Til indholdet

The Day Deathwing Came

mlc
Bruger
696 indlæg
#0 | 11-09-2010 17:33
En video af en rigtig nice ny quest der kommer i Cata.


http://www.yout­ube.com...p/u/4­6/Q1bP-m_BwX0
Hey du har ikke spist op.


Kommentarer

Schalde
Bruger
4241 indlæg
#5 - | 12-09-2010 21:28
Super fed quest ja, god blizzard humor.

Oftopic : Er det ikke snart på tide at i det mindste give Sofacyklen en advarsel om evt ban fra DR. Synes det er ligemeget hvor man læser på DR så troll han med en arrogant og unødvendig besked.
Gjedde
Bruger
37 indlæg
#6 - | 13-09-2010 14:08
Den quest er så awesome.

Altid rart at se at man kan begynde at queste i badlands istedet for at springe det over :D

#1: Jeg havde da også set den først gang på mmo men der er da ingen fejl i at poste den på DR også, da det ikke er alle som læser mmo.
Jeg har ikke noget motto som jeg plejer og sige...
MasterM1nd
Bruger
985 indlæg
#7 - | 13-09-2010 14:42
Sofa har en sygedom som gør at han skal infomere alle os andre om hans ligegyldige meninger, f.eks hvor dårlige folks guild og dem selv er eller som i denne topic...

Get used to it og bare ignorer ham, livet bliver meget bedre :)
http://gammelgaf.myminicity.com/
Sentrax
Bruger
3668 indlæg
#8 - | 13-09-2010 15:59
meh det virker altså lidt.. barnligt..

Men i det mindste ikke det samme grind som altid
Arbejderne stikker ikke op for bollemælk.
mild_karse
Bruger
2662 indlæg
#9 - | 16-09-2010 15:14
Ikke svært at gætte om han spiller RP server :P

men ellers ser det meget intessant ud med cutscenes i quests. Dog er det stadig bare gør dit x 5 og retunér dat x 20 :)
Dalian
Bruger
147 indlæg
#10 - | 16-09-2010 15:33
100% Enig med 8#
decisions, decisions, decisions!!!
Schalde
Bruger
4241 indlæg
#11 - | 18-09-2010 11:07
#8 Synes faktisk ikke der er noget grind i wow, medmindre man vælger at være exalted med en faction eller kun ha fokus på daily.

#9 Tja jeg tror de presser det meste ud af den engine som de nu kan :)
Sentrax
Bruger
3668 indlæg
#12 - | 19-09-2010 13:37
#11 dræb 15 af dem, eller 20 af dem.. det grind.

eller hey hent lige 30 af dem der.
Arbejderne stikker ikke op for bollemælk.
Drixx
Bruger
2035 indlæg
#13 - | 19-09-2010 17:46
grind = 2 levels eller over på samme mobs. :) imo
More than a Troll!... ,i,,^.^,,i,
Nesmoht
Bruger
747 indlæg
#15 - | 02-11-2010 13:15
Grind for mig er bestemt ikke at lave quests men derimod at slå 10000 af de samme mobs ihjel for what ever reason.
hausner
Moderator
16660 indlæg
#16 - | 02-11-2010 13:35
#15
Er det ikke tit det samme?
Planter er fascinerende
Nesmoht
Bruger
747 indlæg
#17 - | 03-11-2010 09:13
#16

Nej, syntes jeg ikke.
Når man laver quests slår man jo ofte 10-20 mobs ihjel og så videre til noget nyt.

Hvis man bare står og nakker de samme mobs igen og igen indtil man får et levelup, det er grind for mig.
DarkHill
Bruger
13564 indlæg
#18 - | 03-11-2010 09:44
#17: ofte er det rep-grinding der forekommer i wow. Det er sjældent at nogen grinder mobs for lvl.

Personligt er jeg nok en undtagelse da jeg i sin tid grindede elite giants i winterspring fordi jeg fandt ud jeg kunne kite 2-3 stk som warlock samtidigt. Det gav ret hurtig en lvl og relativt ok med guld.
/ DarkHill