Til indholdet

Prostitutions simulator? :D

Redspeed93
Skribent
10882 indlæg
#0 | 21-07-2013 13:46
Nu har vi set alt fra støvsuger-simul­atorer til langturs-lastbi­ls-simulator men der er én ting vi endnu ikke har set:

En prostituions simulator, der kræver at spilleren bruger både webcam og mikrofon til at flashe kasser og stønne fake-orgasm lyde! Men husk at være stille hvis politiet kører forbi! :D

GOTY?! ;)


Kommentarer

ice_boy
Bruger
11170 indlæg
#1 - | 21-07-2013 13:51
#0 Hent det lige og optag dig selv spille det, for så at smide videoen op på youtube så vi kan se den :P
Har du en kuglepen?
Tequilashot
Bruger
1525 indlæg
#2 - | 21-07-2013 13:53
Skal jo starte et sted.
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#3 - | 21-07-2013 13:59
Hehe, helt sikkert GOTY.:)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
Kufad
Bruger
3624 indlæg
#4 - | 21-07-2013 14:01
#1

Det vil du simpelthen se? :P
PSN & XBL & Steam: kufad
ice_boy
Bruger
11170 indlæg
#5 - | 21-07-2013 14:09
#4 Ja for fanden...er træt af redtube :P
Har du en kuglepen?
OnePostOnly
Bruger
3971 indlæg
#6 - | 21-07-2013 17:05
Jeg samme ønske som ice_boy...
"Hummerbestande­n i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.
TimHolst
Bruger
1106 indlæg
#7 - | 21-07-2013 17:46
Havde en mission i Saint Row der kom meget tæt på, hvor jeg skulle holde kunden beskæftiget, mens min buddy kørte som død og helvede for at fotograferne ikke skulle opdage noget.
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#8 - | 21-07-2013 18:10
Hvis mit webcam kan filme mig samtidig med, at spillet bruger det, så vil jeg overveje at lave en video til jer liderbukke, når jeg lige har været i bad.:D
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
SturmW-Ghost
Bruger
9023 indlæg
#9 - | 21-07-2013 18:20
#8
Epic. Vis os dine kasser!
"In Hoc Signo Vinces" - "She's one of God's most beautiful creatures. I would like her no different" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned.
lano1
Bruger
3216 indlæg
#10 - | 21-07-2013 18:26
#8 http://www.yout­ube.com/watch?v­=dkC6C6QZbuI !
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#11 - | 21-07-2013 18:32
Hehe, imens jeg går i bad, kan I jo lige komme med forslag til, hvordan jeg evt. kan filme både mig selv og spillet på én gang. Jeg tænker, at man skal kunne se spillet i en lille kasse oppe i hjørnet (eller lignende) og så mig på resten af pladsen.:)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
OnePostOnly
Bruger
3971 indlæg
#12 - | 21-07-2013 18:49
Husk at smide trøjen og bruge en negleklipper, du kunne evt lave lidt forspil hvor du klipper negle mens spillet loader.
"Hummerbestande­n i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.
ice_boy
Bruger
11170 indlæg
#13 - | 21-07-2013 19:19
#12 That's some kinky shit! :P
Har du en kuglepen?
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#14 - | 21-07-2013 19:56
#12 Jeg kan ikke flashe boobs uden at smide trøjen.;) Jeg klippede negle inden badet, så det kan jeg ikke tilføje. Men negleklipperen kommer selvfølgelig med.:)

Jeg mangler bare stadig forslag til, hvordan jeg kan optage mig selv og spillet på samme tid.:)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
ice_boy
Bruger
11170 indlæg
#15 - | 21-07-2013 20:13
#14 Kan du ikke optage med din mobil? :)
Har du en kuglepen?
MadsAG
Bruger
4298 indlæg
#16 - | 21-07-2013 20:27
Er det bare mig der kan se udvikleren have en hel database billeder af flashende damer? :-D
ice_boy
Bruger
11170 indlæg
#17 - | 21-07-2013 20:49
#16 Det var min allerførste tanke :P
Har du en kuglepen?
roadrunnah
Bruger
14082 indlæg
#18 - | 21-07-2013 20:56
#16, Ja, det er ihvertfald ikke grafikken som skal trække spillet op i karakter :-)
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#19 - | 21-07-2013 21:06
#15 Jeg skal helst optage mig selv med mit webcam og så optage det der foregår på skærmen samtidig. Jeg skal helst have begge hænder fri.;)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
OnePostOnly
Bruger
3971 indlæg
#20 - | 21-07-2013 21:52
#14 - Sig at du har gemt de afklippede negle!
"Hummerbestande­n i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.
Fribo
Bruger
804 indlæg
#21 - | 21-07-2013 22:02
#19 er det ikke noget fraps kan klare?
*Der tages forbehold for eventuelle stavefejl, ulogiske sammenhænge, trykfejl og falske informationer
SturmW-Ghost
Bruger
9023 indlæg
#22 - | 21-07-2013 22:52
#19
Optag spillet i fraps, og så sæt dig selv i et webcam nede i højre hjørne - Ligesom Quill18 gør det: http://www.yout­ube.com...3713F­0C59E&index=1
"In Hoc Signo Vinces" - "She's one of God's most beautiful creatures. I would like her no different" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned.
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#23 - | 21-07-2013 23:03
#20 De er skyllet ud i toilettet.:(

#21 Det er det, jeg spørger jer om.:D

#22 Hmm, kan man gøre det omvendt? Jeg vil hellere have mig selv i stor og så spillet nede i hjørnet.:)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
Knuspar
Bruger
6349 indlæg
#24 - | 21-07-2013 23:31
#23 jeg er +1 på kommentaren til #22 .. LOL!
VampiricEye
Bruger
16474 indlæg
#25 - | 21-07-2013 23:53
Nu har jeg lige prøvet spillet. Den registrerer mine patter virkelig dårligt her i halvmørket. Jeg må give det et skud i lyset i morgen. Så kan jeg også nå at finde ud af, hvordan det skal filmes. Jeg har et par idéer til videoen.:D

#24 ;)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!