Til indholdet

Parkering nær Parken

JakobL
Bruger
823 indlæg
#0 | 02-05-2011 17:43
Er der nogle indfødte københavnere der har et godt tip mht. parkering nær Parken?

Vi kommer kørende til Kbh. og skal gerne kunne parkere nogenlunde tæt på Parken, og gå dertil.

Det vigtigste er at det er et sted hvor der altid er pladser, så vi ikke skal køre byen tynd for at finde et sted at parkere. Det må gerne koste noget at parkere der. Er der evt. et parkeringshus eller lignende?

Det skal være muligt at hente bilen forholdsvis sent, dvs. efter midnat.


Kommentarer

kenkari
Bruger
4182 indlæg
#1 - | 02-05-2011 17:48
Bag Østerbro stadio (Gunnar nu hansens plads)
Ved Zoologisk Museum (små 500 m til fods)
Afhængig af arrangementet er der stadig parkeringsplads­er langs øster Alle, men de er ret hurtigt taget.
Stay Loyal - Forget Royal
grevens
Bruger
4274 indlæg
#2 - | 02-05-2011 18:00
Gaden hvor østre gasværk ligger på er lige akkurat uden for bygrænsen ifht parkering. Så der kan I, hvis der da er plads, parkeres gratis. Det burde ikke tage mere end 7 min. at gå derfra.

Adressen er Nyborggade...

Min kæreste brugte selv meget den gade til at parkere på da jeg boede på østrebro.
Ellokin
Bruger
946 indlæg
#3 - | 02-05-2011 18:20
The Wall?

If yes... jeg glæder mig sq også!!
http://universer.dk
Borokz
Bruger
154 indlæg
#4 - | 02-05-2011 18:56
Jeg vil også mene at Gunner nu hansens plads er bedste bud.
Autosnak.dk - Samlings... bilinteressered­e. Deltag i debatten og vind et SuperGavekort.
JakobL
Bruger
823 indlæg
#5 - | 02-05-2011 19:01
Mange tak for input, det lyder som om vi skal prøve Gunnar nu hansens plads.

#3 Ja, The Wall.
JakobL
Bruger
823 indlæg
#6 - | 05-05-2011 09:55
Er der vildt mange pladser på Gunnar Nu Hansens plads, eller skal vi komme i god tid?
kenkari
Bruger
4182 indlæg
#7 - | 05-05-2011 09:59
Kom i god tid.
Stay Loyal - Forget Royal
Fendoer
Bruger
259 indlæg
#8 - | 05-05-2011 10:14
i området omkring fensmarksgade er det som regel også ret nemt at finde plads. Det er på nørrebro og ligger 5 min. gang fra fælled også. det koster dog penge :)
JakobL
Bruger
823 indlæg
#9 - | 05-05-2011 10:59
#8 Tak for info, det betyder ikke noget om det koster penge.

Det vigtige er at vi kan parkere forholdsvis tæt på, og komme tilbage til bilen rimlig hurtigt efter koncerten.
grevens
Bruger
4274 indlæg
#10 - | 05-05-2011 12:37
Hvis du er ligeglad med om det koster penge, så vil jeg også foreslå gaderne mellem østrebrogade og Strand boulevarden, også kaldet by-gaderne (silkeborggade, århusgade, horsensgade osv osv osv).

Der er for det meste altid en plads at hente.
JakobL
Bruger
823 indlæg
#11 - | 08-05-2011 08:57
Tak til alle der har hjulpet, vi fandt en fin plads næsten med det samme vi svingede ind på Gunnar Nu Hansens Plads.

Køreturen ud af byen var dog ved at gøre mig 5 år ældre ;)

Og nøøøøj, det var en god koncert.