Til indholdet

Placering af slipsenål

Sven_Bent
Hardware Guru
21936 indlæg
#0 | 22-09-2007 13:33
Hvor i H....... skal man placer sin slipsenål ?

Er der nogen der har en guide til korrekt montering af disse ?
Sven Bent - Dr. Diagnostic
Memtest86+ StressPrime Spybot S&D


Kommentarer

Idaho_Cock
Bruger
405 indlæg
#1 - | 22-09-2007 13:38
Man bruger en slipsenål det samme sted som man ville placere en prins Albert.
Octo
Bruger
598 indlæg
#2 - | 22-09-2007 13:38
på slipset selvfølgelig...­.


ca. på midten
heinrich
Bruger
700 indlæg
#3 - | 22-09-2007 13:39
Som regel sidder den på midten eller den sydlige del af slipset.
Sven_Bent
Hardware Guru
21936 indlæg
#4 - | 22-09-2007 13:41
#2 +#3

takker
Sven Bent - Dr. Diagnostic
Memtest86+ StressPrime Spybot S&D
_Sigmund_Fraud_
Bruger
234 indlæg
#5 - | 22-09-2007 14:21
Har arbejdet på en virksomhed med 640 ansatte, der satte vi den gerne ca 3/4 - 4/5 nede, uofficielt kunne man sige at en slipsenål er en praktisk dingenot til at forhindre slipset falde ned i maden til forretningsmidd­age.
FedeAnderzen
Bruger
6120 indlæg
#6 - | 22-09-2007 14:25
Den skal bare holde slipset væk fra suppen, så er der ligemeget hvor du sætter den :-)
Cuban ?? - Dutch/Irish, my father was from Wales......
heineg
Bruger
254 indlæg
#7 - | 22-09-2007 14:48
Man placerer den tilbage i starten af 90'erne, hvor man sidst brugte den slags :P
CrackMaND
Bruger
669 indlæg
#8 - | 22-09-2007 14:56
#7 Yep, and what a lovely comment ;)
Thendur
Moderator
7836 indlæg
#9 - | 22-09-2007 15:04
Som #5 siger, placer den ca. 75% nede af slipset - ser helt klart bedst ud.
Well, he was probably a closet homosexual who did a lot of cocaine. That whole Yale thing
hausner
Moderator
16773 indlæg
#10 - | 22-09-2007 15:10
#7

Det er så rigtigt. Slipsenål er bare ngoet man generelt holder sig fra atg bruge
Planter er fascinerende
BirkeMOS
Bruger
850 indlæg
#11 - | 22-09-2007 16:07
#7 du skal da også bare komme og ødelægge vores nostalgi hva ;)
Synonymet
Skribent
8074 indlæg
#12 - | 24-09-2007 17:26
I øjet i din modstander!

(sorry for at hive gammelt indlæg op, men jeg kunne ikke styre mig selv)
_Djernis_
Bruger
1149 indlæg
#13 - | 24-09-2007 19:24
mellem 5. og 6. knap oppefra har jeg hørt engang :P

Ellers fandt jeg lige dette:

Slipsenålen skal sidde i en linie i niveau med underkanten af en skjortes brystlomme.
"Vi holder ikke op med at lege, fordi vi bliver gamle... men vi bliver gamle, fordi vi holder op med at lege"
Sven_Bent
Hardware Guru
21936 indlæg
#14 - | 24-09-2007 20:34
#13 hvor fandt du det henne ?
Sven Bent - Dr. Diagnostic
Memtest86+ StressPrime Spybot S&D
_Djernis_
Bruger
1149 indlæg
#15 - | 24-09-2007 20:39
brugte bare google det er første søgning og så bare søge på siden efter slispenål :P

men ellers har jeg ikke fundet så meget på det, men mener nok min far har fablet om hvordan den kan/skal sidde i henhold til nogle forskellige "regler" før i tiden... Han bruger nemlig slips til visse begivenheder hvorimod jeg ikke skal have sådant et strangulerings redskab om halsen frivilligt :P

Edit: her står der dog at den skal sidde midt på slipset
"Vi holder ikke op med at lege, fordi vi bliver gamle... men vi bliver gamle, fordi vi holder op med at lege"
Atheist
Bruger
4925 indlæg
#16 - | 24-09-2007 20:45
Den gode Mads Christensen skriver i "den store blærerøv" om slipenåle:

- Slipsenåle, -klemmer og -kæder er kun tilladt i forbindelse med spisning af suppe og ved motorcykelkørse­l, derudover løser de ikke nogen opgave og har dermed ingen berettigelse


Men jeg har også hørt om at de skal flugte med den nederste kant på skjortelommen - hvis man spiser suppe eller kører motorcykel.
Growing old is mandatory, groving up is optional.
StiX
Bruger
6546 indlæg
#17 - | 24-09-2007 21:02
#16 hvorfor lige kører på motorcykel? som regel vil man da ikke lige kører motorcykel med slips på? :o
- fordi jeg siger det...