Til indholdet

Antal arbejdsdage om året?

Knuspar
Bruger
6255 indlæg
#0 | 04-02-2009 09:57
Som topic siger, hvor mange arbejdsdage har man om året?

Jeg må erkender at det er ikke noget jeg nogensinde har gået ret meget op i at tælle. Men forudsat man har et normalt 37 timers job, og afholder sine 5 ugers ferie samt 37 timers omsorgsdage(/ti­mer) hvor mange arbejdsdage vil man så typisk have?

Told & Skat foreslog mig 216 arbejdsdage for 2008, det lyder meget fornuftigt.
Hvad har i?

Note: det er i forbindelse med udregning af befordringsgodt­gørelse, og da jeg fra 1 marts har 70 kilometer hver vej på arbejde, så er det ikke helt nede i peanuts størrelse vi taler.
Knuspar.dk - Expect nothing, and you will never be disappointed!


Kommentarer

Daszoeb
Bruger
11404 indlæg
#1 - | 04-02-2009 09:58
det skifter fra år til år pga. helligdage som nogle gange falder i weekenden

så frem med kalenderen og regn - thats the only way :)
I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace.
FedeAnderzen
Bruger
5931 indlæg
#2 - | 04-02-2009 10:01
Kommer jo an på hvor meget ferie du afholder og om du arbejder mere/mindre end normalt. Nogle butiksansatte arbejder jo også en del i weekenderne og hvis man ikke afspadserer render det jo op.
Men kan du ikke tælle det op ?

(52 uger x 5 dage) - (ferie/afspadse­ring/fri) + (overarbejde) eller lignende.
Søde drømme er lavet af ost.
Cy
Bruger
2147 indlæg
#3 - | 04-02-2009 10:07
Lad mig Google det for dig

Mener det er omkring 220, men det varierer selvfølgelig.
Ecological messaging: No trees were destroyed in the creation of this message. However, a large number of electrons were significantly inconvenienced.­..
Doest
Bruger
230 indlæg
#4 - | 04-02-2009 10:10
Det er ligeomkring 220 men som der er sagt før så det forskelligt da flere helligdage er i weekenderne nogle år og andre ikke, men en god gennemsnitsværd­i er 220, hvilket er samme antal skoledage som man ha ri folkeskolen xD
I tried sniffing coke once, but i got the ice cubes stuck in my nose.
Cy
Bruger
2147 indlæg
#5 - | 04-02-2009 10:14
#4
Arh, det er vist ikke helt rigtigt med folkeskolen. De har lidt mindre.
Tænk bare på sommerferien, juleferie, vinterferie, efterårsferie.

Hmm, jeg vil sgu være skolelærer!
Ecological messaging: No trees were destroyed in the creation of this message. However, a large number of electrons were significantly inconvenienced.­..
Knuspar
Bruger
6255 indlæg
#6 - | 04-02-2009 10:16
#5 bliv dagpleje mor ! .. hehe .. de har 8 ugers ferie om året ! og betaler NADA i skat da ALT kan trækkes fra ( de tjener så også en pæn ussel løn, men det er en anden historie)
Knuspar.dk - Expect nothing, and you will never be disappointed!
FedeAnderzen
Bruger
5931 indlæg
#7 - | 04-02-2009 10:19
#6 Ja og enormt lange dage med skrigende unger og bleskift en mass :-)
Søde drømme er lavet af ost.
Knuspar
Bruger
6255 indlæg
#8 - | 04-02-2009 10:22
#7 haha .. indeed .. men fedt der er nogle der vil passe ens afkom når der ikke er plads på vuggestuerne :S
Knuspar.dk - Expect nothing, and you will never be disappointed!
Cy
Bruger
2147 indlæg
#9 - | 04-02-2009 10:26
#6
Nej, ellers tak. Vi har en dagplejemor i familien.
Ikke nok med ussel løn, skrigende unger osv. - der er samtidig nogle krævende forældre der brokker sig konstant hvis det hele ikke lige går efter deres næse.
For slet ikke at nævne alle de vanvittige regler, forbud, reglementer osv der også er.
Ecological messaging: No trees were destroyed in the creation of this message. However, a large number of electrons were significantly inconvenienced.­..
fisker_
Bruger
9981 indlæg
#10 - | 04-02-2009 10:26
#5 Lærere har så typisk også en masse arbejde ude for skoletiden :P
Cy
Bruger
2147 indlæg
#11 - | 04-02-2009 10:27
#10
Nej, virkelig? :-)
Ecological messaging: No trees were destroyed in the creation of this message. However, a large number of electrons were significantly inconvenienced.­..