Til indholdet

Dansk Minecraft server?

Footy
Bruger
2243 indlæg
#0 | 10-04-2011 15:52
Hej folkens!

Findes der en dansk server, hvor almindelige dødelige kan lege med? Kender godt til crafters.dk, men jeg gider ikke alt det der med at blive whitelisted osv., hvilket lader til at være normen. :)

Alternativt kunne jeg godt finde på at leje en server, hvis det andet er helt umuligt.


Kommentarer

Gulerod
Bruger
840 indlæg
#1 - | 10-04-2011 15:55
Hmmm nu er det jo ikke ligefrem fordi det er svært at blive whitelisted. Kræver som sådan bare, at man lader vær med at smadre det for alle andre, der også spiller på serveren, i korte træk.
Footy
Bruger
2243 indlæg
#2 - | 10-04-2011 16:15
#1
I get it, men det er en bare en falsk sikkerhed. Spild af tid.
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#3 - | 10-04-2011 16:19
#2 Det er ikke falsk sikkerhed, det virker faktisk. Er da en grund til alle servere næsten kræver det.

Da ingen der vil bygge noget som bare kan blive ødelagt.

Så nej ikke falsk sikkerhed eller spild af tid, faktisk vinder man meget tid.
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it. Hader konsoller, det er djævels værk.
Qazzax
Bruger
1973 indlæg
#4 - | 10-04-2011 16:23
Ja det er virkelig spild af tid. Jeg er blevet whitelisted til flere servere hvor de forsvandt sporløst et par dage efter.
carstone
Bruger
3374 indlæg
#5 - | 10-04-2011 16:49
crafters.dk har så kørt i over et halvt år hvis ikke mere
I have spoken.
FedeAnderzen
Bruger
6056 indlæg
#6 - | 10-04-2011 18:41
Det virker fantastisk godt inde på crafters.dk. Den seneste uge har vi dog spillet på en testserver imens vi har ventet på opdatering af bukkit plugins på den sædvanlige. Det har resulteret i en masse spader har logget ind og smadret det vi andre har bugget fordi det er lettere at hugge det træ der er bygget et hus af end at fælde det selv og at snuppe ting fra folks kister istedet for at samle ressourcerne tilæ ting selv.

Det skulle dog gerne få ende senere idag så vi kan komme tilbage til den verden vi kender hvor folk opfører sig modent og pænt, hvor man spørger inden man tager noget i kister og ikke bygger ind i naboens byggeri.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det er en lorte server hvis man ikke gider lave noget selv og hellere vil snyde sig til ting på den lette måde.

Jeg vil klart anbefale de seriøse spillere at ansøge på serveren og komme ind og være med til nogle fantastiske byggerier sammen med andre seriøse craftere.
Jeg ville ønske jeg havde en kagearm.
zwartz_afk
Bruger
5879 indlæg
#7 - | 10-04-2011 19:57
#6 - crafters.dk er en snob-server. En ven og jeg applyede og havde skrevet ligeså meget som en del andre, der var blevet optaget, men blev afvist med grunden: "Du har ikke skrevet nok.".
NEJ!
OneStepFirst
Bruger
701 indlæg
#8 - | 10-04-2011 20:16
#7

Måske kommer det an på recruiterens humør? :P
FedeAnderzen
Bruger
6056 indlæg
#9 - | 10-04-2011 20:49
#7 Så skriv da en smule mere, jeg fik samme besked da jeg skrev min første ansøgning.

Det har intet med snobberi at gøre, det er for at sikre at dem der bliver lukket ind vil overholde de regler der gælder og ikke gå besærk i andres bygninger og kister.

Prøv engang at ansøge igen, de tager en masse ind for tiden.
Jeg ville ønske jeg havde en kagearm.
zwartz_afk
Bruger
5879 indlæg
#10 - | 11-04-2011 18:37
#9 - altså, nuvel, det er sjovere at spille på en crowded server, men gider sgu ikke skrive en hel stil, for at få lov til, at bygge på den server. :)
NEJ!
Gulerod
Bruger
840 indlæg
#11 - | 11-04-2011 19:04
#7

Har nu siddet og ledt applications igennem og fandt din.

http://www.craf­ters.dk...opic.­php?f=8&t=886

Den er hverken accepted eller declined, og det eneste du bliver bedt om er, at uddybe hvad du havde planer om at bygge.

Så ligefrem at kalde det en snob server pga af det, synes jeg virker lidt komisk.
AJzoneDK
Bruger
1 indlæg
#12 - | 25-04-2011 18:03
Hej, jeg faldt lige over den her tråd på google, og tænkte at jeg ville linke til vores Minecraft server. En af mine gode venner og jeg har et website: ajzone.dk - Og vi har nu fået oprettet en Minecraft Server. Vores server er ikke som så mange andre, vi går ikke så meget op i at banne folk osv. Vi tager det roligt :P

Men tag et kig ind: http://ajzone.d­k/minecraft-ser­ver-er-online
http://ajzone.d­k - Gadgets - Babes - Spil - Alt i en zone.
ThomasCarlsen95
Bruger
1 indlæg
#13 - | 27-04-2011 21:20
Hej!

Jeg driver en dansk Minecraft server og ja vi bruger også whitelist! selve whitelist er som sådan ikke en sikkerhed, men det hjælper med folk ikke bare hoppe ind smadre og smutter, plus min server som sagt kun er dansk så jeg kan sikre mig at de folk der kan komme på kan dansk.

Serveren er udstyret med BigBrother som er et system der logegr alt folk gør så hvis man melder at der er blevet smadret noget kan jeg tjekke hvem og hvornår og derved bliver de fjernet fra whitelist og banned fra serveren.

Jeg synes da helt klart du skal kigge ofrbi og det er i andre da også meget velkommen til minecrafter.dk

TCarlsen