Til indholdet

Skal vi lege cowboys og indianere i Assassins Creed III?

BilledeMeget tyder efterhånden på det. Game Informer kom nemlig til at smide et banner på siden, hvor spillets hovedperson prikker George Washington på skulderen. Game Informer fjernede selvfølgelig banneret med det samme, men Toastervision nåede at knipse et billede. Kotaku bringer mere troværdighed til rygterne om den amerikanske revolution, da de i går modtog et billede fra en Best Buy ansat. Billedet - som du også ser her til højre - forestiller vores hovedperson iklædt en overdreven cool militærjakke, bevæbnet med en økse, en pistol og hvad der ligner en bue og et pilekoger. Bag ham vejret det det originale amerikanske flag. Der skulle komme en større annoncering på spillets hjemmeside engang i dag. Mon ikke Ubisoft løfter sløret for spillets setting en gang for alle?

Kommentarer

aloC
Moderator
7887 indlæg
#1 - | 01-03-2012 12:36
Dit billede virker ikke, Dennis :(
"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#2 - | 01-03-2012 12:39
Det gør det her. Hvilken fejl får du?
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
MortZ
Bruger
7011 indlæg
#3 - | 01-03-2012 12:39
Press and you shall find..
Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren, the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#4 - | 01-03-2012 12:40
Kan I ikke se thumbnailen? eller det store. Eller begge dele?

Jeg kan nemlig se begge her.
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
aloC
Moderator
7887 indlæg
#5 - | 01-03-2012 12:42
Kan ikke se thumbnailen. Når jeg klikker på den virker det dog.

http://dl.dropb­ox.com/u/262860­4/banan.PNG
"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"
MortZ
Bruger
7011 indlæg
#6 - | 01-03-2012 12:42
Jeg kan kun se skriften "billede", men når jeg trykker på den kommer den frem.
Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren, the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#7 - | 01-03-2012 12:43
SPAST!!! Jeg må lige prøve at fixe det :)
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#8 - | 01-03-2012 12:44
Hvis i kører en force refresh nu (cmd-r /ctrl-F5) virker det så nu?
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
aloC
Moderator
7887 indlæg
#9 - | 01-03-2012 12:45
nopes.. force refresh hjælper ikke :(
"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#10 - | 01-03-2012 12:47
Fatter det ikke. Jeg kan se begge billeder uden fejl. Har endda slettet og genoploadet. Jeg må lige få phon til at hjælpe mig. Tak for headsuppen :)
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
TheRaz
Bruger
9980 indlæg
#11 - | 01-03-2012 12:49
Får denne fejl ved direkte tilgang til billedet: http://www.dail­yrush.d...7/ss0­1_200x150.jpg
Art Tutorials & Digital Art (Husk Solbriller)
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#12 - | 01-03-2012 12:50
Underligt. Vil i tjekke dagens rayman nyhed, og se om den også giver fejl?

http://www.dail­yrush.dk/storie­s/24784/
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Kochie
Moderator
18957 indlæg
#13 - | 01-03-2012 12:51
Det virker fint her.
mild_karse
Bruger
2645 indlæg
#14 - | 01-03-2012 12:52
heller ingen thumb her
TheRaz
Bruger
9980 indlæg
#15 - | 01-03-2012 12:53
#12
Virker fint. Både thumbnail og ss.
Art Tutorials & Digital Art (Husk Solbriller)
RazorFish
Skribent
6426 indlæg
#16 - | 01-03-2012 12:54
Ingen thumb her.
Sir Isaac Newton is the deadliest son of a b*tch in space - X360: Kruczinski
Stryfe
Bruger
378 indlæg
#17 - | 01-03-2012 12:56
Kunne også være fedt med en WW I eller II setting, men nu må vi se hvad de kommer op med.

Om de holder sig til de lidt skarpere våben eller det bliver mere moderne.
Phonetic
Chefredaktør
15343 indlæg
#18 - | 01-03-2012 13:00
#11: HVilken fejl?
Director of Operations - trac.dailyrush.­dk
aloC
Moderator
7887 indlæg
#19 - | 01-03-2012 13:16
#18: Jeg tror han mener den "missing image" firkant som jeg også ser på det link. Se mit screenshot i #5.
"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"
ulrich
Bruger
3820 indlæg
#20 - | 01-03-2012 13:17
Kan heller ikke se det her.
Emilsa
Bruger
8617 indlæg
#21 - | 01-03-2012 13:25
#0 Der er ikke meget kodreng over den amerikanske revolution...
Liden Kirsten blev klædt i det hvideste lin; //ud under liden//;hr. Peder blev smidt for hunde og svin ;//al min sorg, timet i min ungdom//
BruneBanan
Redaktør
31172 indlæg
#22 - | 01-03-2012 13:28
#21 Sakset fra wiki
"The term "cowboy" was used during the American Revolution to describe American fighters who opposed the movement for independence."
http://en.wikip­edia.org/wiki/C­owboy

Cowboy er så bred en betegnelse. Jeg tror nu godt, at de fleste mennesker kan lave den kobling til asscreed3
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Emilsa
Bruger
8617 indlæg
#23 - | 01-03-2012 13:32
#22 - Rigtige Cowboys ligner John Wayne og har en seksløber.... Det der det er en proto-cowboy :D

EDIT: Spændende opslag iøvrigt... kan se det startede med saracener og så en amigo før det blev en gringo.
Liden Kirsten blev klædt i det hvideste lin; //ud under liden//;hr. Peder blev smidt for hunde og svin ;//al min sorg, timet i min ungdom//
Festival_H
Bruger
3126 indlæg
#24 - | 01-03-2012 15:21
Hmmm... Øv..

Det er ikke så længe siden vi spillede John Marston!
Krisp
Bruger
4180 indlæg
#25 - | 01-03-2012 16:37
Kan ikke helt forestille mig AC i sådan et "univers". Hm.
PSN: Krisp1989