Til indholdet

Sundt med en dosis magi

Emilsa
Bruger
9076 indlæg
#0 | 14-10-2011 21:23
Fandt den her via EB

http://healthla­nd.time...erson­ality-change/

Der er self ikke noget nyt i det hvis man har brudt den "akademiske" distance og "trandenceret" laget af myter...

Åhhjo... Det er nu der er høst sæson :P Det er dog forbut at være i besiddelse af spidsnøgenhat selvom den vokser overalt...
Americans and Europeans spend $17 billion a year on pet food -- $4 billion more than the estimated annual additional total needed to provide basic health and nutrition for everyone in the world.


Kommentarer

Vento
Bruger
3044 indlæg
#1 - | 14-10-2011 21:30
Alt det magi jeg har brug for
I stald: en shetlandspony, en japansk cosplay tjenestepige , 5 hasselnødder og 3 ruller køkkenpapir.
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#2 - | 14-10-2011 22:14
Der er fest i mine bukser!
10/10
Metal
Bruger
1113 indlæg
#3 - | 14-10-2011 22:39
Har vi haft frost på sjælland?
Psyko
Bruger
512 indlæg
#4 - | 14-10-2011 22:45
Hvad har du taget?
Hvad har du taget?
Hvad har du taget i dag?

Har du noget mere?
Har du noget mere?
Har du noget mere til mig?

SPIDS NØGENHAT!

www.youtube.com­/watch?v=YrsPJR­6agJs
Psyko
Bruger
512 indlæg
#5 - | 14-10-2011 22:46
Og så skal I da også lige have det her guldkorn.

http://www.yout­ube.com/watch?v­=BnelErgTPIY
rQvsnaps
Bruger
2620 indlæg
#6 - | 14-10-2011 23:02
http://www.yout­ube.com/watch?v­=fNSYlplQMCo
Take the D and B from Drum & Bass, you still got Rum & ass!
Glox
Bruger
3435 indlæg
#7 - | 14-10-2011 23:23
Sæsonen startede tidligt i år, så jeg har mere end nok til næste sæson starter :P
Buckethead er min helt
kongkim
Bruger
14444 indlæg
#8 - | 14-10-2011 23:32
Var til fest engang med en der åd nogen svampe. Det endte med han rendte rundt ude på gaden og knoret af folk og troede han var en dinosaur :)
Medlem af den religiøse Pc-Religionen :) Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.
Emilsa
Bruger
9076 indlæg
#9 - | 14-10-2011 23:37
#8 - Jeg trippede sammen med nogle andre forrige sommer på nogle udenlandske psyller. Jeg havde et fucked nice trip, men min kammerat blev helt skør og da vi lige var ude en tur begyndte han at stå at snakke højlydt (råbe) med en ko samtidig med at han var i panik over at folk ville lægge mærke til han var på trip :D
Americans and Europeans spend $17 billion a year on pet food -- $4 billion more than the estimated annual additional total needed to provide basic health and nutrition for everyone in the world.
TheRaz
Bruger
10001 indlæg
#10 - | 14-10-2011 23:42
Kun mennesker som er håbløst fanget i rationalitet, har behov for at fylde sig med stoffer eller vælte rundt i hyppig druk.
Free Art Tutorials (I Cocio Farver)
Glox
Bruger
3435 indlæg
#11 - | 14-10-2011 23:47
#10
Svampe og andre psykedelika for den sags skyld er ikke bare "stoffer". Et trip vil højst sandsynligt være en livsændrende oplevelse til det bedre. Det handler om meget mere end at se underlige ting, faktisk så er det spil der foregår i hovedet meget mere interessant imo. Sysforstyrrelse­rne virker dog rigtig godt som en katalysator til disse ting, og så kommer man heller ikke udenom at det er lidt fedt :P
Buckethead er min helt
Emilsa
Bruger
9076 indlæg
#12 - | 14-10-2011 23:53
#10 - Jeg kan nu komme på en hel del religiøse og spirituelle mennesker der sværger til omgang med forskellige substanser. Så dit postulat falder lidt til jorden :P
Americans and Europeans spend $17 billion a year on pet food -- $4 billion more than the estimated annual additional total needed to provide basic health and nutrition for everyone in the world.
TheRaz
Bruger
10001 indlæg
#13 - | 15-10-2011 00:05
#11
Jeg benægter ikke stoffers virkninger, om de så føles positive eller det modsatte. Rammerne for normalitet splintres i et trip, og det er årsagen til at folk fylder sig med stimulanser.

#12
Religiøse mennesker kan også føle sig fanget af normer og rationalitet. Pointen er at det er en flugt fra konformiteter.
Free Art Tutorials (I Cocio Farver)
Emilsa
Bruger
9076 indlæg
#14 - | 15-10-2011 00:19
#13 - for nogle religiøse mennesker er det netop konformitet og hverdag...
Americans and Europeans spend $17 billion a year on pet food -- $4 billion more than the estimated annual additional total needed to provide basic health and nutrition for everyone in the world.
TheRaz
Bruger
10001 indlæg
#15 - | 15-10-2011 00:51
#14
Det skyldes at deres trang til flugt har udviklet sig til noget af manisk karakter, eller at de er blevet ganske almindeligt afhængige.

Udgangspunktet er stadig det samme. Eller sagt på en anden måde; deres rituelle og hyppige brug af stimulanser skyldes at de ønsker at fastholde denne illusion af permanent flugt.

Uanset hvad er det et håbløst foretagende, og spild af tid. Det som kaldes magi i den sammenhæng er en illusion. Et bedrag uden nyttigt formål.
Free Art Tutorials (I Cocio Farver)
ReCoiL
Bruger
339 indlæg
#16 - | 15-10-2011 01:02
#15
Man kan vel ikke flygte fra virkeligheden, blot oplever man den forskelligt alt efter om man er påvirket af noget eller ej.

Verden er jo netop ikke sort/hvid og skal efter min mening heller ikke opleves sådan. ;o)
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#17 - | 15-10-2011 01:05
#10 Det er normalt sådan os danskere fungere.. og jeg ser ingen grund til at se ned på det! Det handler om at leve, også selvom man kun gør det i brudstykker.

EDIT:
og som undskyldning.
10/10
Emilsa
Bruger
9076 indlæg
#18 - | 15-10-2011 03:34
#15 - Nej... for den virkelighed der er på den anden side er triviel dagligdag for dem... Noget de på professionel vis skal forholde sig til. Sådan er det med en lang række religioner og sekter - eksempelvis shamanisme eller synkretisme. Der er ikke noget afbræk for normaliteten for de bryder aldrig med den - der er ikke nogen flugt, flugten ville være at lade være.

Substanserne er bare det der åbner synet.
Americans and Europeans spend $17 billion a year on pet food -- $4 billion more than the estimated annual additional total needed to provide basic health and nutrition for everyone in the world.
Elleve
Bruger
3552 indlæg
#19 - | 15-10-2011 11:35
Argh jeg er altid for sent på den med de danske hatte :( :( :( øv øv øv
(>-.-)> \m/ (o,o) \m/ <(-.-<)
Glox
Bruger
3435 indlæg
#20 - | 15-10-2011 12:55
#19
Hvad mener du? Det er høj sæson netop nu og et måned frem ca. :D
Buckethead er min helt
Elleve
Bruger
3552 indlæg
#21 - | 15-10-2011 13:00
Jeg troede de døde ved den første nattefrost?
(>-.-)> \m/ (o,o) \m/ <(-.-<)
Glox
Bruger
3435 indlæg
#22 - | 15-10-2011 13:03
#21
Overhovedet ikke, tvært imod. Man siger gerne at sæsonen rigtig starter efter den første nattefrost fordi det signalerer til sporerne at de skal pinne, altså begynde at vokse.
Buckethead er min helt
Elleve
Bruger
3552 indlæg
#23 - | 15-10-2011 13:08
Nå men så må jeg vel en tur ud på nogle golfbaner eller marker... Så er det bare med at finnde den rigtige slags :)
(>-.-)> \m/ (o,o) \m/ <(-.-<)
Kimozabi
Hyrden
23452 indlæg
#24 - | 15-10-2011 13:12
#22:
Hvem dælen har fundet på at kalde det "pinne"? Sikke da et fjollet ord :)
You will fear my laser face! - Church
Glox
Bruger
3435 indlæg
#25 - | 15-10-2011 13:13
Happy hunting

#24
Det kommer fra den engelske betegnelse "pin" som betyder at myceliet slår "rødder" og selve svampe begynder at vokse.

Pinne er bare en fordanskning
Buckethead er min helt