Til indholdet

Blizzard release chart "Leak"

mlc
Bruger
696 indlæg
#0 | 01-12-2010 11:54
hva så tror i andre her på DR at den er ægte?

Ved ikke helt om man skal tro på den, man kan jo hurtigt lave sådan et skema, ved at kigge på tidligere udgivelsesdatoe­r og så gætte sig frem.

http://www.mmo-­champion.com/co­ntent/

http://gameinfo­rmer.co...xt-fo­ur-years.aspx
Hey du har ikke spist op.


Kommentarer

mifan
Bruger
7025 indlæg
#1 - | 01-12-2010 12:06
Tja... ægte eller ej, så tror jeg de releasedates holder meget godt.

Men som du selv siger, så er det ikke vanvittigt svært, at lave et kvalificeret bud på releasedates.
...powered by Google
Sigismund
Bruger
1299 indlæg
#2 - | 01-12-2010 12:09
MMOFPS!

Fra Blizzard!

Jeg melder mig ud af livet, når det udkommer. Jeg har alligevel ikke en chance.
... SAGDE DE VISE MÆND!
HolgerDK
Bruger
3025 indlæg
#3 - | 01-12-2010 12:17
Det kunne måske være rigtigt.

Hvis det var det kunne Blizzard meget nemt fucke det op ved at rykke (lidt) rundt på releases :)

Edit: Så lige i kommentarerne fra gameinformer at 8 spil på 4 år er alt for meget for Blizzard, og at det burde være 4 spil på 18 år :D
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishab­le from magic." - Arthur C. Clarke.
Gub
Bruger
196 indlæg
#4 - | 01-12-2010 12:17
Når man kigger på de forskellige realeases er de realistiske nok, men om den er ægte?
Blood_Reaper
Bruger
318 indlæg
#5 - | 01-12-2010 12:20
Diablo 3 og Starcraft Expansion i Q4 2012? Ligner ikke Blizzard at klumpe deres releases op på den måde...
Sigismund
Bruger
1299 indlæg
#6 - | 01-12-2010 12:31
#5 Expansion til 2 meget populære spil omkring julemånederne? Lyder da som en meget holdbar salgsstrategi ;)
... SAGDE DE VISE MÆND!
mifan
Bruger
7025 indlæg
#7 - | 01-12-2010 13:04
#5 Expansion til Wow og SC2 har ikke ligget voldsomt langt fra hinanden. Man kunne forestille sig noget i den stil.
...powered by Google
Polaris
Bruger
2968 indlæg
#8 - | 01-12-2010 13:06
Hvis det er ægte - gad vide hvad Titan er så! Deres nye MMO ?!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness.
MasterSoren
Bruger
2264 indlæg
#9 - | 01-12-2010 13:57
Et år endnu til Diablo 3 .. :(
eller noget..
HorrorByte
Bruger
3469 indlæg
#10 - | 01-12-2010 14:10
MMO-champion plejer at være meget præcise og korrekte med deres oplysninger, så hvad angår wow news kan Du regne med dem
Being dead is no excuse for not working
grevens
Bruger
4195 indlæg
#11 - | 01-12-2010 14:41
#8 hm... dets release falder jo sammen med wow 5, så mon ikke det er en ny form for mmo? Ville være smadret at lave dårligere vilkår for afslutningen af deres kronjuvel.
sYnCHAoZ
Bruger
11927 indlæg
#12 - | 01-12-2010 14:49
#5
Det var også min første tanke.

Blizzard har altid sørget for at udgive deres spil med en vis adspredelse, for at undgå tab af salg og maksimalt interesse i hver titel.

Ved at udgive spillene med jævne mellemrum sikrer de, at folk får tid og fokus nok til at koncentrere sig om hver enkelt release.

Jeg er fuldt overbevist om, at de aldrig kunne finde på at udgive både D3 of Heart of the Swarm i samme kvartal. Det er alt for ueffektivt et træk fra for Blizzard.

Men bortset fra lige netop det, så ser det slet ikke usandsynligt ud.