Til indholdet

Ny GTA V info

Redspeed93
Skribent
11053 indlæg
#0 | 25-03-2012 18:37
En fyret medarbejder øser her pænt ud af detaljer omkring GTA V , og kan blandt andet fortælle at spillet har "rødder" i Vice City!

(selvfølgelig kan disse ting ikke bekræftes)
Hajimemashite. Nick desu, yoroshiku onegaishimasu!


Kommentarer

fisker_
Bruger
10329 indlæg
#1 - | 25-03-2012 18:44
#0 Hvertfald nok verdens mest inkompetente HR-afdeling hvis NDA'en ikke gælder efter fyringen :)
lano1
Bruger
3219 indlæg
#2 - | 25-03-2012 18:54
ahhh...
Redspeed93
Skribent
11053 indlæg
#3 - | 25-03-2012 19:04
#1 Det gør den sikkert også, men han har bare kastet info'en ud alligevel(enten fordi han var ligeglad eller fordi han ikke forstod at NDA'en stadig var gældende) - til glæde for os :D
Hajimemashite. Nick desu, yoroshiku onegaishimasu!
n0rton
Bruger
1129 indlæg
#4 - | 25-03-2012 19:06
Rimelig fedt wanted system, det glæder jeg mig til!
Kimozabi
Hyrden
23363 indlæg
#5 - | 25-03-2012 19:31
Fuck. Punkt 8 var en jo mega historie-spoile­r :(

Lyder nice over hele linjen, ellers.
You will fear my laser face! - Church
HERMAN_Apok
Bruger
1519 indlæg
#6 - | 25-03-2012 19:44
Er det ikke altid når sådanne rygter kommer, at så er det en ven til en vens brors fætter som er blevet fyret?
- Fordi StiX siger det
roadrunnah
Bruger
14140 indlæg
#7 - | 25-03-2012 19:45
#4, jeg har savnet militæret i GTA IV :D
Gravity always wins! - Discovery Science
Chukie
Bruger
998 indlæg
#8 - | 25-03-2012 20:16
1: Jeg håber aldrig den person der har 'sladret' for job i spilbranchen igen.

2: Spillet vil unægteligt blive forsinket pga denne episode.
SÅ TAK FOR LORT.
Add mig på PSN = Fiisker, Battlefield 3
fisker_
Bruger
10329 indlæg
#9 - | 25-03-2012 20:19
#8 Det gør man normalt heller ikke :)
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#10 - | 25-03-2012 20:26
Gætter på fake. fordi det lyder for godt til at være for sandt.

Kan ikke se hvad der skulle få Rockstar til at have lært at det store fuck up kaldet GTA 4. Hvorfor skulle de lærer af det? hvis de kunne lærer ville de da aldrig have udgivet sådan et dårligt GTA spil.

Politiet må jo ikke være for svært at undvide synes lektionen jo at være for GTA 4, faktisk skal det være sådan at du bare starter med at savle på din kontroller så skulle politiet gerne være væk mens du begynder at sige sjove lyde.

Men man kan da håbe, tror dog det er fake.
Pc Admiral af første grad.
codan
Bruger
78 indlæg
#11 - | 25-03-2012 20:28
hmmm... seems legit
Certified pedo-lover.
Kallekun
Bruger
3200 indlæg
#12 - | 25-03-2012 20:51
Skimmede kun meget lidt af det.
Vil gerne have spillet inden sommeren.

Damn, glæder mig.
Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....
Bounty
Bruger
2632 indlæg
#13 - | 25-03-2012 21:42
fake or viral
Når du trækker splitten ud af Hr. Granat, er han ikke længere din ven
FunteX
Bruger
6954 indlæg
#14 - | 25-03-2012 21:53
#5 Netop derfor at jeg hvrken laeste dette eller det om ME3 . . . :)
Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1
Redspeed93
Skribent
11053 indlæg
#15 - | 25-03-2012 22:27
#14 Men alligevel klikker du dig ind i tråd, hvor du kan være sikker på at finde noget du absolut ikke vil læse?

LOGIK! :S
Hajimemashite. Nick desu, yoroshiku onegaishimasu!
FunteX
Bruger
6954 indlæg
#16 - | 25-03-2012 22:42
Nej jeg skojter bare udenom det,
jeg ville bare lige lure eventuelle forskellige holdninger til det . . . . :)
Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1