Til indholdet

Sig dit job op og tjen penge på Blizzards Diablo III

BilledeHvem ville ikke leve af at spille? Det kan måske blive en mulighed med Diablo III, hvis du kaster dig over auktionshuset med dine rigtige penge. Blizzard har nu leveret en masse detaljer om netop dine muligheder for at købe og sælge ting fra spillet. Der kommer to auktionshuse. Et ingame-auktionshus, hvor du kan sælge og købe for Diablo-guld, og så auktionshuset, hvor du kan spendere og tjene virkelige skejser. Auktionshusene er inddelt i tre regioner; USA, Europa og Asien, og selvom du kan spille i alle regionerne, så er auktionshuset med de rigtige penge låst til din egen region. Blizzard kommer dog til at tjene godt på denne feature. De tager $1 per transaktion for handel med items og 15% af salget ved handel med ædelstene, farver og opskrifter. Vil du have dine penge ført over til dit Battle.net-konto eller helt ud i dine hænder via Paypal, så snupper Blizzard 15% endnu en gang. En god forretning for Blizzard? Det kan du bande på! Du kan læse meget mere om auktionshusene hos Blizzard. Kommer du til at benytte dig af rigtige penge i Diablo III?

Kommentarer

Maxmotor23
Bruger
624 indlæg
#1 - | 02-05-2012 10:53
Jeg kommer aldrig til at bruge rigtige penge på items i Diablo 3. Men jeg skal da ikke udelukke at jeg vil prøve at sælge noget. Jeg venter dog nok liiiige lidt med at sige mit job op, og gøre det til en fuldtidsbeskæft­igelse. ;)
Origin: maxDoze
mutley
Bruger
2168 indlæg
#2 - | 02-05-2012 11:03
SHEEP!!! OMG SHEEP!
PSN: Viiviio
SkaFt
Bruger
5391 indlæg
#3 - | 02-05-2012 11:04
Så kan rigmandsbørnene bare owne for hårdt!!
Sikke en brøller
peldrol
Bruger
2381 indlæg
#4 - | 02-05-2012 11:04
Vil da helt klart prøve at sælge nogle items på deres ah, og måske også købe noget for de penge jeg får ind på det, men jeg vil aldrig selv sætte penge ind på min konto for at købe noget der inde.
AiurAdun
Bruger
2600 indlæg
#5 - | 02-05-2012 11:12
Tvivler, hvis jeg findern oget der er noget værd bruger jeg det, hvis jeg finder noget der er ngoet værd for en anden class plejer jeg at gemme det til jeg skal spille med den class så den class blvier pimped op hurtigt :-)
Hell, Its about time!
Min SC2/Gaming -Blog
mifan
Bruger
7048 indlæg
#6 - | 02-05-2012 11:13
I skal betale for at sætte ting på AH til rigtige penge. Ligesom man betaler et gebyr for auktionen i det andet AH, så koster det også at lave en auktion her. Ligemeget om I får varen solgt eller ej.

Det forhindrer at det ene AH bliver oversvømmet med varer.
...powered by Google
ice_boy
Bruger
11427 indlæg
#7 - | 02-05-2012 11:17
#6 Så vidt jeg kan læse mig frem til, så skal du kun betale gebyrer hvis tingen bliver solgt.

These fees will only be charged if your auction successfully sells, and will automatically be deducted from the item’s final selling price.

...og så stod jeg bare hvad.
SturmW-Ghost
Bruger
9477 indlæg
#8 - | 02-05-2012 11:47
Nice
"In Hoc Signo Vinces" - "She's one of God's most beautiful creatures. I would like her no different" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned.
kongkim
Bruger
14603 indlæg
#9 - | 02-05-2012 11:56
LOOOOOOOL Og ROLF og en masse andet pis. til alle dem der sage Blizzard ikke gjorde det for at lave penge.

Kan ikke lide ideen med penge AH syntes det er den værste ting i spillet. Men hele den smøger har vi jo været igennem på DR flere gange ;)
Medlem af den religiøse Pc-Religionen :) Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.
mifan
Bruger
7048 indlæg
#10 - | 02-05-2012 11:59
#7 Oh - du har ret. Det må de have ændret. :)
...powered by Google
Jumbo
Bruger
2192 indlæg
#11 - | 02-05-2012 12:38
Heldigvis er man jo ikke tvunget til at bruge det. Pengene til at køre serverne skal jo komme et sted fra, og at man, i modsætning til WOW, kan undgå at betale er da kun et plus. Man kan jo ikke få bedre items af at købe dem, man kan bare få dem hurtigere. Det er jo ikke alle som har tid til at bruge 3 timer hver dag på at spille Diablo, så hvis de mener at deres tid i spillet skal bruges på at spille i stedet for at farme, så er det da en fin løsning. Om det så er én og samme ting i Diablo kan så nok diskuteres. De investerer penge, jeg investerer tid.
Jeg kommer kun til at bruge det hvis jeg en fuld nat vælter ind foran computeren og lige vil spille lidt D3 inden jeg går i seng. Lidt ligesom shoppen i HON...
Dres
Bruger
877 indlæg
#12 - | 02-05-2012 13:02
#11

"Pengene til at køre serverne skal jo komme et sted fra"

LOL !

Hvad tror du man gjorde førhen?
MaskDupants
Bruger
1653 indlæg
#13 - | 02-05-2012 13:10
Fik engang solgt en Windforce i D2 til 500kr.

Men man skal jo sælge min. 1 af disse hver dag for at tjene et job hjem. Jeg tror ikke det bliver muligt, men vil da nok forsøge. Haha.
SkaFt
Bruger
5391 indlæg
#14 - | 02-05-2012 13:12
Der bliver godt nok et stort marked for bots. Tror blizzard for sin sag for med at banne farmbots :P
Sikke en brøller
aff3
Bruger
3180 indlæg
#15 - | 02-05-2012 13:12
Skal spille hardcore, så fuck det! :D
DER KOMMER SPYD!
Krisp
Bruger
4320 indlæg
#16 - | 02-05-2012 13:43
Kunne måske godt finde på at sælge noget for rigtige penge, men umiddelbart ikke købe noget.
Steam: Krisp89 - PSN: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319
Rats
Bruger
335 indlæg
#17 - | 02-05-2012 14:04
Hmm, hvis nu der var armor of nude til demon huntress ville jeg overveje at købe på AH :)
VampiricEye
Bruger
17395 indlæg
#18 - | 02-05-2012 14:12
Jeg hopper på vågnen med dem, der godt kan finde på at sælge, men ikke købe.
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Xanas
Bruger
16 indlæg
#19 - | 02-05-2012 14:13
Det er godt nok for dumt det Blizzard har lavet... Slf. kan man bruge penge på noget man kan lide, men når du allerede sidder med spillet i hånden så kan man da ikke ønske sig mere?
Hey jeg har lige købt den her økse den er så god og give bonus dmg, og så er der andre som også skal betale for benzin, husleje og andre ting der er lidt mere vigtigt. Håber ikke der bliver for mange børn der gør brug af det her system
Schalde
Bruger
4370 indlæg
#20 - | 02-05-2012 14:21
Det eneste jeg ikke rigtig kan få til at hænge sammen med det her system er at alt gear er BOE, så på et eller andet tidspunkt vil Ah jo vælte med item?? jo man kan self salvage, men tvivler på det løser det.

Det vel blive en ren kædereaktion af item som bare vokser.
I could agree with you, but then we'd both be wrong
TormDK
Moderator
11691 indlæg
#21 - | 02-05-2012 14:27
#20 Udviklerne påstår jo at vi vil lave ting om til guld som en del af vores gear upgrade proces.

Så standard gear vil bare blive Dis-gold'ed (I just made that up :P) for at der er råd til ItemOfKickArsen­ess+3 istedet.
Dusthoof
Bruger
1119 indlæg
#22 - | 02-05-2012 14:35
#19 Er du klar over, hvor mange 3rd party websites, der blev brugt til at købe items på i D2? Imo er det fint, at det nu fungerer i Blizzards eget regi. Husk også, at der er to auktionshuse, så slap nu bare af.
SkaFt
Bruger
5391 indlæg
#23 - | 02-05-2012 14:47
Hvordan er det med AH og Hardcore?
Sikke en brøller
Rieder73
Bruger
4492 indlæg
#24 - | 02-05-2012 14:56
#19:
Omvendt kan man spørge dig, hvad det betyder for dig og dit spil at andre køber items? Intet, absolut intet.
Du har 18 sekunder. Løb, dit svin mand...
Nioxic
Bruger
15469 indlæg
#25 - | 02-05-2012 15:04
items bliver desværre bare værdiløse efter noget tid

der er intet ladder system, som "restter" økonomien

det er bare et spørgsmål om tid, så har alle alt, og intet er noget værd mere :p

Ingen items er jo "Bound" til din char eller account, så du kan bruge et item i 2 år, og så sælge det igen, endda de gemes du putter i dit våben, kan du tage ud og sælge videre.

kun på hardcore er økonomien holdt i skak, i og med at folk dør.

men til gengæld, så er der intet "RMAH" på hardcore.
Anyone who's worse than you is a noob. Anyone who's better than you has no life.