onsdag, juli 27, 2016

TALENT 2008 DR1

Daily Rush Debat Off-topic TALENT 2008 DR1

Dette indlæg indeholder 496 kommentarer, har 168 deltagere og blev senest opdateret af Profilbillede af roadrunnah roadrunnah 8 år, 5 måneder siden.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 496 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
    Profilbillede af __Peter__
    __Peter__
    Bruger

..Hva sker der, du synger jo ligefrem non-rocked/normal vokal og det lyder stadig pisse fedt..

Profilbillede af Kiehn
    Kiehn
    Bruger

Rigtig godt

Profilbillede af Muldvarpen
    Muldvarpen
    Bruger

*edit*

fjernet det sure opstød.

hmm positivt? Du spiller udemærket, og synger fint, måske ikke lige de allerhøjeste toner men stadig nice nok.

NB - Den eneste rigtige tro.

Profilbillede af Wonderboy
    Wonderboy
    Bruger

Du er en bitter mand, Northbull. Er du stadig sur på DR-brugerne fordi de var uenige med dig i et topic?

Igen nogle fede sange fra dig af, Thomas. Godt arbejde

Profilbillede af bet
    bet
    Bruger

Sounds cool

Mein Vater war ein sehr berühmter Spürhund... in Düsseldorf!

Profilbillede af parus
    parus
    Bruger

#5 Signed!

Profilbillede af __Peter__
    __Peter__
    Bruger

Fuck janteloven, Thomas “DR singstar” Pedersen har talent uanset hvor meget du vil benægte det..

Ang. xfacor er jeg langt fra enige i dommernes vurdering af dem på X-factor, synes flere af deltagerne mangler stemme og underholdningsværdi på scenen… Så nej, jeg tager ikke x-factor dybt seriøst, jeg ser ikke nogen af deltagerne som superstars med extremt talent..

Profilbillede af BruneBanan
    BruneBanan
    Moderator

#0 Fuck om du synger andres numre!!! Det lyder eddermandme røv-fedt! Jeg er selv noob til guitar og sang, men elsker at sidde og spille og synge. Så jeg er tilladt mig at efterligne og stjæle fra dine sange, for du laver sgu nogle lirede fraseriner og små ændringer.

#4 Du har ret til din holdning, selvom du lyder ret så bitter. Det er da alt for fedt at spille og synge, ligemeget hvem der har skrevet sangene. Hvis jeg kun skulle spille mit eget materiale, ja så droppede jeg hurtigt min guitar! Det er nu engang lidt sjovere at spille en voldfed sang med f.eks. pearl jam, end at sidde og jamme med sin egen sang over 2 akkorder og max noob vokal! Men jeg vil give dig ret i, at hr. thomas skulle prøve hans eget materiale af på DR… det vil jeg da glæde mig til!

Profilbillede af zubaz
    zubaz
    Bruger

Gasolin nummeret lød himmelsk….

Profilbillede af Holger-IST-
    Holger-IST-
    Bruger

fedt nok thomas… lyder alle godt.

- Holger
    "A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her." - W. C. Fields

Profilbillede af NitrO
    NitrO
    Bruger

Superfedt endnu engang Thomas. Slutningen på “this is my life” gav ståpels

#4 Gud hvor er du dog mavesur at høre på…

nitte !

Profilbillede af Styx
    Styx
    Bruger

respekt.

du har en god stemme, dog passer du meget på ikke at gå for højt op også

med fare for at blive kaldt mavesur osv, vil jeg godt referere til #4. selvom han lyder som en nar, så har en pointe omkring det at skrive eget materiale.

altså alle kan synge et cover mere eller mindre succesfuldt, men det handler vel også om at finde sin egen stil og sangstil?

men klø du bare på, talentet er der. men lad venligst være med at sælge ud og tilmelde dig xxx-talent show. det er du for god til.

1 kone, 2 døtre, 1 søn, 1 hund og 1 kat i stalden...

Profilbillede af FunteX
    FunteX
    Bruger

Har aldtid lydt godt og det gor det stadig!

#4 Hvad med lige at ta’ det roligt makker,
    bare fordi du ikke kan acceptere at han spiller godt behiver du da ikke at bitche saadan over det.
    Gor os alle en tjeneste og gor det et andet sted.

Rock on Thomas . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Profilbillede af TheRaz
    TheRaz
    Bruger

Omend talentet er der, har #4 nu en pointe. Der er forskel på at immitere andre og så skrive/komponere sine egne sange. Der skal mere end en god stemme til at være et helstøbt talent.

Jeg har atomer i bukserne. Og så kan man desuden aldrig få CPU'er nok. Det er ganske enkelt naturvidenskabeligt umuligt.

Profilbillede af Holger-IST-
    Holger-IST-
    Bruger

#15: jo klart nok, men man skal jo starte et sted… plus ikke alle er sang skrivere… ikke alle i et band kan skrive sange og der er heller ikke behov for det.

plus når det er kendte sange, er det nemmere for folk at bedømme dem/have en mening til dem/finde dem på nettet…

- Holger
    "A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her." - W. C. Fields

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 496 i alt)

Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.