Til indholdet

Diablo III ankommer den 15. maj - Nu er det officielt!

BilledeSå skete det endelig. Årets største annoncering er endelig landet på redaktionen, og både rusherne og det ganske internet er i oprør. Diablo III har fået en endelig dato. Den 14. maj skal du bruge på at sige farvel til dine venner, skrive afskedsbreve til familiemedlemmer, købe et års forbrug af blomster og smykker til kæresten, sige op fra arbejdet eller søge orlov fra dit studie. Diablo III udkommer nemlig den 15. maj. Det er ikke rygter. Det er ikke gætværk. Blizzard skriver kort og koncist - evil is back - 15.05.12. Dette kan ikke misforståes. Ondskaben vender tilbage inden sommeren går igang, hvilket kun betyder en ting Sommerferien skal klikkes væk med millioner af klik på din yndlingsmus. Du har præcis to måneder til at lægge dit liv om og indstille dig på, at Diablo III konsumerer dig. Via den officielle Battle.net side kan du - efter du er færdig med at græde af glæde - enten forudbestille Diablo III eller få spillet ganske gratis, ved at købe et World of Warcraft Annual Pass. Lad champagnepropperne flyve. Diablo III er på vej.
PARIS, France - March 15, 2012 - The end is nigh! Blizzard Entertainment, Inc. today announced that Diablo® III, the next chapter in its critically acclaimed action role-playing game series, will be unleashed from the Burning Hells on May 15.

Starting that day, gamers with a thirst for fast-paced action and adventure will be able to purchase Diablo III at retailers throughout the United States, Canada, Europe, South Korea, Southeast Asia, Australia, New Zealand, and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau. In addition, gamers in the regions above as well as in Mexico, Argentina, Chile, and Brazil will be able to buy Diablo III digitally via Blizzard’s Battle.net® website.

Players in the listed Latin American countries and in Russia will be able to purchase Diablo III at local retail locations starting June 7. Digital availability for the Russian version of the game will also begin June 7. In addition to the English version, Diablo III will be fully localized into Latin American Spanish, Brazilian Portuguese, French, German, European Spanish, Italian, Polish, Russian, Korean, and Traditional Chinese.

Blizzard also kicked off global digital presales for Diablo III today. Would-be wizards, witch doctors, demon hunters, barbarians, and monks throughout the world should head to http://www.blizzard.com/games/d3/ now to reserve their digital copies.

“After many years of hard work by our development team and months of beta testing by hundreds of thousands of dedicated players around the world, we’re now in the homestretch,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. “We look forward to putting the final polish on Diablo III over the next two months and delivering the ultimate action-RPG experience to gamers worldwide starting on May 15.”

Kommentarer

Timberjim
Skribent
3105 indlæg
#1 - | 15-03-2012 14:28
Laver de en 3'er? Fedt! 2'eren var god.
Snikz
Bruger
1833 indlæg
#2 - | 15-03-2012 14:28
Så må jeg heller efå fat i en god gaming mus, og måske anæstte en barnepige til min datter :P
http://www.dragon-squad.com
ulrich
Bruger
3890 indlæg
#3 - | 15-03-2012 14:28
Finally!
FelixRiVaL
Bruger
977 indlæg
#4 - | 15-03-2012 14:29
ENDELIG!!
Learning by Burning....
Krisp
Bruger
4288 indlæg
#5 - | 15-03-2012 14:29
For satan, jeg troede det var en joke, da jeg lige læste det på forummet.

Det er sgu ikke engang en tidlig aprilsnar. :D.

Fuck så nice. Nogle der kender et troværdigt sted, at bestille Collector's Edition online, hvis man gerne vil have det på udgivelsesdatoe­n?
Steam: Krisp89 - PSN: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319
malau
Bruger
2226 indlæg
#6 - | 15-03-2012 14:30
yihaa det er fed!
A2010
Bruger
241 indlæg
#7 - | 15-03-2012 14:33
I like, a lot!
- Endelig en dato, så er det bare spændende at se om man har hypet sig selv for meget. Men ud fra beta, skal det nok tilfredsstille mig :)
Stupid is was stupid does
S_Phoenix
Bruger
3510 indlæg
#8 - | 15-03-2012 14:36
I just jizzed !
Chepard
Bruger
230 indlæg
#9 - | 15-03-2012 14:36
Lækkert, men det har nok ikke så god indflydelse på mit speciale som skal afleveres den 1. juni :(
HamDerHallas
Bruger
1535 indlæg
#10 - | 15-03-2012 14:36
Sindssygt!
Jeppe
Bruger
1846 indlæg
#11 - | 15-03-2012 14:37
Perfekt dato. Torsdag den 17. maj er helligdag, og den 18. maj tages der fri fra arbejde = 4 dages nonstop D3.
ElSenator
Bruger
6905 indlæg
#12 - | 15-03-2012 14:42
FUUUUUCK!!! Det er 2 dage efter jeg smutter til USA i 5 uger!!! ARGH!
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
HuzlaR
Bruger
128 indlæg
#13 - | 15-03-2012 14:42
Life ends 15.05 ...holy shit - endelig!
FelixRiVaL
Bruger
977 indlæg
#14 - | 15-03-2012 14:42
Men hvor er det nye skin til DR??!?!?
Learning by Burning....
Kimozabi
Hyrden
23488 indlæg
#15 - | 15-03-2012 14:49
Max Payne 3 og Diablo 3 i maj - det bliver en syg måned.
You will fear my laser face! - Church
Rieder73
Bruger
4458 indlæg
#16 - | 15-03-2012 14:49
Ferie fra d. 15. til og med d. 18. maj = bekræftet!
http://www.youtube.com/OldPix3l
Redspeed93
Skribent
11373 indlæg
#17 - | 15-03-2012 14:51
Hvad er "Diablo"? :S
Hajimemashite. Nick desu, yoroshiku onegaishimasu!
ice_boy
Bruger
11344 indlæg
#18 - | 15-03-2012 14:57
Kan vidst ikke få en meget bedre nyhed på sin 30 års føs'dag! :D
...og så stod jeg bare hvad.
Rats
Bruger
335 indlæg
#19 - | 15-03-2012 15:01
#9 føler med dig, afleverer selv i juni. Havde håbet de ventede til efter afleveringen :P
OleP
Bruger
29 indlæg
#20 - | 15-03-2012 15:01
Nå, lidt trist når man skal aflevere afsluttende opgave den 6. juni.. Men wtf, hvem gider også det der uddannelse?
Én kop i panden er bedre end 4 i øjet..
FukStick
Bruger
788 indlæg
#21 - | 15-03-2012 15:03
Hvor opsiger man sit cpr nummer henne ???

Der bliver sgu ikke tid til kone og børn fra 15 maj og frem :D
It's kinda like finding out that the chick you just met and are about to have sex with, is in fact, a dude...
kriskras
Bruger
6 indlæg
#22 - | 15-03-2012 15:04
kan pænt sige farvel og på gensyn til min kæreste i dagene derefter.. ser ud til datteren og jeg kommer til at klare os selv nogle dage :-) Får det endda selv gennem wow, så det skal da afprøves
just gossip about me; I am that awesome
Nioxic
Bruger
15440 indlæg
#23 - | 15-03-2012 15:06
kan jer der har en afsluttende opgave ikke bare lave den FØR den 15. maj? :P

langt det meste indhol er vel noget i har læst/lært FØR 15. maj alligevel..

Til jer som gerne vil, kan jeg sige, at det nu kan downloades (altså klienten)

man kan bare ikke installere det før de nu åbner op for muligheden for det :P

klienten fylder 7,6 GB (tog en halv times tid for mig)
Anyone who's worse than you is a noob. Anyone who's better than you has no life.
kongkim
Bruger
14471 indlæg
#24 - | 15-03-2012 15:10
Havde gemt nogen dage til at tage fri når det kom. Men de skal være brugt inden den 1 maj jo :S

Men mon ikke jeg kan få taget mig en uges ferie der aligevel haha :D
Medlem af den religiøse Pc-Religionen :) Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.
DsJ
Bruger
2462 indlæg
#25 - | 15-03-2012 15:16
Yeeeees! Endelig.
Det skal fandeme fejres iaften!!
frak the frakking frakkers !