Til indholdet

Diablo III ankommer den 17. april ifølge italiensk spilblog

Vi kickstarter denne uge med et rygte af de mere spændende. Faktisk DET mest spændende. Den italiensk spilblog MMORPGIalia hævder nemlig, at den italienske afdeling af Activision har givet diverse forretninger besked om, at det lææænge ventede hack'n'slash rollespil lander den 17. april. Dog først i år 2013. Ej... det er faktisk ellerede i næste måned. Activision har endnu ikke bekræftet rygtet, men både Amazon og Gamestop har nu smækket en udgivelsesdato på. Game Director Jay Wilson har kommenteret på hans Twitter konto, hvor han blot skriver, at han hverken kan af- eller bekræfte rygtet. Hvis der er hold i rygtet, så kommer Blizzard uden tvivl med en officiel annoncering i løbet af denne uge. En udgivelsesdato den 17. april vil stemme overens med Blizzards udmelding om en Q2 release. Prisen bliver også nævnt. 408DKK for standardudgaven og 668DKK for Collectors Edition. Rusherne er selvfølgelig i fuld gang med at diskutere datoen. Er den sand eller falsk?
Activision Italy have revealed several major Italian retailers to the release date, some yet to be confirmed at the world average by Blizzard but rather than trust, Diablo III. This would be the April 17, and prices are now set at €54.90 for the standard edition and €89.90 for the Collector. - MMORPGItalia via Google Translate.

Kommentarer

Thormam
Bruger
3568 indlæg
#1 - | 05-03-2012 08:33
Rygter fra italiensk spilblog på forsiden af DR :(
Men ok så har du da stof nok til forsiden frem til release.
Rieder73
Bruger
4315 indlæg
#2 - | 05-03-2012 08:35
"Release date may change without notice." :-)

Det ville da være rart, men jeg afventer en officiel udmelding fra Blizzard, tak. Se DET ville være forside stof.

Seriøst, Blizard har gentagene gange sagt, at den eneste troværdige udmelding kommer fra dem selv. Ikke andre.
http://www.youtube.com/OldPix3l
BruneBanan
Redaktør
31819 indlæg
#3 - | 05-03-2012 08:37
#1 Vi bringer selvfølgelig kun rygter, hvis vi selv tror, at der kunne være hold i dem.

Jeg vil sgu gerne sætte lidt penge på den her. Det ville give så meget mening.

#2 No worrires. Når den kommer, så bliver alle 15 forsidenyheder om den dato!!!!
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Rieder73
Bruger
4315 indlæg
#4 - | 05-03-2012 08:39
#3:
Det holder vi dig op på!
http://www.youtube.com/OldPix3l
malau
Bruger
2198 indlæg
#5 - | 05-03-2012 08:42
de sidste par uger har der også været rygter om at de vil annoncere datoen i dag eller i morgen... og ja ja det er fucked at der er rygter om hvilken dag Blizzard vil annoncere én anden dag :D
Rieder73
Bruger
4315 indlæg
#6 - | 05-03-2012 08:46
Jay Wilson svarede på Twitter

"I cannot debunk or confirm."

da han blev spurgt om:

"can you debunk the rumor of april 17th or confirm?"

Hmm, de andre gange hvor en tilfældig dato har været fremme har de været ude hurtigt at sige, at kun Blizzard ved hvornår det sker. Det er fandeme lidt spændende alligevel.

EDIT: Stod også i nyheden. Sorry..
http://www.youtube.com/OldPix3l
BruneBanan
Redaktør
31819 indlæg
#7 - | 05-03-2012 08:48
#4 OKAYS :)

#6 Det står oxo i nyheden ;)

#5 Ja, blizzard har gamerne i deres hule hånd!
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
guffe16
Bruger
3044 indlæg
#8 - | 05-03-2012 09:19
Er der nogen navne på hvem fra Activision der skulle have sagt det (kan jeg ikke lige læse ud af nyheden og fatter ikke italiensk)? Hvis ikke er det godtnok en ret intetsigende "nyhed" -> en blog som bringer noget info fra en abstrakt kilde, hvor ingen kommer til at stå til ansvar for informationerne­.
En blog som ganske givet har et ret stærkt motiv for at fabrikere nyheden, da de bare kan sige "en fra activision sagde det", uden de store problemer, hvis det viser sig ikke at passe og derved op til release have skabt en masse omtale om deres site = omsætning...

Edit
Alt det ovenstående er skrevet på baggrund af, at jeg ikke kender den pågældende blog, så jeg ved af naturlige årsager ingenting om hvor troværdige de er. Er der nogen som gør det? For rygtet står og falder jo rimelig meget med det.
BuNzAi
Bruger
4225 indlæg
#9 - | 05-03-2012 09:35
Det vigtigste er, at Jay Wilson ikke kunne afkræfte det! 17. april it is!
=======<() BBBBBBBBZZZZZZZZZ
Moog
Bruger
730 indlæg
#10 - | 05-03-2012 09:40
#9 ahhhhh det er vist ikke så vigtigt, Gud, alfer, nisser og feer eksisterer ikke, bare fordi vi ikke kan modbevise dem...

Med det sagt, så virker det da sandsynligt med d. 17 :)
BuNzAi
Bruger
4225 indlæg
#11 - | 05-03-2012 09:51
#10 - http://www.yout­ube.com/watch?v­=eK1o8XSmUYo Tror nok de findes :-)
=======<() BBBBBBBBZZZZZZZZZ
Qeldor
Skribent
1129 indlæg
#12 - | 05-03-2012 11:34
Det er ikke hurtigt nok. Den beta kan ikke underholde mig i halvanden måned!
I smell magic in the air.. Or maybe BBQ!
BuNzAi
Bruger
4225 indlæg
#13 - | 05-03-2012 12:19
#12 - Nej den beta holdt fandeme ikke længe. Utroligt, at man var så obs på at få fat i den, for så at at være træt af den efter en dags tid :P
=======<() BBBBBBBBZZZZZZZZZ
Arcona74
Bruger
1164 indlæg
#14 - | 05-03-2012 12:45
#1
"Activision Italy has revealed to Italy’s biggest retailers Diablo III release date"

Hvordan får du det til at det er "Rygter fra italiensk spilblog"?
Krisp
Bruger
4212 indlæg
#15 - | 05-03-2012 13:54
Jeg tror sgu den er god nok. Det passer jo perfekt, sammen med rygtet omkring en afsløring på CeBit messen i denne uge. De er begyndt at dele beta keys ud i massevis til spilmedier og deres første europæiske beta bølge er udsendt.
PSN: Krisp1989
knaseren
Bruger
5297 indlæg
#16 - | 05-03-2012 19:25
408 kr !!! vanvid :/
i7-920 - P6T Deluxe v2 - 6gb corsair - MSI 5870 Lightning - 24" samsung T240 - 2*128GB SSD Kingston Raid0
BruneBanan
Redaktør
31819 indlæg
#17 - | 05-03-2012 19:25
#14 Den er god nok. Spilbloggen nævner ingen kilde eller beviser. Så det er helt og holdent deres eget rygte. Og de er en blog. Og italienske :)
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Supranol
Bruger
108 indlæg
#18 - | 05-03-2012 21:42
Lad os nu se hvad der sker, men skal vi ikke bare håbe det snart lander i butikkerne :)
zorez
Bruger
1064 indlæg
#19 - | 06-03-2012 08:33
Tillykke med den første post #18, det må siges at have taget lidt tid :-)
ZeiDjon
Bruger
92 indlæg
#20 - | 10-03-2012 10:35
Jeg vil kigge her før jeg køber andre steder...

http://www.dlco­mpare.com/games­/diablo-3-213

ZeiDjon
Life is just as long nomatter if you cry or laugh
KennethOlesen
Bruger
2641 indlæg
#21 - | 10-03-2012 13:10
De måtte meget gerne trække den til efter eksamen/sommerf­erie ;) Har alligevel ventet så længe nu at det ville være at fortrække!!!
Mvh.
Kenneth

"Weapon of mass seduction!."