Til indholdet

Skype problemer

Shiu
Bruger
1328 indlæg
#0 | 07-06-2011 13:32
Andre der har problemer med skype lige pt. ?

Havde skidtet kørende imens jeg var væk et par timer, kommer så hjem og ser skype er crashet. Nu kan jeg så ikke komme online på skype igen. Tænkte jeg måske ikke var den eneste?


Kommentarer

SCUBA
Bruger
1070 indlæg
#1 - | 07-06-2011 13:36
Havde aftalt at skype.
Prøvede igen og igen at komme på og trouble shoote mig frem til problemet.

Har roddet med router, firewall og fjerne skype fra registreringsda­tabase og andre gode råd fra nettet.
Mobil er også nede, så kunne ikke ringe :-/

Var ved at blive godt og gruligt frustretet over lortet ikke virkede, men glad for du lavede en post, så er der nok ikke så meget jeg kan gøre herfra ud.

Prøver google video chat..
Ich bin der mausekönig
Nioxic
Bruger
15426 indlæg
#2 - | 07-06-2011 13:40
mit skype crasher efter få minutter i windows..

det kørte solidt her indtil for et par dage siden :o

:<

jeg har ingen software ændringer lavet. Har dog pillet mit ene gfx kort ud. Dte burde ikke lige have den effekt
PSN: Merach
SCUBA
Bruger
1070 indlæg
#3 - | 07-06-2011 13:41
Crasher løs her
Ich bin der mausekönig
Elis
Bruger
247 indlæg
#4 - | 07-06-2011 13:43
Jeg har set at der flere steder bliver meldt om fejl, det er en opdatering i skype der er skyld i det.
- A man who throws dirt loses ground.
Kwanza
Bruger
4729 indlæg
#5 - | 07-06-2011 13:45
Jeg kan heller ikke connecte.
JaPeX
Bruger
2101 indlæg
#6 - | 07-06-2011 13:45
#1, Har du telenor? Genstart din telefon, så kommer den igen - fejlen har været rettet siden i formiddags men kræver genstart. Jeg manglede også fon i 2 timer mere end nødvendigt :(

En eller anden fatfinger hos Telenor fik ved en tastefejl udelukket 1,5 mio kunder fra mobilnettet :D
Karl Pilkington has got a head like a fucking orange.
SturmW-Ghost
Bruger
9242 indlæg
#7 - | 07-06-2011 13:51
#6
Av der røg bonussen nok for ham :)
"In Hoc Signo Vinces" - "She's one of God's most beautiful creatures. I would like her no different" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned.
xrn
Bruger
574 indlæg
#8 - | 07-06-2011 14:05
Skype goes down global...f it bought wisely
You fuel the problems you profess to solve...
Heschen
Bruger
844 indlæg
#9 - | 07-06-2011 14:18
Jeg havde også en fejl for ca. 14 dage siden hvor jeg slet ikke kunne starte programmet op.

Jeg gik ind i genvejen og så at den var sat til at bruge Vista kombi mode. fik dette slet fra igen og så kørte det igen.

Ved ikke hvordan dette er blevwet slået til, men kan sige at jeg ikek selv har gjort det.
_Antidote_
Bruger
1576 indlæg
#10 - | 07-06-2011 14:22
Min gik ned og nu kan jeg ikke connecte.


Vi vil gerne returnere varen - Mvh. MS.
Nioxic
Bruger
15426 indlæg
#11 - | 07-06-2011 14:24
#8 lol

"a small number of you" :D
PSN: Merach
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#12 - | 07-06-2011 14:32
haha, den er let at svare på, ms købte skype for et par uger siden! :D
Timon5022
Bruger
1026 indlæg
#13 - | 07-06-2011 14:39
#8
Overskriften siger at MS overvejer om de har gjort et godt køb, men det nævnes da overhovedet ikke i artiklen?
DenSejeBanan
Bruger
448 indlæg
#14 - | 07-06-2011 14:51
Det crasher ved mig, og kan heller ikke connecte
Sagde Tinky Winky
TormDK
Moderator
11586 indlæg
#15 - | 07-06-2011 14:55
#12 Skype vil stadig være et selvstændigt firma under Microsoft, og Microsoft står ikke for driften af Skype.

Derudover er købet ikke blevet endeligt godkendt af myndighederne, så meget kan nå at ske endnu :P

Men godt forsøg ellers!
Anathema
Bruger
1570 indlæg
#16 - | 07-06-2011 16:32
Også haft problemer hele dagen her :(
PNJ
Bruger
260 indlæg
#17 - | 07-06-2011 17:07
Det er vist kommet op at køre igen.

Jeg gad godt at se et live stream fra deres "operations center" når sådan noget sker. Hold kæft deres teknikere må være stressede :)
Ceer
Bruger
1471 indlæg
#18 - | 07-06-2011 17:42
1. Open task manager, stop all the skype-related processes2. In "Start" menu type %tmp% and press Enter, the folder Windows Temporary Files will open. Select all files and delete them, whatever is removable.3. Run Skype