Til indholdet

Nye nVidia driver giver op til 45% boost til Skyrim

BilledeSkyrim er et uendeligt kompliceret spil, hvilket har givet mangt en PC-spiller performance problemer. Men Bethesda har efterhånden smidt en del gode patches ud til Skyrim, som netop skulle fixe diverse performance problemer. Men nu kommer nVidia med deres 295.73 WHQL drivere, og de skulle altså kunne levere en masse ekstra ydelse i Skyrim. VoodooExtreme rapporterer, at der er set forbedringer på hele 45%. Det lyder af meget, og de fleste spillere vil sikkert ikke opnå helt så stor en forbedring. Men har du et nVidia setup, bør du under alle omstændigheder hente de nye drivers ned.

Kommentarer

Jumbo
Bruger
2192 indlæg
#1 - | 27-02-2012 11:42
lol wut.
_Antidote_
Bruger
1577 indlæg
#2 - | 27-02-2012 12:04
45% burde ikke være muligt. Det fortæller jo nok mere at Bethesda ikke har været gode nok til at udnytte performance på PC fra start af.
"If a cell phone can run this, just imagine what a PC game could look like on an average rig if the developers cared, like in the good old days..."
Gusten
Bruger
70 indlæg
#3 - | 27-02-2012 12:06
Jeg har problemer med den nye driver. Det er som om den ikke understøtter Display port. Min skærm går i sort når jeg installerer den, og jeg kan via min anden skærm se at den slet ikke registrerer min display port under "skærmopsætning­". De gamle drivere virker fint.

Andre med samme problem?
Krisp
Bruger
4270 indlæg
#4 - | 27-02-2012 12:58
Har lige hentet den nye driver, men spiller dog ikke Skyrim. Forhåbentligt giver den også boost i noget andet. :P
PSN: Krisp1989
Qeldor
Skribent
1154 indlæg
#5 - | 27-02-2012 15:49
45% lyder alligevel ret vildt..

Kunne AMD ikke lige komme med tilsvarende til ATi-graffikkort­? :p
I smell magic in the air.. Or maybe BBQ!
Redspeed93
Skribent
11313 indlæg
#6 - | 27-02-2012 17:22
Utrolig ringe skrevet nyhed...

De 45% ekstra performance gælder kun for GTX 560 i komplekse indendørs scener (altså scener med rigtig mange 3d modeller, og stort brug af effekter og lys) og du nævner samtidig ikke, at det for folk med GTX 580 i udendørs scener vil betyde færre fps at opdaterer fra 285.62 til 295.73.
Hajimemashite. Nick desu, yoroshiku onegaishimasu!
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#7 - | 27-02-2012 18:23
Normalt når man ser ydelses forbedringer på på en 30-50% plejer det normalt at være i det hele extreme opløsninger, hvor man måske har 15-20 fps, fordi så er 50% jo ikke andet end 7-10fps mere.

Men hvis det virkelig er et sted hvor spillet kører 40-60fps så er 45% jo ret vildt alligevel.
Pc Admiral af første grad.
Cuco
Bruger
2195 indlæg
#8 - | 27-02-2012 19:56
#7
Come again?
Half a year in the lab can easily save you an afternoon in front of the computer....
H. Kalish