Til indholdet

[LØST!] BF3 sprogfix. Please hjælp!

Jacques
Bruger
7391 indlæg
#0 | 27-04-2012 00:38
Jeg var en af de der MEGAidioter, der valgte at købe en billig, russisk Origin-nøgle fra Netbutikken, Hvis Navn Ikke Skal Nævnes...

Der er ALTID knas, når der bli'r udgivet en ny patch til BF3, for så skal man ind at rode med sprogfilerne og det er hjernedødt irriterende. Det burde være nemt men det er det LANGT FRA.

Jeg har opdateret BF3 til fulde og hentet det seneste sprogfix og jeg har checket inde i regedit, at Locale-filen og GDFBinary-filen er en_US. Men det er fandme stadig på russisk. Hva' hele hulen gør jeg forkert (ud over at have en russisk Limited Edition, selvfølgelig) ??? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg har kunnet finde ud af det de andre gange, hvor en ny patch udkom, men nu kan jeg ikke længere.

//%&%€€%€%&!!!(­)/!()/)!()()/&!­!!!

EDIT:

ENDELIG løste problemet sig!!
Problemet er bare, at jeg ikke ved HVORFOR eller HVORDAN det løste sig.. :D

Jeg smed en 860MB stor sprogfilmappe (som Butikken, Hvis Navn Ikke Skal Nævnes sendte mig) ind i BF3-mappen og så gik spillet i sort. Så prøvede jeg, bare for sjov, at smide den seneste lille normale sprogmappe ind igen og nu er det på engelsk. Spørg mig ikke hvordan det skete, for jeg ANER det ikke.. :)

Jeg håber ALDRIG nogensinde det spil bli'r opdateret igen!!
Bye with a warmly hugs


Kommentarer

MadsAG
Bruger
4345 indlæg
#1 - | 27-04-2012 00:47
Har du husket at køre applikationen?
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#2 - | 27-04-2012 00:50
Applikationen? Hvilken applikation?
Bye with a warmly hugs
Guldkortet
Bruger
2039 indlæg
#3 - | 27-04-2012 08:09
Steam? Battlefield 3 kører ikke over steam...
VxChemical
Bruger
2955 indlæg
#4 - | 27-04-2012 08:29
Jeg købte også en russisk, det er sgu for besværligt for at spare 100kr.

Mit fungere fint, du skal bare kopiere filer ind i dit bibliotek.

Check evt på

http://www.cjs-­cdkeys....rigin­/bf3lang.html
And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence
Alx
Bruger
866 indlæg
#5 - | 27-04-2012 09:13
Det er da hammernemt... Du skal hente den fil de har på deres hjemmeside, og så kopiere du bare ind i din BF3 mappe.. Der er endda en readme fil med der forklarer det hele
"Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent." Nietzsche
WraLe
Bruger
1207 indlæg
#6 - | 27-04-2012 09:13
Jeg har heller ingen problemer. At bruge 5 min efter hver patch med 150 sparer ser jeg ikke som et problem
fisker_
Bruger
10430 indlæg
#7 - | 27-04-2012 09:30
#6 Der må jeg så sige at det er langt nemmere at bruge 0 min efter hver patch med 200 sparet.

Næsten gratis spil ftw.
Threetoz
Bruger
2761 indlæg
#8 - | 27-04-2012 10:38
Når vi snakker om sprog i BF3, så er det mig en kæmpe gåde at DICE stadig ikke har fixet deres VO.
Tit er det blandet sammen, så din soldat det ene tidspunkt kan snakke russisk (eller er det engelsk med russisk accent?) mens han en andet tidspunkt snakker amerikansk.
Det er så fucking fesent :/
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#9 - | 27-04-2012 13:37
#3, selvfølgelig ikke. Rettet.

#4, jeg HAR gjort alt det der 8000 gange.

#5, fremgik det ikke nogenlunde tydeligt af min #0 at jeg har prøvet ALT det der I snakker om??? Det virker ikke! Jeg skriver jo, at jeg netop HAR gjort alt det der før og osse har fået det til at virke tidligere men nu gider det pludselig ikke. Hvorfor være kæphøj..??
Bye with a warmly hugs
Rieder73
Bruger
4456 indlæg
#10 - | 27-04-2012 14:34
#9:
Jamen, du må jo fejle i det du gør? Har samme version fra samme site og det virker hver gang med den fil men henter ned og pakker ud. Én ting du ikke skriver du har prøvet er at reinstallere spillet. For du har jo tydeligvis et eller andet problem med din installation.
Du har 18 sekunder. Løb, dit svin mand...
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#11 - | 27-04-2012 16:30
#10, jeg har repareret installationen. Det burde jo være nok, for Origin fortæller mig, at jeg ikke mangler nogen filer. Men...ak og ve, jeg må vel nok hellere reinstallere...­.
Bye with a warmly hugs
Flashmads
Bruger
3 indlæg
#12 - | 28-04-2012 11:31
Har du prøvet reinstall?
Jeg har præcist det samme problem.
Kakedeigen
Bruger
1741 indlæg
#13 - | 28-04-2012 12:00
Det er nu ret nemt :) Ellers må du jo bare nyde dit spil på russisk, og lære lidt kyrillisk ;)
AMokka @ BLC
Flashmads
Bruger
3 indlæg
#14 - | 28-04-2012 12:25
Har spillet med russisk lyd/interface et par uger nu... alle knapperne sidder jo de samme steder. Jeg er bare blevet lidt træt af at høre på det russiske, og ikke kunne finde rundt i indstillingerne­.

Jeg er ved at downloade og installere forfra - skal nok melde tilbage ;)
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#15 - | 28-04-2012 12:30
#14, tak ska du ha, er ved at gøre det samme :) nu må vi se hva der sker...
Bye with a warmly hugs
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#16 - | 28-04-2012 15:48
BF3 må være noget af det mest umulige jeg nogensinde har prøvet at reinstallere (prøv bare at google "uninstalling bf3", så finder du ud af hvad jeg mener). Jeg kan ikke genregistrere min B2K-udvidelse (får at vide at koden allerede ER i brug, hvilket den jo ikke er) og jeg kan ikke engang opdatere spillet. Det er stadig version 1.0.0.0 selvom jeg prøver at reparere installationen gennem Origin.

EDIT: nej, okay, efter ENDNU en spilreperation gennem Origin, virker det nu og B2K virker sgu osse. Så skal sproget så bare lige osse være engelsk........
Bye with a warmly hugs
Flashmads
Bruger
3 indlæg
#17 - | 29-04-2012 13:36
Finally! Det har jeg godt nok brugt al for lang tid på...
Jacques
Bruger
7391 indlæg
#18 - | 29-04-2012 14:16
#17, hvad virkede for dig?
Bye with a warmly hugs