Til indholdet

Mand bliver til halmballe.

BLiTZ
Bruger
2316 indlæg
#0 | 14-09-2010 16:26
WTF, det fandme sindsygt det her.

http://www.yout­ube.com/watch?v­=QdYEGoTz2N8

Håber ikke det er en repost, har ellers søgt.

EDIT:
Ja, når man kikker hvor armene stikker ud, så ses faken tydeligt, men sjovt alligevel.

:-)
The next time I see you, remind me not to talk to you !.


Kommentarer

Rieder73
Bruger
4470 indlæg
#1 - | 14-09-2010 16:28
Skal jeg virkelige sige det? Ok, så gør jeg det. FAKE!
I'm the jester with no tears, and I'm playing on your fears.
kongkim
Bruger
14530 indlæg
#2 - | 14-09-2010 16:29
Hahaha fanme en god griner. Kunne ikke lade være med at grinde da han selv løber rudnt og grienr bagefter :P
Medlem af den religiøse Pc-Religionen :) Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.
MaNa
Bruger
542 indlæg
#3 - | 14-09-2010 16:30
Jamen hvordan kan man tror det er real?
Det så tydelig det bare er en kasse med hø på :p
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#4 - | 14-09-2010 16:52
#3 oh god, jeg har set den en del gange efterhånden, og det har aldrig slået mig :D
Wat?
michaelk
Bruger
1308 indlæg
#5 - | 14-09-2010 18:51
har godt set den, den er sku griner, og jeg tror nu den er for real, ellers er han fanme hurtig til og komme ind i den kasse...
Add mit psn: Mich7674 :)
Mathal
Bruger
2028 indlæg
#6 - | 14-09-2010 18:57
#5 Kig på ham når han løber til sidst, det er tydeligvis en kasse med påklistret halm
Sandy
Bruger
1437 indlæg
#7 - | 14-09-2010 19:47
Halme bob 4-kant
så smager kaffen også lidt mere af ost bagefter !
ElSenator
Bruger
6934 indlæg
#8 - | 14-09-2010 19:59
#6, Hmm, ja, man kan se det "sorte" inde i hullerne ved armene.
Muldjord - Sepulchrum <<-- Det er ik' for børn!
Celerun
Bruger
5579 indlæg
#9 - | 14-09-2010 20:22
Haha hvor er det åndsvagt :D
•••☮, ♥ & skydive•••
ZcooX
Bruger
3523 indlæg
#10 - | 14-09-2010 20:24
#7 lol!
"Gud er død"
~ Friedrich Nietzsche
"Nietzsche er død"
~ Gud
SC2 Profil
ehj
Bruger
1504 indlæg
#11 - | 14-09-2010 20:38
man kan jo sige sig selv at en mand ikke kan hoppe ned i sådan en maskine og blive til en halmballe med arme.. enten ville man komme slemt til skade eller dø, men ikke blive til en fucking halmballe!
TerroC
Bruger
2609 indlæg
#12 - | 14-09-2010 22:02
Nu er jeg langtfra nogen landsmands1337, men vejer sådan en halmballe ikke også jævnt meget?
FaceTime, bitch!
Chepard
Bruger
230 indlæg
#13 - | 15-09-2010 00:57
hahah! en minibig balle som det ser ud til at denne presser laver, vejer omkring 300kg med halm, og har et tryk så højt at du ville blive slået ihjel på stedet kom du ind til stemplet.

En ballepresser fungerer desuden også på den måde at halmen samles op af pickuppen oppe foran. (pickuppen er den runde jerntromle med pigge på, som sidder lige under trækket)
roadrunnah
Bruger
14238 indlæg
#14 - | 15-09-2010 01:21
hold kæft en bonderøvsindlæg :-)

men meget sjov... hvornår kommer videoen med en mejetærsker? :-)
hårh wi intjh æ støk tjykenruhl te deih hær saih?