Til indholdet

Leisure Suit Larry har nu nået Kickstartermålet

Billede$500.000 skulle der til, før udviklingen af et helt nyt og ganske old school Leisure Suit Larry ville blive sparket igang via Kickstarter. Målet er nu nået, og det betyder, at seriens skaber Al Lowe nu er ombord og kan gå igang med at lave Leisure Suit Larry HD. Der er stadig en uges tid tilbage, hvis du vil donere noget mere. Yderligere donationer vil gå til at proppe mere indhold ned i spillet, der skulle udkommer til PC, MAC, iOS, PlayStation 3, Xbox 360 og hvad de ellers kan finde på. I anledningen har de smidt en video op med "bloopers" fra Al Lowe himself. Nyd den. Kickstarter er det helt store "buzzword" i spilbranchen for tiden. Men skal udgiverne være nervøse? Investor og entreprenør Steve Dengler giver hos GameInformer sit bud på situationen. Spændende læsning!

Kommentarer

ice_boy
Bruger
11088 indlæg
#1 - | 26-04-2012 12:09
Super nice jo!

Har spillet de spil til ukendelighed, så jeg ser bestemt frem til det nye :)
...og så stod jeg bare hvad.
Snikz
Bruger
1824 indlæg
#2 - | 26-04-2012 12:09
Cool, jeg vil da helt sikkert prøve det når det udkommer :)
- MMORPG-løs, mere eller mindre -
Kimozabi
Hyrden
23260 indlæg
#3 - | 26-04-2012 12:44
Så længe vi slipper noget det arve lort, som Box Office Bust var, er det nice.

De må dog godt tage et enkelt stikord fra 7'eren, der sådan set overgik Bioware i at styre en samtale.
If you asked a computer to design a life-form to survive the anti-life equation of a continent that is Australia, it would never say, "Weld a duck to a beaver after filling both with poison. - Cracked.com
Burberry
Bruger
510 indlæg
#4 - | 26-04-2012 13:44
Endnu et fedt kickstarter-pro­jekt er kommet til live!! Awesome.
Krael
Bruger
1987 indlæg
#5 - | 26-04-2012 13:48
Det er mega mega fedt de laver en remake. Det måtte dog godt være 6eren, der er min all-time favorit.

Til de 'nye' gamere, der ikke har oplevet glæden ved Al Love adventurespil, så er der lidt godt i posen klar til jer, det er helt sikkert.
We're gonna knock it up a notch with our spiceweazels, BAM! - PS3, PS2, PS1, Xbox, Xbox360, Wii, C64 + lidt andet. Står konsollen ikke på listen er jeg interesseret i at købe.
Krisp
Bruger
4219 indlæg
#6 - | 26-04-2012 13:58
#5: Det er da ikke en remake, men et nyt spil i oldschool stil. Eller?
Steam: Krisp89 - PSN: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319
mifan
Bruger
6998 indlæg
#7 - | 26-04-2012 14:57
#6 "We're going to remake the original Leisure Suit Larry. We're updating the graphics, the music, the user interface and maybe even the humor. But we're keeping the design, that made it one of the best selling adventure in computer game history. We're just bringing it into the 21st century. On to pc's and tablets."

Så det er vist et remake.

I starten kalder de det også: Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards Reloaded.
...powered by Google
l4u
Bruger
932 indlæg
#8 - | 26-04-2012 15:54
Nu har de bare ikke at "censurere" patterne, som de gjorde dengang.

Hell jeg brugte meget tid på at kigge på pixel-tits da jeg var purk. (også dengang..)
Svumpukkel
VampiricEye
Bruger
16240 indlæg
#9 - | 26-04-2012 16:02
Var det ikke i det første, hvor man selv skulle skrive, hvad man ville gøre? Fx "kiss lips" og "touch boobs" og den slags. Bliver det også sådan i remake-udgaven?
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Krael
Bruger
1987 indlæg
#10 - | 26-04-2012 18:17
#9 Jeg tror det bliver VGA-udgaven der får et remake.

Det ser ihvertfald sådan ud på de spoilervideoer der ligger på kickstarterside­n.
We're gonna knock it up a notch with our spiceweazels, BAM! - PS3, PS2, PS1, Xbox, Xbox360, Wii, C64 + lidt andet. Står konsollen ikke på listen er jeg interesseret i at købe.
Krael
Bruger
1987 indlæg
#11 - | 26-04-2012 18:18
Jeg synes at kunne have læst et sted at overskuddet fra 1eren går til at finansiere 2eren osv osv.

Så vi når hele serien igennem + eventuelt et nyt spil.
We're gonna knock it up a notch with our spiceweazels, BAM! - PS3, PS2, PS1, Xbox, Xbox360, Wii, C64 + lidt andet. Står konsollen ikke på listen er jeg interesseret i at købe.
Kimozabi
Hyrden
23260 indlæg
#12 - | 26-04-2012 19:36
Det ligner i hvert fald et spil i stil med de allerførste.

Jeg blev nødt til at smide penge efter det. Men så kommer jeg også med i alpha- og betatesten, og så kan der forhåbentlig komme lidt mere info herinde, hvis vi må.
I never understood how famous a president was, where - imagine that someone can suck your dick and then they're famous.. - Dave Chapelle
knaseren
Bruger
5302 indlæg
#13 - | 26-04-2012 20:27
håber de laver ALLE larry i den nye stil :) synes de er super gode.
i5-2500k - P8Z68-V Pro/Gen3 - 16gb Kingston - inno 3D gtx 680 - 24" Samsung T240 - 2*128GB SSD Kingston Raid0 - Fractal define XL
sar
Bruger
6148 indlæg
#14 - | 26-04-2012 21:24
Genialt. Har eddermame brugt meget tid på de spil. Især 6'eren var nice ja, 7'eren var lidt ringe.. men husker stadig væk mr. elusive... :)
Krael
Bruger
1987 indlæg
#15 - | 26-04-2012 21:57
#14 det er sjovt, jeg synes 7eren var genial på sin egen måde.

Det er alle spillene nu egentlig, men mest pga. atmosfæren deri. Den har alle spillene.
We're gonna knock it up a notch with our spiceweazels, BAM! - PS3, PS2, PS1, Xbox, Xbox360, Wii, C64 + lidt andet. Står konsollen ikke på listen er jeg interesseret i at købe.