onsdag, juli 27, 2016

Åndsvag replik i SW3!?

Daily Rush Debat Off-topic Åndsvag replik i SW3!?

Dette indlæg indeholder 49 kommentarer, har 30 deltagere og blev senest opdateret af Profilbillede af EvilDonut EvilDonut 11 år, 2 måneder siden.

• Forfatter
    Emne
    Profilbillede af ZmoL
    ZmoL
    Bruger

Er jeg den eneste der studsede over følgende replik givet af Grevious?
    “We move to Mustarfar. It’s a Vulcanic planet, there we will be safe”

1. Hvorfor ind i helvede kalder man en planet for Mustarfar!? Jeg har ikke noget problem med indvandere der hedder det, men hvor dumt er det ikke at kalde en planet det?.. det vil svare til “We move to Sven. It’s a…”

2. Det kan godt være at der ikke er nogen der vil lede på den planet, men FANDME NEJ om en vulkansk planet er sikker! – det dur altså baare ikke i praksis, kære Lucas

jeg tror jeg og min kammerat var de eneste der syntes det var sjovt i hele salen og vi sad da og småklukkede i 10-15 sec efter.. tag dig sammen Georg

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 49 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
    Profilbillede af Sunshine
    Sunshine
    Bruger

1. Da Geos universe ikke har noget som helst med vores at gøre, dur den parallel ikke. Et navn er et navn, get over it.

2. Nu har de jo vha. diverse forceshields gjort det sikkert at opholde sig i deres base, det er først da Obi og Ani for slået det fra at der sker ting og sager.

Jeg tror ikke bare at i var de eneste i salen.

Profilbillede af ZmoL
    ZmoL
    Bruger

#1 jeg tror lige jeg klare mig igennem det..

Og ja jeg er klar over at det er et andet univers, og det er da også lidt i spøg at jeg skriver som jeg skriver, men det er bare dumt at vælge et navn som Mustarfar til universet, og ligeledes en uheldig bemærkning om planetens sikkerhed, da det jo kommer til at lyde dumt/sjovt, hvor der, for en gangs skyld, ikke skulle have været et comic relief

Profilbillede af Tha_Doller
    Tha_Doller
    Bruger

læste noget i Berlingske Tidende at navnet Mustafar skulle hentyde til Irak…

Powered by alcohol

Profilbillede af Kolben
    Kolben
    Moderator

Se mig. Jeg er kontroversiel. Jeg siger grimme ting om George Lucas. Og jeg prøver at bakke mine grimme udsagn op med fejlagtig logik. Alt det efter jeg havde røget en ordentlig bønne…

P=NP?

Profilbillede af Anubis
    Anubis
    Bruger

You are mistaken. Det er ikke kontroversielt at rakke George Lucas’ screenplays ned – han har ikke ligefrem lavet den meeest geniale dialog i sine film – er et velkendt fænomen.

*****SPOILER! (måske)******

En anden grim ting i SW3 er der hvor Darth Vader råber “NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!” i slutningen. Hvad helvede var det lige? Blev helt flov på Lucas’ vegne o_O

Is The Grizzly Reaper mowing?

Profilbillede af Sunshine
    Sunshine
    Bruger

#5 Ja det er sgu lidt af en klam afslutning.

Man får lyst til at råve med.

Profilbillede af Lightbringer
    Lightbringer
    Bruger

har ikke set den endnu men Mustafa neeeej det må ikke ske det er grimt latterligt min pizza mand hedder det samme og han er ikke engang lavet af ild. DAMN hvor grimt!!!”

Profilbillede af Roq
    Roq
    Bruger

Hehe, min ven og jeg som er kendt for ekstreme grineflip, knækkede også sammen i biografen da han rendte rundt og snakkede om Mustafar

Princess Palpatine ftw!

Profilbillede af Pappi
    Pappi
    Bruger

Ikke for at afspore topic, men hvorfor render ham den anden hybrid rundt og hoster hele tiden ??

God made alcohol as a social lubricant.

Profilbillede af DarkHill
    DarkHill
    Bruger

han er dels robot og dels humanoid dele, så det er vel hans humanoid dele der ikke virker helt efter hensigten.

/ DarkHill

Profilbillede af Pappi
    Pappi
    Bruger

#10 Det virker bare lidt absurd, at deres leder efter Doku, går rundt og hoster, som et andet influenca-offer. Jeg syntes bare at der manglede en forklaring i filmen.

Profilbillede af ZeroSeven
    ZeroSeven
    Bruger

Tjaeh.. hvis man har set Clone Wars tegnefilmene, som er det officielle bindeled mellem 2’eren og 3’eren. Ville man vide at Grivoues netop har haft et sammenstød med Mace Windu (den eneste Jedi der på det tidspunkt formåede at skade ham)
    Det er et af de små detaljer som man forstår hvis man ser alle delene af serien.

Profilbillede af Pappi
    Pappi
    Bruger

#12 Kanon, takker. Det anede jeg ikke, men forklarer meget som selve filmen ikke gør.

Vedr. Topic, så må jeg sq indrømme at jeg også studsede over navnet Mustafar, men lagde nu ikke nogen videre politisk betydning i det. Jeg tror oftest at vi leder for meget efter skjulte budskaber, på trods af at de ofte ikke er der hvor vi leder. Men hvis de virker indlysende, så tror mange at det er fakta.

Profilbillede af SLETTET_BRUGERE
    SLETTET_BRUGERE
    Bruger

1. SW foregår ikke på Jorden, der er et navn et navn, og de er så meget længere fremme i deres udvikling at de ikke går op i racer, oprindelse osv.

2. Du kan se hele basen og alle tingene er omgivet af skjolde..

#5 Ja! :D:D NOOOOOOOO råbte han og så var man tilbage i 70’erne… det er surt de skal være så lig med de orginale, for hold da kæft et kostume Darth Vader render rundt med.. det var flovt at se hans kæmpe taster og dioder på fronten..

#11 han er cyborg.. 500g hakket fajdfkød og så 100 kg metal

Tobakkakao er sundt

Profilbillede af Pappi
    Pappi
    Bruger

#14 Hva faen er fajdfkød …. LOOOL !!

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 49 i alt)

Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.