Til indholdet

Diablo 3 in the works?

rQvsnaps
Bruger
2619 indlæg
#0 | 27-10-2006 09:52
http://www.bliz­zplanet.com/con­tent/601/


Medievaldragon
How much of the book is creation of yours, and how involved is Chris Metzen behind the canon storyline of Diablo: The Sin War Trilogy? Do you think the ramifications of this book impact in the storyline of Diablo 3 the game?

Knaak
This is a pure collaboration between myself and Chris Metzen/Blizzard­. All that is written is passed by him and the others there. This will be canon and has adjusted earlier info. The ramifications here will be used for any future project ... and I ain't writing for a dead game. :)

Deathshade|EU
So ... Diablo 3?

Knaak
  • I am not writing for a dead world ... but a world with dead. 'nuff said!



!?? :)
EDB-Tidende.dk Vi samler trådene


Kommentarer

mifan
Bruger
7004 indlæg
#1 - | 27-10-2006 09:59
Der er ingen tvivl om, at Blizzard har folk der arbejder på såvel Diablo 3 som Star Craft 2. Spørgsmålet er, hvor konkret arbejdet er?
Der kan sagtens sidde nogen og udvikle på historier, figurer og skitser, uden at det betyder, at spillet er lige om hjørnet.
Begge spil kommer, uden tvivl, spørgsmål er kun: hvornår?
http://www.mifan.dk
ElSenator
Bruger
6789 indlæg
#2 - | 27-10-2006 10:04
#1, Ja, det er også mit indtryk. Det er blevet nævnt et par gange fra officiel side, men tidshorisonten er der vist ingen der kender.
Dailyrush: Dit daglige gaming-, musik-, madlavnings-, livsstils-, sladder-, politik site.
Wonderboy
Skribent
483 indlæg
#3 - | 27-10-2006 10:05
ét er sikkert, ligemeget hvornår SC2 og D3 udkommer, skal jeg i hvert fald købe dem. <3 Blizzard
Daszoeb_SUN
Bruger
11639 indlæg
#4 - | 27-10-2006 10:06
SC2 har været undervejs i snart 10 år?

lyder lidt som darkfall (vaporware!)
knaseren
Bruger
5320 indlæg
#5 - | 27-10-2006 10:25
jeg tror de udviklere har for travlt med at udvikle nye ting til wow. og er der ikke et par bliz udviklere der skred og lavede guild wars ?
Mero
Bruger
3296 indlæg
#6 - | 27-10-2006 10:45
Man kunne vel kun forstille sig at de ville udgive forsættelser til 2 af deres geniale spil? Jeg mener de har en fatastisk evne til at komponere nogle geniale historier og folk elsker deres spil. Men de har vel ikke travlt nu da World of warcraft står og suger penge til dem :p
#2 Bedste Danske BF2142 Spiller - Gawd im proud :p
VxChemical
Bruger
2909 indlæg
#7 - | 27-10-2006 10:58
#4

Man kan ikke rigtigt sige at et spil har været undervejs i 10 år. Når det ikke er annonceret. DN:Forever, er vaporware, SC2 er bare ikke annonceret
Sigmund_Fraud
Bruger
3742 indlæg
#8 - | 27-10-2006 11:02
Ja der går jo vilde rygter om at D3 er i støbeskeen, men lad os nu se hvornår det kommer, måske 2009 hvis Blizzard VIRKELIGT opper sig, men med vanlig blizzard stil bliver det nok 2010-2011.


#5 folk har altid udvandret fra spilfirmaer, sådan har det været siden tidernes morgen.

BruneBanan
Redaktør
32057 indlæg
#9 - | 27-10-2006 11:07
Jeg har allerede forudbestilt både SC2 og D3 hos softxchange og ebgames!!!!
Der findes ikke fanboys, kun folk der ikke har penge nok!
S_Phoenix
Bruger
3509 indlæg
#10 - | 27-10-2006 11:50
Dette var indtil videre den mest holdbare kommentar jeg har set mht. D3 og GUD hvor vil jeg håbe det kommer....

Diablo 2 er og bliver kongen af hack´n´slash games, og gud hvor har det taget mange år før man kunne slippe lortet.... Samtidigt med nutidens GFX må/vil det kunne blive VOLDSOMT flot...

Go go Blizzard !!!
Dailyrush - The ultimate flameforum wee???
Stoffers
Bruger
3974 indlæg
#11 - | 27-10-2006 12:01
Diablo 3 kunne være fedt, rigtig fedt - men det er jo INGEN, INGEEEN ting i forhold til SC2

StarCraft <3 (og diablo ^^ <3)
Everytime you smile, a poor little Emo somewhere dies...
rQvsnaps
Bruger
2619 indlæg
#12 - | 27-10-2006 12:10
#10

Enig, og damn hvor jeg samtidig håber det ikke kommer, jeg endte på D2C ladder #30 som lgt barb, hvorefter 1,10 smadrede spillelysten :P har haft noget der ligner et liv siden 1,10
EDB-Tidende.dk Vi samler trådene
sYnCHAoZ
Bruger
11908 indlæg
#13 - | 27-10-2006 12:47
StarCraft 2? Det tvivler jeg fanme stærkt på. Diablo 3 lyder mere sandsynligt.

Hva fanden skal de også lave i en SC2? Det spil er så perfekt på næsten alle tænkelige måder, at det eneste de kan snart kan lave er at smide latterligt og poppet nu-3D på og nogle nye missioner - evt. tilføje en enkelt ny race (Xel'Naga). Det kan man ingensteder godtgøre som en 2'er, det er bare endnu en udvidelse. Nixen, kommer ikke noget SC2. Et NYT StarCraft spil er mere muligt vil jeg mene, men det bliver ikke RTS som 1'eren.
i Do not use sublimInal mEssages.
synchaoz.com
StiX
Bruger
6524 indlæg
#14 - | 27-10-2006 13:41
#13 hvorfor mener du starcraft 2 er usandsynligt? de kunne da bygge videre på Warcraft 1 og Warcraft 2... og jeg vil da stadig mene at Warcraft 3 ikke bare er en såkaldt udvidelses pakke som du kalder SC2...
- fordi jeg siger det...
Evil_Santa
Bruger
736 indlæg
#15 - | 27-10-2006 14:02
Der er tilsyneladende mange der ikke følger med i sagerne :)

#5... der er skredet blizz folk af flere gange op har oprette en række mindre firmaer der også laver mmorpgs... heriblandt guildwars og hellgate london

#13 JA SC er DET perfekte spil, men ikke desto mindre tror jeg på blizzard kan gøre det igen.

Og lige for at gøre det klart for dem der siger de har for travlt med WOW. Blizzard folk har kommet med OFFICIELLE udtalelser om de er i gang med FLERE spilprojekter udover wow. De reklamemer ikke for dem endnu da fokus skal være på den kommende udgivelse af The Burning Crusade.
Så de er muligvis i gang med udviklingen af begge. Personligt glæder jeg mig selv mest til et evt. SC 2. Da Blizzard allerede har et super populært RPG på markedet (wow), vil da' også med at de tar hul på en anden genre før rpg.
wc3/wow skribent Itchy is the real thing
SmileyMan2
Bruger
2876 indlæg
#16 - | 27-10-2006 16:36
Diablo III har været på værkstedet i ret lang tid, teamet hos Blizzard har bare ikke følt sig sikkert endnu. De har allerede ombygget det mindst én gang, og de vil ikke sige noget officielt før de er helt sikre på at det vil være et godt spil og de kan gennemføre produktionen.

Det var det samme, som skete med StarCraft: Ghost (Første gang) og også derfor World of Wacraft blev så forsinket (Det blev dog ikke helt slettet og lavet om igen, designerne kom bare op med nye idéer som de ville have ind i spillet, og det tog så sin tid)

Blizzard er en flok perfektionister­. De vil kun udgive det bedste af hvad de kan præstere, og det er derfor alle deres spil styrer.
FIRESTORM
Bruger
4784 indlæg
#17 - | 27-10-2006 16:49
#13 er på nippet til at give dig ret, blizzard skal virkelig kommer op med noget genialt hvis de skal forbedre SC. Og at udgive D3 vil jo være som at skyde sig selv i foden så længe de har succes med wow. Så jeg tror der kommer til at gå en pæn tid før vi ser noget nyt fra blizzard, men det gør mig skam heller ikke noget de gamle spil er stadig et spil værd.
Sigmund_Fraud
Bruger
3742 indlæg
#18 - | 27-10-2006 17:03
#13 #17 har i overhovedet spillet BrooodWar? Der er en hemmelig bane der skriger om en SC2. Man får at vide at der er udviklet en krydsning mellem en protoss og en zerg ting, præcist hvordan og hvorledes får man intet af vide om, men..
Evil_Santa
Bruger
736 indlæg
#19 - | 27-10-2006 17:37
Sigmund.... uanset om der er lagt op til en to'er eller ej, er muligheden der altid. Men tror ikke det komme så meget an på det. For at lave en forsættelse på DET bedste rts spil nogensinde skal man have nerver af stål. For folk kan nærmest kun blive skuffet medmindre de præsterer noget perfekt igen.
wc3/wow skribent Itchy is the real thing
Sigmund_Fraud
Bruger
3742 indlæg
#20 - | 27-10-2006 18:14
#19 ja, det er sandt som det er sagt, det er nok en umulighed at overgå sigselv, især med 3D som begrænser antallet af enheder på kortet.

SC2 kommer nok først tidligts om 5 år, hvor PC'en kan køre 3D som maskiner i gamle dage sagtens kunne køre 2D.

Sofatomaten
Bruger
1411 indlæg
#21 - | 27-10-2006 18:19
#19: Du snakker om Blizzard here? Nævn lige 1 spil fra dem som er lort / og ISÆR... SKUFFENDE som du jo nu siger !

Ingen vel?
Sigmund_Fraud
Bruger
3742 indlæg
#22 - | 27-10-2006 18:23
#21 det' en ommer!
Du har læt forkert min dreng.
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#23 - | 27-10-2006 18:25
Nyt er ikke altid = godt. Starcraft skal ikke være 3D, det skal ikke være MMORPG. Det skal slet ikke have Warcraft3 eller andre wanna be Heroes i spillet. Det skal være som Starcraft altid har været. men hvis udviklerne laver det sådan. Bliver med smadret ibund af alle de noob Reviews..

Måske en ny race, ellers bare en ny fed campaigne ville være cool..
Evil_Santa
Bruger
736 indlæg
#24 - | 27-10-2006 20:13
#21/sofa gut.... har ikke sagt blizzard har lavet noget skuffet nogensinde... Men personlig syntes jeg SC er det bedste blizzard spil (selvom jeg elsker hver og et). Selv om de lavede SC2 som et ligeså godt spil som warcraft3/tft ville rigtig mange blive skuffet... for SC er vitterligt verdens bedste(efter min og mange andres smag) spil. Og nej når jeg siger skuffende mener jeg ikke et dårligt spil, for det bliver det udentvivel ikke.
wc3/wow skribent Itchy is the real thing
LarsBo
Bruger
230 indlæg
#25 - | 27-10-2006 20:20
Sc2 ville have været på markedet for længst, der er gået 10 år, de tør simpelthen ikke.
Så det er D3, klikklikklik