæg
#6 lærdet.dk | 23-05-2002 00:28
hehe du ka satme bare lade være med at bruge xp..

for den film er total ownage..
DarkHill

-Prepare To Be Raided-
Phonetic
Chefredaktør
16152 indlæg
#7 Brug.. | 23-05-2002 00:32
Quicktime 5.

Derfor du ikke kan se den.
xerex
Bruger
671 indlæg
#8 - | 23-05-2002 00:33
o m f g
Bimself
Bruger
911 indlæg
#9 - | 23-05-2002 00:53
Forhelvede lad vær med at kalde det for Quake3: The Lagecy! Det er Doom 3: The Lagecy!

Jeg glæder mig helt vildt enormt mega overdrevet meget til det spil kommer, så køber jeg ny computer som kan give flest detaljer, og flest fps så det hele er parat til at blive spillet igennem!
oNE
Bruger
149 indlæg
#10 wow! | 23-05-2002 01:11
Man fatter det jo ikke, det er V I L D T!, skyggerne, belysningen og atmosfæren er tyk af horror, det bliver SÅ lækkert det spil!

Regards,
oNE out.....
less is more.....more or less
JaPeX
Bruger
2102 indlæg
#11 - | 23-05-2002 01:30
Hmm... er jeg den eneste der synes den video kører halv fps? (JA min comp kan trække det og JA den gør også hvis jeg resizer til 10*10 pixels ;) )
www.ferrari-pc.­com | japex@ferrari-p­c.com
  &nb­sp;   Engineers are better by design...
nEmo
Bruger
3491 indlæg
#12 - | 23-05-2002 01:31
Som jeg også sagde på SW:G thread, hvorfor dømme et spil på dets grafik?

Hvor mange spiller Q3 med alt gejl slået til?

Og hvor mange spiller så Q3 med picmip 3+? Vertext light etc?

Grafik siger mig ik en skid :/
oNE
Bruger
149 indlæg
#13 #12 | 23-05-2002 01:53
Et lille eksperiment: Prøv at lukke øjnene når du spiller q3, og fortæl mig at det visuelle/grafis­ke ikke har en betydning. Specielt i et spil som Doom III, er det visuelle af høj betydning, for at skabe det rette 'mood' og den rette atmosfære. Det er en vigtig brik i hht troværdigheden og oplevelsen af spillet. Det grafiske er ikke alt selvfølgelig, men er dog af vis betydning som tidligere nævnt.

Regards,
oNE out.....
less is more.....more or less
allyourbase
Bruger
71 indlæg
#14 hej | 23-05-2002 02:12
jeg spiller standard q3
Retep
Bruger
3284 indlæg
#15 - | 23-05-2002 02:53
#11
nej, min gør det også. Det er ikke noget med quicktime da den afspiller andre film fint, de har sikkert beskåret den til lavere fps for at spare plads, bare ret lamt. me ville gerne se de animationer køre flydende
Proud Member of Clan [SoA2002]
JaPeX
Bruger
2102 indlæg
#16 - | 23-05-2002 07:09
#12:
I multiplayer spiller jeg altid med max ydelse/ max visibility - det gør jeg i alle spil. Men i single player har jeg sq altid alt gejlet slået til - det er trods alt sådan det er tænkt....
www.ferrari-pc.­com | japex@ferrari-p­c.com
  &nb­sp;   Engineers are better by design...
astroturf
Bruger
327 indlæg
#17 - | 23-05-2002 08:44
Ja, den hakker adhelvede til :-(
sur søv :-(
astroturf
Caledonia
Bruger
980 indlæg
#18 - | 23-05-2002 09:08
DOOM III: er jo vildt nice.. men er der overhovedet en multi player del? og hvis der er, så gælder det jo bare om at få slået alt grafik fra for performance og øjet..

"quick" time: fik det til at virke efter en lille time.. måtte andre støde på dette problem så hjalp det for mig at !) lave noget så den kom videre end tom splash screen (sorry glemte hvad det var) 2) lukke service SVHOST (en af dem).. GG quick time

Ja ja pex: ZP fungee GLIMRENDE - både som work og game PC :>

btw, filmen her er oxo ~8 fps
nEmo
Bruger
3491 indlæg
#19 - | 23-05-2002 09:09
oNE, at sætte grafikken ned, og lukke øjnene er ikke HELT det samme, hvis du ik kan se forskellen, synes jeg bare du skulle stikke tilbage til første klasse..

"Kna du si' isbørn?"

JaPeX, tjoh, men hvor mange gange spiller man lige singleplayer efter man er gået igennem det første gang? Og nu tænker jeg mere på MP..
klask
Bruger
604 indlæg
#20 Doom3 | 23-05-2002 09:15
jeg er skuffet..... gimme quake4
Ankel
Bruger
42 indlæg
#21 ... | 23-05-2002 10:32
q4 bliver vel bare d3s motor med noget andet fyld, og hvad helt præcist er du skuffet over?
-Hej
LungBrush
Bruger
69 indlæg
#22 GRAFIK!" | 23-05-2002 11:15
JEg FATTER FANME ikke de spassere der sidder og spiller Q3 med tændstikmænd og legografik og derfor vil spille denne perle på samme måde, det er for helvede 2002 vi befinder os i, stemning og nydelse kan sqda kun opstå ud af en lækker grafik, ikke en tetris-like omgang bæ ... men det er hvad Q3 har gjort for gaming scenen,, blaaaaaaa ... næh UT det ved man hvad er
_Venom
Moderator
5849 indlæg
#23 ..... | 23-05-2002 11:34

næh UT det ved man hvad er


ja... værre :D
Elzar had been seduced by the dark side of cooking
nEmo
Bruger
3491 indlæg
#24 - | 23-05-2002 11:45
LungBrush, du ser ikke sports stjener spille i jakkesæt?

Hvorfor spille folk der, somewhat, prøver at spille et computerspil som en "prof" sportsgren? :)

Hvis man nu havde 125fps konstant, med alt gejl slået til, ville man *måske* overveje det.. Men stadig, grafik er kun førstegangs impression i singleplayer =)
Moonie
Bruger
6007 indlæg
#25 - | 23-05-2002 11:45
#22 ja ut ved man hva' er? : (...hvor mange spiller det spil mere?

Jeg sys' godt nok at doom3 minder om Resedint Evil på de pics der!
<TLF-Moonie> <-> #TLF <-> The Last Frontier