Til indholdet

World of Warcraft kan nu spilles gratis til level 20

Efter godt syv år på den absolutte MMO-trone, gør Blizzard nu op med deres 14 dages prøveperiode med World of Warcraft. Det voldsomt populære MMO bliver nu Free to Play indtil du når level 20 med din karakter. Denne nye udgave kalder Blizzard for World of Warcraft Starter Edition og den er tilgængelig for alt og alle. Du kan starte en figur op med alle racerne fra grundspillet samt racerne fra The Burning Crusade, Draenei og Blood Elf. Har du lyst til at prøve kræfter med noget af det stærkeste virtuelle narkotikum, så spring ind på World of Warcrafts officielle side, og registrer dig til en kopi af World of Warcraft Starter Edition. Blizzard har dog lagt en lang række af begrænsninger på Starter Edition, så som en grænse på guld og level. Klik dig igennem denne nyhed, for at se den fulde liste.
Blizzard har lagt følgende begrænsninger på Starter Edition:
  • A level cap of 20.
  • A maximum of 10 gold.
  • Trade skills are capped at 100 ranks.
  • Unable to trade via the Auction House, mailbox, or player-to-player.
  • In-game access to public chat channels unavailable. Players are limited to communicating using only say, party, or whisper.
  • Characters will be unable to create or join guilds.
  • Characters are not able to send whispers to other characters unless they have been added to the characters' friends lists or have received a whisper from a character first.
  • Characters will not be able to invite other players into a party.
  • Characters will not be able to join parties with other characters above level 20.
  • Voice chat disabled on Starter Edition accounts.
  • Realms experiencing login queues will prioritize players who have full, paid accounts.
  • Starter Edition accounts are not eligible for character transfers.
  • RealID features are disabled on all Starter Edition Accounts.

Du kan læse mere om World fof Warcraft Starter Edition på Blizzards Suppertside.


Kommentarer

VampiricEye
Bruger
17272 indlæg
#1 - | 29-06-2011 12:10
Jeg har aldrig spillet WoW, og jeg kommer nok heller aldrig til det. Det er efterhånden for sent. Jeg tror heller ikke, at jeg kan spille det nok til, at jeg vil betale et månedligt beløb.
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Montezuma
Bruger
2806 indlæg
#2 - | 29-06-2011 12:45
Word.
Stormtrooper
Bruger
650 indlæg
#3 - | 29-06-2011 13:26
Hehe, jeg tror sgu at jeg - langt om længe - vil give det en chance :-D Nu er vejret bare alt for godt til det!
Noodles, don't noodles
BruneBanan
Redaktør
32196 indlæg
#4 - | 29-06-2011 13:38
#3 No worries. Den danske sommer slår til med lortevejr = gamervejr!
http://vejret.t­v2.dk/a...%C3%A­5-vej.html?ss
abildhauge
Bruger
91 indlæg
#5 - | 29-06-2011 13:55
Snedigt tiltag.

Men åbner det ikke en ladeport for goldsellers og spammer/scammer­s?
sar
Bruger
6148 indlæg
#6 - | 29-06-2011 14:12
Hvad sker der hvis man har en lvl 20 blood elf og gerne vil videre med den - skal man så betale for 3 udvidelser?

Altså er det "billigere" at komme videre med en lvl 20 human, som jo fandtes i det originale?
mild_karse
Bruger
2678 indlæg
#7 - | 29-06-2011 14:39
#5 hvis du læser begrænsningerne kan du se at det er ikke muligt for dem at snakke i global channels, samt de kan kun have op til 10g på sig.
Redspeed93
Skribent
11526 indlæg
#8 - | 29-06-2011 15:28
Cool nok... Det er da sikkert et tiltag der tiltrækker en del nye spillere
"Religion is something left over from the infancy of our intelligence, it will fade away as we adopt reason and science as our guidelines" - Bertrand Russell
fisker_
Bruger
10456 indlæg
#9 - | 29-06-2011 16:14
#6 For det første er Blood Elf og Draenei del af TBC udvidelsespakke­n, så hvis det endelig havde været skulle du kun bruge én expansion pack.

Men sådan er det ikke nu da World of Warcraft nu gratis inkluderer TBC udvidelsespakke­n, så hvis du vælger at købe spillet så vil du stadigvæk have adgang til Blood Elves og Draenei, og med en level cap på 70, istedet for level 60.
Qeldor
Skribent
1155 indlæg
#10 - | 29-06-2011 16:59
Set med leveling-brille­r er det ret skidt, da man næsten kunne nå 85 på de tidligere 14-dages prøvetid!
I smell magic in the air.. Or maybe BBQ!
fisker_
Bruger
10456 indlæg
#11 - | 29-06-2011 17:09
#10 Nej, cap har altid været level 20.
ice_boy
Bruger
11391 indlæg
#12 - | 29-06-2011 23:00
Ganske smart tiltag.

Har aldrig prøvet WoW og kommer sikkert aldrig til det.
...vil ikke blive fanget i det spil :P
"What about the game Duke, was it any good? Yeah, but after twelve fucking years it should be!"
roadrunnah
Bruger
14242 indlæg
#13 - | 29-06-2011 23:23
det keder mig efter lvl 11-12
Gravity always wins! - Discovery Science
ahymdahl5
Bruger
8585 indlæg
#14 - | 29-06-2011 23:37
Guys.

I kommer til at hade mig, men prøv det. I bliver afhængig, det er sjovt og der er plads til alle. Og nej, det er ikke forsent. Blizz stræber efter et spil, hvor alle kan være med, således alle kan opleve spillet.

Det kan ende rigtigt galt for jer dog. Nu er i advaret. Sådan noget som at miste job, gå fra kæresten osv. men det kommer an på ens personlighed. Men det kan ske, det er dybt alvor.
Det lyder logisk, men giver ingen mening...
Harkonnen
Bruger
3772 indlæg
#15 - | 29-06-2011 23:54
World of Warcraft er så meget 2004.
johbe
Bruger
7397 indlæg
#16 - | 30-06-2011 09:00
#14

Måske det er DET der skal til, for at slippe af med konen.
Same shit, different day.
Ghidora
Bruger
7713 indlæg
#17 - | 30-06-2011 09:35
Never again!

Dont do drugs kids!

Det spil er de tætteste jeg har været på et misbrug :]
Kvinder er som støvsugere... Når de stopper med at suge, skal sækken skiftes ud!
Dromi
Bruger
3282 indlæg
#18 - | 30-06-2011 11:35
Jeg har været clean for dette narko i en måneds tid nu, men falder sku nok i igen :p
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#19 - | 30-06-2011 18:33
Det er helt så alle steder skriver om det her.

Det eneste de har gjort er at fjerne tidsbegrænsning­en, ellers er det stadig en trial lol.

Blizzard er smarte.

Mig kekendt, kan du stadig hverken være i party med nogen, lave dungeons, trade via face 2 face, auction house eller mail.

World of Warcraft var fedt engang fordi de var uforudsigeligt.

Men nu er det bare det samme. ny expansion, 5-10 levels. quests, normale, heroics dungeons, raid. Også forfra igen.

Et mmo burde imo ikke kører i expansion det burde kører over at man betaler også kommer der nyt indhold hele tiden fra level 1 til max. ny level 30 dungeon som i gamle dage that Maradon kom osv.

Hele conceptet med at alle folk sidder i byerne dagen lang, og teleportere til dungeons det giver ingen mening, hvorfor havde en åben verden uden loading?.

Bosser skal væk fra dungeons og væk fra instances.

Mmo spil af fremtiden skal være mere dynamiske, forhåbeligt bliver Blizzard nye MMO lidt nyskabene, der skal være en stor åben verden, evt alle spillere på 1 server. Pvp skal ikke forgå i battle grounds eller arena og sådan noget lort.

Vi skal have en dynamisk verden, hvor alting sker der i verdenen, og man bevæger sin fede røv rundt, man bliver ikke teleporteret osv.

Pvp er at man kæmper for sin faktion on zoner eller whatever.

I world of warcraft der laver de wintergrasp, det gav aldrig mening. Hvorfor ikke lave sådan at Alliance faktisk kunne overtage ogrimmar, eller at Horde kunne overtage Stormwind, faktisk smadre murer osv. Det kunne satme være sejt.

Når man så overtager nye steder, da kan de holde stedet, ved at holde router åbent sådan nye folk kan komme ind og hjælpe. Hvis horde nu har Stormwind, så er de nød til at have mindre folk et andet sted, eller bliver de spredt for tynd.

Man kan selfølgelig sige at Wow kører på en lorte engine der er alt for gammel, men sådan noget må man da tage højde for noget man laver et MMO at det er en engine der kan forbedres.

De kunne også lave sådan at i World of warcraft kunne folk bygge et Guild hus, det ville selvfølgelig koste en del og der kunne være x antal bygge grunde per zone, de kunne så også komme under angreb fra spillere, AI fjender osv.

Men det er åbenbart at når man tjener penge, så falder man ind i den der, nå ja hvorfor laver vi ikke bare det samme igen, det er sku alligevel nemmest.

Næste wow expansion bliver det samme crap igen. 5-10 levels 5-6 nye områder, quess, dungeons, raid 3 tier. end bossen dør eller skal leve THERE MUST ALWAYS BE A PENIS KING, else the pussies of the would bla bla bla.