søndag, juli 24, 2016

Ku du li Rainbox Six og SWAT4?

Daily Rush Debat Spil Ku du li Rainbox Six og SWAT4?

Dette indlæg indeholder 73 kommentarer, har 20 deltagere og blev senest opdateret af Profilbillede af hamster hamster 4 år, 4 måneder siden.

• Forfatter
    Emne
    Profilbillede af antifrost
    antifrost
    Bruger

Der sker noget spændende i Tactical Shooter genren i disse dage

For mig var den gyldne æra indenfor Tactical Shooters, spillene Rainbow Six (til og med Ravenshield) og SWAT4 som jeg (og mine venner) har brugt tusindvis af timer på at spille i LAN CO-OP.

Denne genre har været stendød de sidste mange år mht. nye spil, men nu sker der endelig noget meget spændende.

Christian Allen, som har arbejdet på Tactical Shootere som Rainbow Six, Ghost Recon og Ghost Recon Advanced Warfighter serien, et gået solo.

Han er åbenbart blevet træt af de store udgiveres leflen for de brede masser, halvdårlige konsol porteringer og af generiske “six-hour linear cinematic experience” spil.

Han vil udfordre de store udgivere og se om han kan skabe opbakning til en “hardcore CQB tactical shooter on the PC” i stil med Rainbox Six og SWAT4.

Hvis du, som jeg, var vild med Rainbox Six og SWAT4 og har sukket efter et hardcore CQB de sidste 8 år (siden SWAT4), så check det her ud:

http://www.ghostrecon.net/html/interview-serellan-llc.html

Jeg ser det som en potentiel revolution mod spil udgivernes fastlåste koncepter, hvor det i dag er marketingsafdelingen der definerer spillene og ikke spil designerne eller fans’ene.

Er du så færdig, hvor skal jeg hjem fra arbejde og donere

Its nice to be important, but its more important to be nice

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 73 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
    Profilbillede af Kimozabi
    Kimozabi
    Bruger

Men hvis han først går solo nu, er spillet jo først klart om nogle år.

Du er tidligt ude med hypen

Hans firma skal i øvrigt også have investorer i ryggen, så jeg ved ikke, hvordan han har tænkt sig at undgå alt indflydelse fra det brede marked.

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Profilbillede af Holger-IST-
    Holger-IST-
    Bruger

Link fix:
    http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter

http://www.ghostrecon.net/html/interview-serellan-llc.html

- Holger
    "A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her." - W. C. Fields

Profilbillede af Mirage
    Mirage
    Bruger

Jaaa synes også det er en MEGET tidlig hype som #1 påpeger

Havde været mere spændende hvis der var en lidt tættere udgivelsesdato end “før metroen”.

Selv udnævnt til at være den sidste moralske bastion på DR!

Profilbillede af VxChemical
    VxChemical
    Bruger

Måske, jeg venter lidt og ser om alt det her kickstarter noget rent faktisk virker!

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

Profilbillede af Romby
    Romby
    Bruger

Hehe masser af times lan i SWAT 4 kan jeg genkende. Det spil er virkelig det ultimative Co-op spil.

Og elskede Rainbow Six og Ghost Recon 1 singleplayer. Men ja så lavede de Rainbow Six Vegas, et helt team af special soldater skiftet ud med 2 så det passede til konsol og samme skete med Ghost Recon.

Men fuck hvor kunne spillene også være fustrerende. Når man i RS, efter at have ryddet en hel bygning for terrorister, kun manglede at rydde rummet med gislerne, og alt så bare fuckede når man gav sine teams go commandoen. Hold kæft hvor har jeg været hissig der. Men elskede spillene alligevel.

Så håber da han kan få gang i noget. Men nok noget ude i fremtiden.

Profilbillede af Threetoz
    Threetoz
    Bruger

Har ikke selv spillet raven shield, men er rigtig glad for SWAT 4 og har tit tænkt over om der ikke snart kom en efterfølger.

Begge links er døde hos mig, men jeg håber virkelig det bliver til noget.

Profilbillede af Wayfarer
    Wayfarer
    Bruger

Donerede 16$.

I believe our future depends powerfully on how well we understand this cosmos in which we float like a mote of dust in the morning sky. -Carl Sagan

Profilbillede af johbe
    johbe
    Bruger

Støtter også det projekt. Det lyder simpelthen fedt.

Same shit, different day.

Profilbillede af BruneBanan
    BruneBanan
    Moderator

Det lyder genialt! Jeg giver projekltet lidt kærlighed på forsiden på mandag

PLEDGE $10,000 OR MORE
    0 BACKERS • Limited Reward (5 of 5 remaining)
    Receive a custom Beretta 92FS 9mm by Creative Director Christian Allen, with laser-engraved aluminum grips with the logo of the game on them. Only if allowed by state and federal law. Alternatively, a customized gas-blowback airsoft 92FS pistol if desired. Includes all previous rewards.

Ja tak

Profilbillede af Kimozabi
    Kimozabi
    Bruger

#9:
    Jeg tror, du kan købe den billigere for sig selv

#6:
    Raven Shield er awesome!

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

Profilbillede af hamster
    hamster
    Bruger

Allerede nu kan jeg mærke en stigende optimisme.

For Sørensen det er noget spilbranchen mangler.

Hvis jeg vil have din mening, så giver jeg dig en.

Profilbillede af Deadmeat
    Deadmeat
    Bruger

Har forgudet Rainbow Six siden det første spil. Har hele samlingen inkl. ekspansion til og med Raven Shield. Har brugt talløse timer på minutiøs planlægning af storm planer og gerne flere gange den samme bane, blot for at se om tiden kunne forbedres lidt

Fandt også lidt underholdning i RS Vegas, men det var nu alligevel en lidt for central del af konceptet de fjernede med dét spil…

"Whose kitty litter did I just shit in?"

Profilbillede af Knuspar
    Knuspar
    Bruger
    Profilbillede af Mirage
    Mirage
    Bruger

#9 Bare du ikke opfordrer folk til at kaste penge efter projektet

Selv udnævnt til at være den sidste moralske bastion på DR!

Profilbillede af antifrost
    antifrost
    Bruger

Hejsa.

Beklager at jeg først kan svare nu.

Jeg har forresten selv pledged $100 til projektet.

Hvis han får indsamlet de $200.000 som er målet med Kickstarter projektet, regner ham med at spillet er færdig i juni 2013.

Kom nu gutter, hvis i savner spil som Rainbow 6 og SWAT 4, og det fornemmer jeg at i gør, så er i da nødt til at støtte op om sådan et projekt!

Det er vist beklageligvis den ENESTE måde at vi nogensinde får den slags spil igen på.

BruneBanan – tak for din TLC på forsiden Jeg tror helt sikker at opbakningen er der hvis bare ordet om projektet kan nu ud til nok fans af genren inden 1/4.

Jeg har perifert kendt til Christian Allan i mange år nu og jeg føler mig overbevist om at han er “tung” nok til at kunne få fat i investorerne hvis blot han kan dokumentere (altså hvis Kickstarter.com projektet når sit mål) at der er interesse nok om sådan et spil.

Så hvis du går og sukker efter classic hardcore tactical shooter gameplay som R6 og SWAT4 og bitcher om at spil var bedre i gamle dage, så er det da vist tid til at – som de siger på den anden side af dammen – put your money where your mouth is

Der er ingen tvang, men nogle gange må man også gøre noget selv for at opnå det man gerne vil have

Its nice to be important, but its more important to be nice

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 73 i alt)

Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.