Til indholdet

61810

mlc
Bruger
696 indlæg
#0 | 08-06-2010 19:15
Krydser fingre for at det her er sandt.

Klik her



Hey du har ikke spist op.


Kommentarer

suspektkid
Bruger
1260 indlæg
#1 - | 08-06-2010 19:16
uhhh could be awesome
1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r34||y n33d 70 637 |41d
3nickma
Bruger
3833 indlæg
#2 - | 08-06-2010 19:19
Haha havde selv tænkt på at poste dette, men gider jo ikke det fortabte DNF :s

Men Gabe har jo selv afvist rygterne om HL2:EP3, da der også cirkulerede en lille EP3 Teaser, så mon ikke også dette blot er løse rygter :)
TheRaz
Bruger
10001 indlæg
#3 - | 08-06-2010 19:24
Lad nu lortet dø :( Det spil er jo historiens største dicktease.
Livet er ikke andet end huller og stænger.
re4per
Bruger
269 indlæg
#4 - | 08-06-2010 20:01
Kunne være sejt. Bare det ikke kommer til at køre på half-life 2 motoren.
21 dags trial til EVE fra en rusher lige her :)
ice_boy
Bruger
11332 indlæg
#5 - | 08-06-2010 20:37
Det spil skal i guinness rekordbog for verdens længste tease!

Gider ikke engang få stiv diller over det længere....får det nok når og hvis det en dag udkommer, men ellers så er det så småt røget på whatever listen :)
<signatur> Indsæt ligegyldigt lort her </signatur>
niemann1
Bruger
4863 indlæg
#6 - | 08-06-2010 20:40
#4

source 2

http://steamunp­owered..../2010­/06/61810.png

Det er fæjkar than fæjk.
I guarantee you that Einstein would have amounted to jack shit on the savannah
sYnCHAoZ
Bruger
11974 indlæg
#7 - | 08-06-2010 20:45
Jeg har aldrig på noget tidspunkt tabt håb. Duke kommer, og alle vi troende og tillidsfulde, vil blive ophævet til en højere eksistens, hvor kun de, der aldrig tvivlede på The Duke, får lov at leve.

Så fuck alle jer non-believers. I er alle dødsdømte. Duken kommer efter jer.
niemann1
Bruger
4863 indlæg
#8 - | 08-06-2010 20:48
#7

Lad mig gætte. Du tror også på Gud? ;p
I guarantee you that Einstein would have amounted to jack shit on the savannah
TheFinalWarlord
Bruger
5794 indlæg
#9 - | 08-06-2010 21:00
#7 give it a rest m8. Duke er død, let him rest in peace
I believe our future depends powerfully on how well we understand this cosmos in which we float like a mote of dust in the morning sky. -Carl Sagan ¶'The Case for Mars' (..., Sagan, Cox & Bo¶
TormDK
Moderator
11598 indlæg
#10 - | 08-06-2010 21:04
#7 The king is dead, Long live the King! Those who are faithful shall be rewarded!
MAV
Bruger
1402 indlæg
#11 - | 08-06-2010 21:04
Det spil er dømt til at være en skuffelse.. Intet spil, som har været hypet i så lang tid, vil kunne leve op til forventningerne­.
Er du en HOT milk mom?
roadrunnah
Bruger
14192 indlæg
#12 - | 08-06-2010 21:07
#6, hva faen er det du siger?

EDIT:

kunne godt ligne... hvis man sammenligner med patronerne sidder de to og to...
tjek evt dette billede.

http://doogs.fi­les.wor...trail­er-coming.jpg
hårh wi intjh æ støk tjykenruhl te deih hær saih?
hausner
Moderator
16712 indlæg
#13 - | 08-06-2010 21:24
Billedet var på 4 min og 4chan nappede det som de eneste? Det lugter så meget af hoax.

Specielt når man tænker på at de stadig kæmper i retten omkring rettighederne
Planter er fascinerende
Major_Payne
Bruger
4858 indlæg
#14 - | 08-06-2010 21:26
#13
Ja tror sq heller ikke lige helt på det :)
Min Hjemmeside <-- Vild med R/C eller hardball? Min hjerne er defekt men så igen er ingen perfekt .
Tis
Bruger
1100 indlæg
#15 - | 08-06-2010 21:28
I want to believe!
Old people don''t need companionship, they need to be isolated and studied to see what useful nutrients can be obtained from them...
HAM
Bruger
786 indlæg
#16 - | 08-06-2010 21:29
#15
+1

Jeg tror også på det!

EDIT:
Jeg håber på The Orange Box 2 med Portal 2, Episode 3 og Duke Nukem Forever. Det ville være passende.
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#17 - | 08-06-2010 21:32
#13 true, man skal sku tage alt fra 4chan med et gran salt.. men af alle, så ville 4chan være hurtigst ude!

Mine forventninger er skruet helt i vejret, om det så er episode 3, eller duke nukem er mig ligemeget, det skal nok blive stort! :D
atroxes
Bruger
1175 indlæg
#18 - | 08-06-2010 21:39
#9

Duke dør aldrig.
www.martinmoerch.dk
ZcooX
Bruger
3521 indlæg
#19 - | 08-06-2010 21:47
forstår overhovedet ikke din post hehe

Har sidder og prøvet at læse det en 4-5 gange ... men hvad mener du?
"Gud er død"
~ Friedrich Nietzsche
"Nietzsche er død"
~ Gud
roadrunnah
Bruger
14192 indlæg
#20 - | 08-06-2010 22:04
lol da... troede det var en noget der var på deres side hele tiden... men nu siger #13, 4 minutter?

somom... 4chan har sgu da photoshopped helt sindsygt.

iøverigt skulle DNF kører på Unreal engine, og ikke "Source 2", som jeg aldrig har hørt om før nu :S
hårh wi intjh æ støk tjykenruhl te deih hær saih?
Kimozabi
Hyrden
23478 indlæg
#21 - | 08-06-2010 22:20
#20:
Du har aldrig hørt om Source 2 fordi den kommer til E3.
Bjuejeuler rehosty - Day[9]
sYnCHAoZ
Bruger
11974 indlæg
#22 - | 08-06-2010 23:07
Det skuffer mig, at der er så mange infidels her på DR. The Duke får travlt med sin fuldautomatiske Smite-Gun, når hans genkomst er ved hånde.

I kommer så meget til at æde jeres ord i jer igen for HÅRDT :)
Kakedeigen
Bruger
1741 indlæg
#23 - | 08-06-2010 23:10
HAIL TO THE KING BABY!

Endelig giver min sig mening igen ;)
When I was a kid my daddy said "Go to bed, or Duke Nukem will come kick your ass!"
mcfrag
Bruger
231 indlæg
#24 - | 09-06-2010 00:51
Shun the non believers!
They say I'm mad, you know. Quite mad. Quite, quite mad. Well, they're wrong. Come and see what I see. Let me show you the world's reality, not the sugar-coated lump they feed you. Come to MY world.
Kimozabi
Hyrden
23478 indlæg
#25 - | 09-06-2010 00:58
Med mindre spillet er på højde med Half-Life 2, skuffer det for mig.
Bjuejeuler rehosty - Day[9]