Til indholdet

Nye Tomb Raider

johbe
Bruger
7310 indlæg
#0 | 28-02-2013 18:23
Fik lige fingre i en kode til den nye Tomb Raider, som resten af jer tåber skal nyde :)

Task TOMBR som kdoe, og i får spillet til 219,- ved www.playgames.d­k

Det er fandme da en fed pris :)
Same shit, different day.


Kommentarer

Jacques
Bruger
7362 indlæg
#26 - | 06-03-2013 00:00
#20, det er altså ik' så svært, når man først lige har regnet det ud :) der er dog et QTE senere, hvor man skal battle en ulv inde i en hule...nøj, hvor tog det mange forsøg at komme igennem det..! Sindssygt skidt lavet!

Men altså, helt generelt vil jeg sige, at jeg er megaoverrasket over, præcis HVOR underholdende og flot, det her spil er. Buen er et sikkert hit og dét, at den kan bruges som klatreværktøj, gør den IKKE mindre sjov :) våbnene har fede lyde, føles forholdsvist "tunge" når de affyres og fjenderne giver en solid udfordring for det meste. Og Lara er godt lavet! I det hele taget god grafik. Og som bonus er den skuespillerinde­, der lægger stemme til Lara, Camilla Luddington, pænt sprød! :D man bli'r så skuffet, når en hot spilfigur i virkeligheden viser sig at ligne en krage..men det er altså så ikke tilfældet hér..!
Bye with a warmly hugs
Redspeed93
Skribent
11314 indlæg
#27 - | 06-03-2013 00:41
#23 Alle de billigste shops ligger shady steder, skrev jeg. Ikke alle de dyreste shops.

Playgames er som regel heller ikke billig. Lad os bare tage Tomb Raider som eksempel.

Playgames = 259 kroner.
WoCK = 24.5 eur = 182 kroner.

Og bare lige for at cementerer mit argument:

Sim City Limited Edition, Playgames = 369 kroner.
Sim City Limited Edition, CDKeysHere = 33.74 eur = 255 kroner.

Crysis 3, Playgames = 259 kroner
Crysis 3, Code4Game = 27 eur(med DLCompare rabatkode) = 205 kroner.

#25 & #26 Jeg overdriver ikke når jeg siger jeg har trykket på hver eneste tast på keyboard og mus. Intet virker. Jeg har prøvet utallige gange med E/F, men uanset timing ender russseren med at kvæle mig.

That's clearly a PEBKAC problem. (Problem Exists Between Keyboard And Chair)
ElSenator
Bruger
6893 indlæg
#28 - | 06-03-2013 00:46
#27, Jeg er fuldstændig enig i at den sekvens med russeren der er ekstremt irriterende og ødelæggende for flow. Men det kan godt lade sig gøre og når man først "er med", så er det ikke svært.

Når der er en cirkel der bliver mindre og mindre, så er det "f" og når der er en "hånd", så er det "e". Og hvis der er "udråbstegn", så skal man vist mashe "e". Jeg håber det hjælper lidt.

Jeg ville ønske der var en "Don't do QTE's, just play the cutscene" option i menuerne. For jeg mener at resten af spillet er megafedt.
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
BruneBanan
Redaktør
32137 indlæg
#29 - | 06-03-2013 01:40
Nyder en late night gaming session. Damn det er et flot spil. Det crasher desværre hvert 10. minut. Det sker for mange Nvidia-kortejer­e, især fra 600-serien.

Her er lidt fra Steams forum
http://forums.s­teampow...p?t=3­088420&page=5

Nvidia modtog først final build for kort tid sidne, og de har endnu ikke optimeret deres drivere. Det skulle dog også kræve et patch fra Crystal Dynamics før Nvidia ejere kan spille smertefrit,

En løsning er at fjerne tesselation, V-sync og måske også deres hårgeil.

Lidt øfferen, for spillet er fandme smuuukt!
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
ElSenator
Bruger
6893 indlæg
#30 - | 06-03-2013 01:44
#29, Ingen problemer her, 570. Og ja, det er et sindssygt flot spil og jeg er virkelig glad for at de har gjort lidt for at lave det lækkert til PC.

Det eneste der trækker tænderne ud af min fps er TressFx, men det kan jeg sagtens leve uden. (Jeg synes faktisk det ser bedst ud uden.)
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
Redspeed93
Skribent
11314 indlæg
#31 - | 06-03-2013 01:45
#29 Jeg måtte også slå tessellation og TressFX fra for at kunne spille uden crashes. (gtx 670)
That's clearly a PEBKAC problem. (Problem Exists Between Keyboard And Chair)
Flaboere
Bruger
1004 indlæg
#32 - | 06-03-2013 08:15
Er der ik nogen der spiller det på konsol? Ku godt bruge en af de brand-tilbud til min ps3 :-S
BruneBanan
Redaktør
32137 indlæg
#33 - | 06-03-2013 08:38
#31 ØVS :) Krydser fingre for et fix.
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Rieder73
Bruger
4438 indlæg
#34 - | 06-03-2013 09:01
Kan køre det i Ultra settings på mit GTX 590. Men slår man TressFX til og kører SLI samtidig, hopper og danser håret rundt. Det ser helt tosset ud. Kører man på én GPU derimod, ser det tæske fedt ud. Men så kører spillet bare ikke optimalt hos mig længere. Har prøvet med de seneste officielle drivere fra Nvidia og 314.14 beta driverne.

Men for satan hvor har jeg dog været pissed på nogle af de quicktime events! Seriøst, den med russeren prøvede jeg nok 20 gange før jeg klarede det. Det er en game breaker for mig, desværre. For spillet er ellers rigtig, rigtig fedt... :-(
Hjerneprut
BruneBanan
Redaktør
32137 indlæg
#35 - | 06-03-2013 09:08
Så... har disabled tesselation og nu kører det uden crashes, håber jeg. Damn hvor er det et flot spil. Sådan skal man lave multiplatform.

#34 Ja, det med håret er lidt underligt... det er nogle gange voldsomt lækkert, andre gange ser det tosset ud :)
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
Jacques
Bruger
7362 indlæg
#36 - | 06-03-2013 10:05
Mit HD 7870 gi'r 7-9-13 ingen problemer overhovedet på Ultra-settings. Dog er der jævnligt en glitch, hvor Laras hår pludselig forsvinder..! :D det ser ret dumt ud. Men det er faktisk det eneste, ellers kører det meget stabilt. Elsker når man ik forventer en daddel af et spil og så viser det sig at være superfedt!
Bye with a warmly hugs
Nooboloco
Bruger
440 indlæg
#37 - | 06-03-2013 11:15
Godt og høre at det ikke kun var mig der var ved og gå amok over ham russeren, tog mig godt 30 forsøg før jeg fandt ud af at man skulle trykke på ''F''...

Men ellers et super fedt spil, er ihvertfald godt underholdt.
BruneBanan
Redaktør
32137 indlæg
#38 - | 06-03-2013 11:20
#36 Yeah, det er åbenbart Nvidia der er hårdest ramt. Men nu er det jo også et AMD-spil :)

#37 Jeg skiftede over til kontrolleren. Der virker QTE laaaaangt bedre. Fik russeren i første hug. Generelt synes bedre om at spille tomb raider med controller.

Kampene bliver mere udfordrene IMO. Det er mega nemt at headshotte alle fjender på et splitsekund med musen.
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
VxChemical
Bruger
2949 indlæg
#39 - | 06-03-2013 12:39
Det er sgu skidt at spillet crasher på nvidia kort, øv.

Det er noget sjusket af Nixxies.
And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence
ElSenator
Bruger
6893 indlæg
#40 - | 06-03-2013 12:46
#38,
Kampene bliver mere udfordrene IMO [med gamepad]. Det er mega nemt at headshotte alle fjender på et splitsekund med musen.


Dude, det er da ikke fedt at blive udfordret grundet et dårligere alternativ til musen. Er det ikke lidt det samme som at sige at du hellere vil game udelukkende med piletasterne som i Doom dagene, for så er udfordringen endnu større?
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
Rieder73
Bruger
4438 indlæg
#41 - | 06-03-2013 12:50
Jeg vil da ikke have handikap på mine våben fordi jeg skal bruge controller.
Hjerneprut
Kimozabi
Hyrden
23472 indlæg
#42 - | 06-03-2013 20:09
Ham, der besluttede at bruge shaky cam i mellemsekvenser­, burde idømmes en tatoveret penis midt i panden.
"Uuuhhh, det afspejler Lara's stressede og nervøse situation." Ja, og det er til at få hovedpine af at kigge på. Hold så det kamera stille for pokker.
You wouldn't like me when I'm angry... Because I back up my rage with facts and documented sources. - The Credible Hulk
ElSenator
Bruger
6893 indlæg
#43 - | 06-03-2013 21:23
#42, Aaaah Kimo, det ville altså også være sølle hvis kameraet stod bomstille, wouldn't you say? Men det er selvfølgelig træls hvis man har problemer med den slags effekter.
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
cycron
Bruger
600 indlæg
#44 - | 06-03-2013 22:21
#39

Prøv at slå tessellation fra :)
TimHolst
Bruger
1123 indlæg
#45 - | 07-03-2013 00:14
Det spil holder 100, troede lige jeg var færdig men det ser ud til at fortsætte endnu. Det gør jeg dog ikke, så jeg cykler nok også hurtigt hjem fra skole i morgen.
BruneBanan
Redaktør
32137 indlæg
#46 - | 07-03-2013 06:03
#40 og 41. Uden at dette skal genoplive den retarderede diskussion om mus vs controllere, så mener jeg bare, at det er meget meget tydeligt, at spillet er lavet til en controllere og ikke til mus og kb. Med musen er spillet vitterligt grinagtigt nemt og uden udfordring. Dertil kommer det, at Lara kun kan gå eller sprinte, hvor du ned controlleren kan lave en trinløs hastighed. Qte er også lang nemmere. Jeg er heldigvis ikke en af de gametre, der er begrænset af manglende evner med en controller, så jeg kan sagtens holde til den lavere præcision og hastighed ift musen. Føler det ikke som et handikap.

#kimo. Ja.... Det er virkelig irriterende. Shakycam skal bare dø dø og dø noget mere. Det ødelægger film på stribe, og nu også mellemsekenswr i spil. Øv
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted!
ElSenator
Bruger
6893 indlæg
#47 - | 07-03-2013 12:22
UPDATE: Nevermind, det var åbenbart en bug først gang jeg kom dertil. Efter jeg startede spillet forfra var det intet problem at få QTE'en til at virke.

*SPOILER ALERT*





Jaaarmen for helvete da! Jeg er kommet dertil hvor man bliver taget til fange og efter en cutscene hænger oppe i loftet i sådan en krog (med en masse døde folk hængende ved siden af). Så skal man tilsyneladende bruge højre/venstre pil på tastaturet for at komme fri, men lige meget hvad f jeg gør, så kan jeg bare ikke time det så hun begynder at svinge særlig meget. Misser jeg noget, eller er det bare endnu et tilfælde af broken PC QTE? Jeg mangler råd! :)

EDIT: Jeg fandt en walkthrough fra en konsol version, og det er bare et spørgsmål om at svinge sig. Men har nogen af i andre PC gamere lykkedes med denne sekvens? Jeg kan simpelthen ikke time det så hun svinger nok.
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
Kimozabi
Hyrden
23472 indlæg
#48 - | 07-03-2013 14:58
#43:
Kameraet må gerne bevæge sig, men det skal ikke trykkes op i fjæset på figurerne og så rysted som sad det i en tændt vaskemaskine. Man mister så meget overblik over, hvad der sker.
You wouldn't like me when I'm angry... Because I back up my rage with facts and documented sources. - The Credible Hulk
Jacques
Bruger
7362 indlæg
#49 - | 07-03-2013 15:01
#47, jeps, det gik ret hurtigt for mig. Tror ikke som sådan at pc-versionen er bugget mht. QTE, tror bare der er tale om ekseptionelt ringe spildesign..!
Bye with a warmly hugs
Nooboloco
Bruger
440 indlæg
#50 - | 07-03-2013 16:37
Så blev det spil gennemført, og kan kun sige hold da op et overdrevet fedt spil. Glæder mig ekstremt til en efterfølger.